Postitused: 3,155
Teemad: 61
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Täna palava ilmaga, hakkas Stihl ms280 jõudu kaotama. Raske lõikamine, 18" plaat silmini (tamme)puu sees.
Sama sae ja bensiiniga enne ka käinud, kõik ok. Bensiin 98, paar nädalat tagasi segatud, seguõli Valvoline 2T. mitu aastat kasutanud,
Nüüd ei jõudnud vedada, tühjalt kargab pöördesse, nagu puusse sai, hing kinni, lõikab kuidagimoodi, laast jookseb ilus, kett 2xteritatud, latt uus. Õhuvõtt väljast, mitte silindrilt.
Seisma jättes, enam käivituda ei taha. Jahtus maha, paari tunniga, läks kenasti käima ja kõik ok, vist...?
Si.. kütus? Ülekuumenemine?
Postitused: 3,666
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
(26-05-2018, 00:54 AM)hulgus Kirjutas: Seisma jättes, enam käivituda ei taha. Jahtus maha, paari tunniga, läks kenasti käima ja kõik ok, vist...?
Si.. kütus? Ülekuumenemine?
liiga suure õlisisaldusega kütus?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 6,949
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
(26-05-2018, 00:54 AM)hulgus Kirjutas: Täna palava ilmaga, hakkas Stihl ms280 jõudu kaotama.
Kolvi - silindri vaatluseks tundub vaja olevat kaks kruvi lahti keerata, mis sumpsi hoiavad. Tee see ära, siis saab arvamise lõpetada.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Mul sael 1.1 soonega kett ja plaat ning 13tolline plaat lõikab ludinal. Samm sama 325
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(26-05-2018, 15:56 PM)Mihkus Kirjutas: Palav ilm on mootorsae surm. Endalgi juhtunud, ei aidanud isegi 30:1 küttesegu.
Palav ilm pole mitte mootorsae surm. Kui ikka on vaja teha tõsist tööd kuuma ilmaga siis võtad kruvika ja keerad segukruvist küttesegu rikkamaks ja voila. Võtab küll rohkem grammi aga töö saab tehtud ja saag elus. Saag ei pea vilistama 14000 rpm. Võib ju lasta ka 11000 pöördega.
Vanasti kui veel Saru metsakombinaadi mehed mööda metsi käisid langetamas lõigati 30 kraadiga hommikust õhtuni ja häda midagi.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(26-05-2018, 05:47 AM)maisalup Kirjutas: (26-05-2018, 00:54 AM)hulgus Kirjutas: Täna palava ilmaga, hakkas Stihl ms280 jõudu kaotama. Raske lõikamine, 18" plaat silmini (tamme)puu sees.
Sama sae ja bensiiniga enne ka käinud, kõik ok. Bensiinlli 98, paar nädalat tagasi segatud, seguõli Valvoline 2T. mitu aastat kasutanud,
Nüüd ei jõudnud vedada, tühjalt kargab pöördesse, nagu puusse sai, hing kinni, lõikab kuidagimoodi, laast jookseb ilus, kett 2xteritatud, latt uus. Õhuvõtt väljast, mitte silindrilt.
Seisma jättes, enam käivituda ei taha. Jahtus maha, paari tunniga, läks kenasti käima ja kõik ok, vist...?
Si.. kütus? Ülekuumenemine?
Mul jooksis echo peale selliseid tundemärke kokku....
Mul samade tundemärkidega lõpetas Tsehhi HPG töölepingu. Ma muidugi lõikasin tänase ilmaga 60 tuhaplokki pikuti pooleks. Ei ole mootorsaag vist ikka sellise töö jaoks mõeldud, kuigi õpetuses igatahes ei mainitud, et selline töö vastunäidustatud on.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 229
Teemad: 0
Liitus: May 2016
Maine:
2
Uuematel profisaagidel reguleerib karburaator end ise.. Stihl väidab, et +-40c on lubatud... Karmid saed....
Nõme on see kui reguleerimiseks on vaja spetsiifilisi kruvikeerajaid, hiinakad teevad muidugi kõike järgi ja saab kaugelt maalt tellida. Echole läheb "Single D"
Paljudel veel "double D"
See Shindaiwa on vist peaaegu sama mis SRM420, tundub nagu väga hea asi olevat, peale kaht aastat pole probleeme olnud ja kuluosad on poes olemas.
Lõputult tihedat võsa ja heina niitnud, saab ka muru niita paremini kui ükskõik millega. Jõhviga sõrmejämedust võsa ja heina, pole probleemi.
On lühem latt ka olemas. Sellega saigi omale selgeks tehtud, et kitsama profiiliga kett on lihtsalt parim.
Postitused: 208
Teemad: 155
Liitus: Jan 2007
Maine:
2
Tekkis vajadus nö sõitva Husku 242 väntvõlli järgi.Saab keegi aidata?
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Parim echo väikeste kw jaoks.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kuuma ilmaga kindlasti Husqu XP õli. See alandab põlemistemperatuuri kõrgetel pööretel. Võrrile muidugi pole vaja seda panna aga mis töötavad ikka 12 000+ rpm nendele kindlasti XP.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,842
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(28-05-2018, 13:53 PM)Daff Kirjutas: Kuuma ilmaga kindlasti Husqu XP õli. See alandab põlemistemperatuuri kõrgetel pööretel. Võrrile muidugi pole vaja seda panna aga mis töötavad ikka 12 000+ rpm nendele kindlasti XP.
Kus tehasest e. kelle toode see XP üldse on - vaevalt et Hq on oma õlitehas...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)