Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(17-05-2018, 09:09 AM)Jahimees Kirjutas:  Käisid mittevajalikud külalised ukse taga ja lõhkusid ukseluku sisemuse, seega enam ust võtmega lahti ei saa.
Kõige lihtsam oleks asendada samasugusega. Netiotsing andis paar kuulutust, kus aga tahetakse kasutatud asjade eest natuke liiga palju raha.

Enne kui ümberehitusega alustan ja teist tüüpi luku peale üle lähen küsin, et ehk kellelgi on jäänud seisma mõni selline töötav lukk, millest mõistliku hinnaga loobuda, või on kusagil kaubanduses märganud (ei hakka ma kõiki realiseerimiskohti läbi sõitma). Ei pea olema uus ja piisab ka ainult võtmega lukuosast.  


[Pilt: 1_1_31749620.jpg]

Mul peaks olema ja võtmed ka. Töötas aga midagi oli viga. Mis täpsemalt ei ole meeles

Ma ei tea, mis konstruktsioon seal lukus täpselt sees käib (pole kunagi vaadanud) ja seega ei tea, mis seal need tegelinskid täpselt  ära said lõhkuda, kuid kui praegu võtmega proovida keerata, siis võtme hambad ei hakka kusagile kinni (pole mingit haakumist). Ehk et võti ei  lähe ettenähtud pessa, vaid käib täitsa tühjalt ringi. 
Seega ma ei tea, kui võimalik seda oleks taastada mõne teise luku tükkidega. 

Kui on, siis sobib ka see võtmeta variant, kuid eelistaksin muidugi, kui saaksin minna kohale töötava lukuga. 
Igal juhul vaadake palun oma varude hulgas ringi ja kui leiate, siis andke privaatsõnumiga märku, mis hinda asja eest tahate.

(18-05-2018, 22:47 PM)Jahimees Kirjutas:  Ma ei tea, mis konstruktsioon seal lukus täpselt sees käib (pole kunagi vaadanud) ja seega ei tea, mis seal need tegelinskid täpselt  ära said lõhkuda, kuid kui praegu võtmega proovida keerata, siis võtme hambad ei hakka kusagile kinni (pole mingit haakumist). Ehk et võti ei  lähe ettenähtud pessa, vaid käib täitsa tühjalt ringi. 
Seega ma ei tea, kui võimalik seda oleks taastada mõne teise luku tükkidega. 

Kui on, siis sobib ka see võtmeta variant, kuid eelistaksin muidugi, kui saaksin minna kohale töötava lukuga. 
Igal juhul vaadake palun oma varude hulgas ringi ja kui leiate, siis andke privaatsõnumiga märku, mis hinda asja eest tahate.

Kas nad said luku lahti?

Pakun, et lukk on mingit sodi (murdunud muukmisvahend näiteks) täis ja ei pruugi üldse katki ollagi. Sellist tüüpi lukud on üsna muukimiskindlad, aga kaunis kapriissed. Vanaisa garaazil oli kunagi selline, sellega oli ka kõva vaev peale sissemurdmiskatset, ei saanud mingit murdunud metallitükki välja, et võtmega lahti keerata.

Kiire juhis:
 Vaata pilti ja näed luku võllil C kujulist toru otsa, mille sees on veel võll. Need 2 on omavahel ühendatud tiftiga, ja on monoliitsed. Võtmel märkad külje peal sissepressitud auku. See auk peab ühtima lahtikeeramisel selle "C" toru lõhiku vahele ja samal ajal surudes võtit sissepoole, fikseeritakse muukide tasapinnad  ja võtit on võimalik keerata.

 Kui lukk on juba maas, siis eemaldada luku kestast 3 poldi lahtikeeramisega luku muugisüsteem, mille otsas on hammasratas. "C" kujulise, ehk lõhikuga toru keskel tuleb leida peenikese tifti asukoht ja see sealt välja koputada, mille tulemusel eemaldatakse "C" torust võll ja avaneb muukide maailm koos vedrudega ( avada võiks kausi kohal,et vedrud-muugid kaduma ei läheks.

'Koostamine peaks toimima tagurpidi järjestuses.  Maru pikk juhis tuli, kuid lugege aeglaselt ja mitu korda.

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(18-05-2018, 23:59 PM)zazik Kirjutas:  Kas nad said luku lahti?

Pakun, et lukk on mingit sodi (murdunud muukmisvahend näiteks) täis ja ei pruugi üldse katki ollagi. Sellist tüüpi lukud on üsna muukimiskindlad, aga kaunis kapriissed. Vanaisa garaazil oli kunagi selline, sellega oli ka kõva vaev peale sissemurdmiskatset, ei saanud mingit murdunud metallitükki välja, et võtmega lahti keerata.

Lukku lahti ei saadud. Võibolla küll on jäänud sinna midagi sisse, aga paraku ei selgu see enne, kui kohapeal asja lahti saan. 
Lähen ka alles ise järgmine nädalavahetus ust avama.

Millega saab mustaks värvida kunstnahaga kaetud auto istmeid? ... on teised kahevärvilised ja üks ei sobi mitte ... ehk värvimist vajavad ca 10cm laiused ribad
Motipi sprei "leather paint" igatahes koorub sealt sihtotstarbelise kasutuse käigus kiirelt maha. Ei pea saama näitusekvaliteet aga võiks peal püsida ja mitte tagumiku külge hakata  Big Grin

L.

Kui palju kaalub jumz'i tagumine ratas - velg, rehv, õhukumm komplektina?

(20-05-2018, 22:42 PM)lauril Kirjutas:  Millega saab mustaks värvida kunstnahaga kaetud auto istmeid?

Kas probleem on ehk selles, et tegemist on k u n s t nahaga? Kas päris naha peal ka see värv ei seisa? Värv mõeldud just n a h a värvimiseks. „Vakstu“ ja nahk on väga erinevad materjalid.

(21-05-2018, 11:09 AM)tõnn Kirjutas:  Kui palju kaalub jumz'i tagumine ratas - velg, rehv, õhukumm komplektina?

Kõhutunde järgi nii 140 kg.

(21-05-2018, 14:16 PM). samodelkin Kirjutas:  Kas probleem on ehk selles, et tegemist on k u n s t nahaga? Kas päris naha peal ka see värv ei seisa? Värv mõeldud just n a h a värvimiseks. „Vakstu“ ja nahk on väga erinevad materjalid.

no "vakstu" jah ... aga mitte päris ürgaegne lauakate, ca 10-15 a tagasi tehtud töö, materjal katsudes mõnus pehme. Ega selle Motipi sprei suhtes väga ootusi ei olnud aga kuna purgi peal kirjas oli et sobib ka kunstnahale, siis proovisin. Petteks oli ilus autoistme pilt ka purgi peale kantud Cool   Sealt koorub kiht kenasti maha kus füüsiliselt vastu nühitakse ehk see kraam ei nakkunud pinnaga.
Mingi sisse hõõrutav/peale rullitav vedelik võiks ju olemas olla?

(21-05-2018, 16:29 PM)lauril Kirjutas:  Mingi sisse hõõrutav/peale rullitav vedelik võiks ju olemas olla?

Kingaviks. Võib proovida mingi varjatud koha peal.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(21-05-2018, 14:17 PM)v6sa Kirjutas:  
(21-05-2018, 11:09 AM)tõnn Kirjutas:  Kui palju kaalub jumz'i tagumine ratas - velg, rehv, õhukumm komplektina?

Kõhutunde järgi nii 140 kg.

Väga täpne tunne, 150 kg oli kulunud rehviga.
Tänan

Küsin seoses selle garaažilukuga, et kas on keegi meestest vaadanud oma varusid? Tahan see nädalavahetus luku ära vahetada ja tean siis, kas ostan uue või ehk ikka leidub kellelgi kusagil tolmukorra all.

(21-05-2018, 19:40 PM)tõnn Kirjutas:  
(21-05-2018, 14:17 PM)v6sa Kirjutas:  
(21-05-2018, 11:09 AM)tõnn Kirjutas:  Kui palju kaalub jumz'i tagumine ratas - velg, rehv, õhukumm komplektina?

Kõhutunde järgi nii 140 kg.

Väga täpne tunne, 150 kg oli kulunud rehviga.
Tänan

Kurat, selle pärast seda oligi üksi nii raske püsti ajada maast. Ma ise arvasin, et mingi 70 ehk.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Ma ka kõhutunde järgi pakkusin. Ma sadat kilo tõsta ei suuda, aga nii 70 küll. Lapitikukkunud ratta sain vaevaga püsti... Sad

Eks püsti tõstmise ja õhku tõstmise vahe on päris suur. Rammumeeste võistlusel näinud K-700 rehvi kantimist, mis peaks kaaluma u. 300 kg. Pole proovinud, aga usun et venitaks selle isegi kuidagi püsti. Maast õhku tõsta jõuaks ehk 3x vähem.

(24-05-2018, 12:37 PM)veix__ Kirjutas:  Eks püsti tõstmise ja õhku tõstmise vahe on päris suur....

isegi minusugune äpu saab terade vahetuseks/teritamiseks hakkama 210 kg muruniiduki küljele püsti ajamisega, tõsta vaevalt jõuan üle 4 puuda.

Kas kõnniteekivi alla viimaseks kihiks on parem kasutada liiva või sõermeid? 0/8 fraktsioon.

Sõermeid. Veel parem peenike killustik.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)

Sellepärast et sipelgad tassivad liiva välja? Või mingi muu põhjus?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne