06-05-2018, 10:08 AM
vaatasin ka saksas volga pilte,käiguvahekast uaz,esisilla käänmikud ka ilmselt,aga difri osa küll täiesti võõras ja tundmatu mulle.ei meenuta kolhoosnikut ega paista ka süjaväe silla moodi.
(06-05-2018, 10:08 AM)muska71 Kirjutas: vaatasin ka saksas volga pilte,käiguvahekast uaz,esisilla käänmikud ka ilmselt,aga difri osa küll täiesti võõras ja tundmatu mulle.ei meenuta kolhoosnikut ega paista ka süjaväe silla moodi.veneraud.ee kirjutab juu...
(06-05-2018, 19:17 PM)Formika Kirjutas: Sai täna siis jalad selga võetud ja pea 600 km maha aetud ja Tagadil käidud. 40 L diislit põletatud 2.-€ loovutatud ja tulemus nagu Vene muinasjutus (sõin ja jõin seal minagi, suhu ei saand midagi). Paistab, et minu nimekirjaga sinna vist enam asja ei ole. Kui eelmisel aastal sain M1-le sisemised aknaraamid ja M11-le paari amortisaatoreid, siis see aasta polnud midagi võtta. Algselt mõeldud Auto - Moto laada on vallutanud igasugu träni müüjad. Rahvast nigu laulupeol.
(06-05-2018, 19:29 PM)jurka Kirjutas: No ega sest pole ka korraldajatel s...gi tolku kui 10 meest istuvad aastaaastalt samade varuosadega platsil .Eesti on väike ja ega neid Fordi ja Gazi juppe juurde ka sünni.Kauplejal pole ka mõtet sõita mõne tehnika jublakaga mida ihne eestlane ei osta.Kui nänn käib kaubaks siis tuleb seda rahvale anda!Ma saan aru, et selliseid juppe, nagu mul vaja pole kuskilt võtta aga korrektsuse huvides võiks korraldajad ürituse nime ära vahetada näiteks TAGADI TÄIKA
(14-05-2018, 23:44 PM)Taaviw126 Kirjutas: kas see on sama auto?Mul on olemas selline raamat nagu Kuuesilindrilised EMKA-d, seal on kõigi kuue välja lastud GAZ 11-40 pildid. Siin pildil on siis vasakpoolne variant nr. !. See isend oli komplekteeritud Dodge mootoriga, kuid on näha, et kasutatud on M1 kapotti. Parempoolne auto on isend nr. 2, ka Dodge mootoriga. Kapott kuulub juba Gaz 11-le aga esiklaas on M1-lt. Kere tagumine osa on Ford Model 78-lt. Mina plaanin ehitada auto nr.5 ja nr.6 prototüübi, ehk eksemplari, mis pidi minema tootmisse. Mis olid varustatud juba GAZ 11 mootoritega.
(15-05-2018, 08:47 AM)Formika Kirjutas:(14-05-2018, 23:44 PM)Taaviw126 Kirjutas: kas see on sama auto?Mul on olemas selline raamat nagu Kuuesilindrilised EMKA-d, seal on kõigi kuue välja lastud GAZ 11-40 pildid. Siin pildil on siis vasakpoolne variant nr. !. See isend oli komplekteeritud Dodge mootoriga, kuid on näha, et kasutatud on M1 kapotti. Parempoolne auto on isend nr. 2, ka Dodge mootoriga. Kapott kuulub juba Gaz 11-le aga esiklaas on M1-lt.
(19-05-2018, 14:58 PM)Formika Kirjutas: ... BJUGELJA ...
(19-05-2018, 17:29 PM)Raivo Kirjutas:Vaata jah, puha ise kirjutanud ka. Neid kuradi projekte nii palju käsil, et ei mäleta ka enam. Sellega sai möödund aastal tegeldud, aga siis polnud mingit probleemi. Need asjandused said külge ja keerlesid vabalt. Sellel sillal ei taha kuidagi. Panin umbes 1mm seibid vahele, prooviks. Nii muidugi jätta ei taha. Kisun silla laiali ja lasen üle treida.(19-05-2018, 14:58 PM)Formika Kirjutas: ... BJUGELJA ...
Tegelikult oli sellest kõrvalteemas juba juttu.
(06-06-2018, 21:06 PM)Formika Kirjutas: Jätkub töö teise mootori kallal. Väntvõll on ikka nii roostes, et see tuleb asendada. Teoreetiliselt peaks sobima GAZ 51 väntvõll, ma loodan. Kui ei sobi, siis jääb üle kaks varianti. Esiteks lihvida kõige suuremasse saadaolevasse rem. mõõtu ja loota, et rooste kahjustused on väga minimaalsed või teiseks, kunagisest mäletan, et väntvõllidele keevitati peale ja lihviti siis uuesti. Kas kellelgi on aimu, kas sellist asja veel tänapäeval tehakse ja kui, siis kus. Muus osas on mootor enam vähem. Arvestamatta hulgaliselt puudu olevaid spetsiifilisi osasid. Mõni pilt ka.Kusagilt mälusopist kumab, et väntvõlli keevitamine paras keemia, et kõveraks ei tõmba, aga on võimalus kihte peale pihustada, kuid keegi ei taha neid jälle lihvida, et lööb käiakivi kiiresti seda sodi täis. Parandage, kui eksisin.