Gaz MM-V 1942

Ei oska veel paberimajanduse värgi kohta midagi öelda. Valgete numbritega võib jamaks minna küll kui tahaks jätta ta originaalseks. See tähendab siis et ilma esipiduriteta ja ühe esi ja tagatulega. Uksi ka pole jne. Taastamise kohta niipalju et päris läbiroostetanud juppe külge ei pane. Need on järgitegemiseks koju toodud. Aga nendest metsast toodud kuuli ja killuaukudest plekkidest võiks mingi raipe pärast kokku visata küll. Aga antud masin on plaanis ikka jõukohaselt ära taastada. Võimalikult ajastutruult. Aga kuna ma seda jõuan teha. Kes seda teab. Praeguse projekti eesmärk on komplektne auto kokku saada.
Muide ma ükspäev mõtlesin et paljud MM-Vd on suht heleroheliseks värvitud. Tahaks teada kust nad selle värvitooni peale tulnud on? Keegi kunagi tegi ja teised tegid järgi? Ma olen metsast leitud plekkidel näinud ainult tumerohelist
Vasta

Täna sai veel puuduvaid juppe koju toodud. Kollektor on küll nii sile et pisar tuleb silmaSmile ninaplekk on sõjajärgne aga esialgu käib kah. Hädapiduri kangil on originaal tsink peal. Ei tea ainult mis ajast neid tsinkima hakati. AA-l oli minu teada värvitud.

[Pilt: 20180525_232710.jpg]

[Pilt: 20180525_232721.jpg]

[Pilt: 20180525_232727.jpg]

[Pilt: 20180525_232735.jpg]

Settepotile sai originaal klaas koos klambriga ka leitud aga selle unustasin maha.
Vasta

(25-05-2018, 14:13 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Muide ma ükspäev mõtlesin et paljud MM-Vd on suht heleroheliseks värvitud. Tahaks teada kust nad selle värvitooni peale tulnud on? Keegi kunagi tegi ja teised tegid järgi? Ma olen metsast leitud plekkidel näinud ainult tumerohelist

Sinu projekti suur väärtus ongi ju selles, et sealt on veel midagigi näha kuidas asi oli TEGELIKULT. Kõik need taastatud ja "taastatud" on ju puhas fiktsioon. Mida sügavamale sa oma projekti nüanssides kaevud, seda paremini sa näed ja tegelikult näedki ainult sina kui palju on teised teadmatusest mööda pannud. Asi on originaal ainult korra, sul veel originaal. Kui see metsast leitud vidin üle lakkuda ja 7 kihti pahtlit värvi ja lakki.. siis see lugu kaobki sinna alla ja ei ole enam usutav. Ma usun ikkagi seda mida ma näen.

Need lakudud "originaalid" on massidele, see mis sul seal näpuvahel, on puhas gurmee... Aga põruta ikka edasi nagu sul plaanis, teed ju ikkagi omale.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

[Pilt: 20180526_000042.jpg]
Vasta

(25-05-2018, 23:45 PM)Taaviw126 Kirjutas:  [Pilt: 20180525_234214.jpg]

Pilti vaadates tekib mõtle, et ülejäänud juppidest võiks mingi hirmsa samkompunni kokku panna. Ühele poole, kumer tiib, teisele poole kandiline, ühele poole uks, teisele poole present jne. Kannateks erinevate AA-de ja MM-ide juppe kokku sobitades miski tervik kokku klopsida. Siis saaks huvilistele näpuga näidata, et see jupp on x-aasta AA ja see y-aasta MM. Ja ühtlasi pole ka karta, et need jupid riiulite vahele kaotsi lähevad, täpselt ju teada kus asuvad kui mõne taastamisprojekti juures vaja peaks minema.
Vasta

(25-05-2018, 23:34 PM)spitfire Kirjutas:  
(25-05-2018, 14:13 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Muide ma ükspäev mõtlesin et paljud MM-Vd on suht heleroheliseks värvitud. Tahaks teada kust nad selle värvitooni peale tulnud on? Keegi kunagi tegi ja teised tegid järgi? Ma olen metsast leitud plekkidel näinud ainult tumerohelist

Sinu projekti suur väärtus ongi ju selles, et sealt on veel midagigi näha kuidas asi oli TEGELIKULT. Kõik need taastatud ja "taastatud" on ju puhas fiktsioon. Mida sügavamale sa oma projekti nüanssides kaevud, seda paremini sa näed ja tegelikult näedki ainult sina kui palju on teised teadmatusest mööda pannud. Asi on originaal ainult korra, sul veel originaal. Kui see metsast leitud vidin üle lakkuda ja 7 kihti pahtlit värvi ja lakki.. siis see lugu kaobki sinna alla ja ei ole enam usutav. Ma usun ikkagi seda mida ma näen.

Need lakudud "originaalid" on massidele, see mis sul seal näpuvahel, on puhas gurmee... Aga põruta ikka edasi nagu sul plaanis, teed ju ikkagi omale.

Täitsa nõus. Õnneks veel täieliku restaureerimise ohtu niipea ei ole. Mulle meeldib ta ka sellisena nagu on. Palju huvitavam on teda uurida.
Vasta

(25-05-2018, 14:13 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Ei oska veel paberimajanduse värgi kohta midagi öelda. Valgete numbritega võib jamaks minna küll kui tahaks jätta ta originaalseks. See tähendab siis et ilma esipiduriteta ja ühe esi ja tagatulega. Uksi ka pole jne. 

Aga miks peaks? Kui suudad tõestada, et n-aastal autot just sellisena tehti, ei saa keegi nõuda enamat kui tehas tollal paigaldas. Olgugi, et sõjaaeg. 
Selles mõttes pole ju vahet, kas must või valge number, keegi ei saa autolt nõuda rohkem kui tal sündides küljes oli.
Vasta

(26-05-2018, 00:09 AM)zazik Kirjutas:  
(25-05-2018, 23:45 PM)Taaviw126 Kirjutas:  [Pilt: 20180525_234214.jpg]

Pilti vaadates tekib mõtle, et ülejäänud juppidest võiks mingi hirmsa samkompunni kokku panna. Ühele poole, kumer tiib, teisele poole kandiline, ühele poole uks, teisele poole present jne. Kannateks erinevate AA-de ja MM-ide juppe kokku sobitades miski tervik kokku klopsida. Siis saaks huvilistele näpuga näidata, et see jupp on x-aasta AA ja see y-aasta MM. Ja ühtlasi pole ka karta, et need jupid riiulite vahele kaotsi lähevad, täpselt ju teada kus asuvad kui mõne taastamisprojekti juures vaja peaks minema.

Jah see on hea mõte. Mõni militaar varjupaik võibolla oleks huvitatid sellisest kompositsioonist. Luukered kiivritega sisse panna istuma jneSmile
Muidu igaks juhuks mainin et tiivakandurid olid mõlemal samad. Nii MMil kui AAl. Tiib oli ainult erinev. Enne isa ka küsis et kas see on AA kandur juhipoolel.
Vasta

(26-05-2018, 00:14 AM)zazik Kirjutas:  
(25-05-2018, 14:13 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Ei oska veel paberimajanduse värgi kohta midagi öelda. Valgete numbritega võib jamaks minna küll kui tahaks jätta ta originaalseks. See tähendab siis et ilma esipiduriteta ja ühe esi ja tagatulega. Uksi ka pole jne. 

Aga miks peaks? Kui suudad tõestada, et n-aastal autot just sellisena tehti, ei saa keegi nõuda enamat kui tehas tollal paigaldas. Olgugi, et sõjaaeg. 
Selles mõttes pole ju vahet, kas must või valge number, keegi ei saa autolt nõuda rohkem kui tal sündides küljes oli.

Pole kogemust sellega aga ma arvan ka et saaks pika jebimise peale. Pirka on autol olemas. Omanikku enam pole. Selleks oli ju riigikord mida pole enam olemas. Veoautosid eraomandis ei olnud ja ei tohtinudki olla minu teada.
Vasta

(26-05-2018, 00:14 AM)zazik Kirjutas:   n-aastal autot just sellisena tehti, ei saa keegi nõuda enamat kui tehas tollal paigaldas.

Täpselt nii ongi. Papa ehitas tehnoülevaataja virina tõttu kunagi järelkäru uuemaks, helkurid igalpool, e-tähisega haakeseade jne. Tegelikult oli see kõik jama. Auto peab olema selline, nagu tehasest tuli.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

https://m.okidoki.ee/item/gaz-aa-voi-mmi...r/7600388/

Selline asi jäi silma. Ehk on tolku. Smile
Vasta

See masin on siit korduvalt läbi käinud. Utoopiline hind ei soodusta sellele omaniku leidmist. 

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
Lightning 

Video sellest hullumeelsusest mis siin toimus, ja mitte väga ammu. Siit sealt vilksatab ka mõni Gaz AA läbi.



https://www.youtube.com/watch?v=XtOjgfx9aXE
Vasta

Akki leiad sealt mõne osa või saad vaadata vähemalt milline oli.
https://kuldnebors.ee/search/soidukid/uu...e_size=100
Vasta

Ka see massin on siit korduvalt läbi käinud. Ksf! müüb seeda juba pikemat aega, aga taas on ostja leidmisel takistuseks hinnapoliitika.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Tänud! Mul sealt midagi eriti võtta poleks ka. Peale käsipiduri võlli ja selle aasa kust käivitamisvänt läbi läheb. Vaadata pole ka palju sest sellel on raam lühemaks tehtud. Tagasilda on ettepoole toodud. Kardaanimajandus ära retsitud ja taga vedrud on ka millegipärast valepidi... Aga edu müümisel. Hinda vaadates võib arvata et müügiga kiiret pole. Komplektseid ja sõitvaid MMe on siin odavamalt omanikku vahetanud.
Vasta

Panen siia pilte puittagaseinast. Lauad on punniga. Üritan kunagi täpsemalt ära joonestada detailid... Ärge AA esiaknaalust iluplekki tähele pange. Seda 1942 MMil tegelikult polnud. Peale sõda ka enam polnud. Polnud aukegi selle kinnitamiseks.

[Pilt: 20180513_121612.jpg]

[Pilt: 20180513_121616.jpg]

[Pilt: 20180513_121624.jpg]
Vasta

Pilte ka vahelduseks...

[Pilt: gHa2yOB.jpg]

[Pilt: ZsLCANO.jpg]

[Pilt: LgGilpS.jpg]

[Pilt: QDq8Gyn.jpg]

[Pilt: N4uL1h2.jpg]

[Pilt: gQ4iKkH.jpg]

[Pilt: AHF8Yor.jpg]

[Pilt: RQtX8yS.jpg]

[Pilt: pKPdhzL.jpg]
Vasta

Huvitav mis ta selle 41 aasta MMi tagarataste ja tagaotsa kohta kirjutab?

[Pilt: D36Mvzj.jpg]

Panen ikkagi tuimalt kõik Komso mootori pildid siia üles. Vilunumad võibolla märkavad neis midagi erilist mida ise ei märka.. Pildid on tehtud 1943

[Pilt: DRcg2KV.jpg]

[Pilt: amcffmk.jpg]

[Pilt: aCAw6Vi.jpg]

[Pilt: hox3wwl.jpg]

[Pilt: XiVbN6o.jpg]

[Pilt: O5jZJFE.jpg]

[Pilt: xbk50oq.jpg]

[Pilt: R3ldpAh.jpg]

[Pilt: mqANHRp.jpg]

[Pilt: 2bDrTV7.jpg]
Vasta

No polnd kumme, siis tulid autod tehasest välja vähendatud kandevõimega ja mittepaaaris ratastega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne