Trummelpidurid kinni
#1

On siis üks pisike 68/69 aastal valminud Honda junn. N600 margiks. Kõigil neljal rattal trumlid. Seisnud 25+ aastat ja omanik tõmbas ka käsipiduri igaks juhuks peale kui auto ära parkis.
Igaljuhul on need trumlid nüüd NII kinni,et rohkem enam olla ei saa. Kässari trossi sain eest lahti aga see on ka loomulikult kõris kinni. Olen neid leotanud WD40 ja muude analoogidega. Eile kruttisin suured tõmmitsad külge ja hakkasin vaikselt tirima. No ei midagi. Koputada ka väga ei julge, kuna ei taha trumlit ära lõhkuda(see on alguse otsa honda ja neil pidurid teistsugused natuke kui alates 69 lõpupoolsest aastast edasi. Ehk leitavad,aga raskesti ja haige hinnaga.
On mingeid nippe/kogemusi kellegil kuidas need trumlid lahti saaks? Väidetavalt oli vene ajal lastud trummel põletiga nii kuumaks,et klotsid juba sees tossama hakkasid. Ja siis sai kolkimisega lahti. See aga päris ekstreemne tundub.
Kõik ideed teretulnud.

Suvi juba käes ja oleks vaja korralikku neljakohalist pereautot Big Grin Toungue

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#2

(30-05-2018, 07:25 AM)wagoneer Kirjutas:  On siis üks pisike 68/69 aastal valminud Honda junn. N600 margiks. Kõigil neljal rattal trumlid. Seisnud 25+ aastat ja omanik tõmbas ka käsipiduri igaks juhuks peale kui auto ära parkis.
Igaljuhul on need trumlid nüüd NII kinni,et rohkem enam olla ei saa. Kässari trossi sain eest lahti aga see on ka loomulikult kõris kinni. Olen neid leotanud WD40 ja muude analoogidega. Eile kruttisin suured tõmmitsad külge ja hakkasin vaikselt tirima. No ei midagi. Koputada ka väga ei julge, kuna ei taha trumlit ära lõhkuda(see on alguse otsa honda ja neil pidurid teistsugused natuke kui alates 69 lõpupoolsest  aastast edasi. Ehk leitavad,aga raskesti ja haige hinnaga.
On mingeid nippe/kogemusi kellegil kuidas need trumlid lahti saaks? Väidetavalt oli vene ajal lastud trummel põletiga nii kuumaks,et klotsid juba sees tossama hakkasid. Ja siis sai kolkimisega lahti. See aga päris ekstreemne tundub.
Kõik ideed teretulnud.

Suvi juba käes ja oleks vaja korralikku neljakohalist pereautot Big Grin Toungue

Mina oma ladal olen korduvalt lahti saanud tagumised alumiinum trumlid järgnevalt:
Plekkvelg alla ja suure raske haamriga vastu plekkvelge paar korraliku pauku ja siis jälle mootoriga proovin lahti väänata edasi ja tagasi ja kui esimese korraga ei tule siis kordan protsessi. Pole veel sellist juhust olnud, et ei ole tulnud lahti või ei oleks ringi käima hakkanud.
See soovitus muidugi ei ole võibolla sinu autole hea.
Vasta
#3

See mootoriga väänamine vist ei tööta, sest veavad esirattad, aga kõnesolevad trumlid kõlavad nagu tagapidurid.

Kui laager lahti lasta ja kolkida läbi klotsi või plekkvelje, äkki aitab?
Vasta
#4

Kuna ilmselt pidurisilindrid seest roostes ja pidurid peale roostetanud, mitte trummel rummu küljes kinni, siis polegi eriti muud teha kui kuvaldaga pähe anda.
https://www.powernationtv.com/two-minute...rake-drums
Vasta
#5

Löögiriist sells videos on natuke kerge, tekitab palju väikeseid deformeerumis märke. Töömees vehib vasaraga elu eest.  Õigem oleks raskem löögiriist ja sealt tulenev kineetiline energia. Vene "kuvalda" on parem ja neid on ka erinevates raskustes. olen kasutanud ka tiheda löögisagedusega perforaator vasarat ja pneumovasarat, millega asfalti ja muud lõhutakse. Piigi otsa olen lameda otsa teinud. "Kellassepa vasaratega" las töötavad spetsialistid ja kellassepad.

   

REALISEERIMISEL 5 tk.

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#6

Meeldiv tõdeda, et 60-date japse ikka juurde tuleb (õnneks on minu oma vist ikka veel kõige vanem mitte-Landcruiser siinmail). 

Kuidas tal veljed on, mingi levinud auguvalem või mitte? Kui on levinud, siis võiks mõelda sellise abinõu tekitamisele, et velje külge aretada mingi paarimeetrine kang, mille otsale siis kogu auto raskuse toetada saaks. Siis hea vasarat anda kui pinge peal on.

Kas sellel Hondal ei ole trumlis pidurite reguleerimisauku? Belletti trumlitel on pisikese luugiga kaetavad avad, mille kaudu kruvikeerajaga saab pidureid peale ja maha kruttida. Selle augu kaudu saaks trumli seestpoolt eraldusõliga üle ujutada.
Vasta
#7

Lase tagant poolt lahti silinder. Klotse hoidvad pinni pead löö puruks. Seejärel vaata kas eest poolt läheb läbi trumli keermestatud avasid. Kui läheb, keera sealt poldid sisse ja suru poltidega terve krempel laiali. Kui keermestatud avasid pole, keermesta mõni sinna. Peaks lahti tulema küll.

https://www.cmsnl.com/honda-n600-coupe-s...w5tl334lUE

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#8

Ega ühelgi kuskil mõnd keermestatud auku ei ole, kuhu polt sisse keerata, mis trumli eemale pressiks.
Land Roveritel, millel see kinnijäämine on juba tehasest progetud, neil on sellised augud olemas.

Kui pole, siis ongi seks ja tagaajamine. Mina mingit nippi pole selleks avastanud, lihtsalt tundidepikkune meelitamine kõikvõimalike meetoditega läbisegi.
Seda lõkke alla tegemist ma ei usu, jaapani klots on vast kuumakindel.

Ees, tundub, et tal on ka mingid regulaatorid (mida kas keeratakse ise 5000 hoolduses peale vist, automaati nagu pole näha)

[Pilt: honda-n600-coupe-stationwagon-kg-kf-ke-k...1_b2c1.jpg]

Eks peab kuidagi loogiliselt tuletama, mis pidi neid lahti pekstes ta klotsi lõdvemaks laseb. Ega need samuti vabatahtlikult kohe ei liigu.

Taga siis ilmselt sama teema, ainult ühe silindriga.
Kuumaga võib veel miskit muud maha põletada ja N600 pidurijuppe iga kapsalehe all enam ei vedele....
Klotsidele, ok, lased Pidurimeistris uued katted liimida, see pole probleem ega hirmkallis, aga silindid võiks ikka ellu jääda.
Mansett oleks kena vahetada, nagu saarlased ütlevad. Smile

.
Vasta
#9

(30-05-2018, 12:36 PM)stihl Kirjutas:   lihtsalt tundidepikkune meelitamine

Võib ka nädalaid kuluda. Mul seisis üks taoline juhtum vähemalt kuu aega, trumlid taldrikust kahe heebliga pingesse tõmmatud. Aegajalt jälle rostlöserit juurde ja mõni toks haamriga.
PS WD40 ei tegele roostega, ta lihtselt poeb vahele. Õige asi sisaldab petrooleumi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#10

(30-05-2018, 12:41 PM)Marko Kirjutas:  PS WD40 ei tegele roostega, ta lihtselt poeb vahele. Õige asi sisaldab petrooleumi.
Mina soovitaks MoS2 sisaldavat eraldusõli. Olen selliseid poltliitmikuid leotuse järel lahti saanud, mis silma ja senise kogemuse järgi oleks kindlasti pooleks läinud.

Samuti meenub et mosse üks tagatrummel tuli Mos-2 kasutamise ja ohtra haamerdamisega lõpuks lahti. Ja seda alles teisel päeval, et ju eraldusõli pidi ka mõjuma mõnda aega.
Vasta
#11

(30-05-2018, 07:42 AM)Qunts Kirjutas:  
(30-05-2018, 07:25 AM)wagoneer Kirjutas:  On siis üks pisike 68/69 aastal valminud Honda junn. N600 margiks. Kõigil neljal rattal trumlid. Seisnud 25+ aastat ja omanik tõmbas ka käsipiduri igaks juhuks peale kui auto ära parkis.
Igaljuhul on need trumlid nüüd NII kinni,et rohkem enam olla ei saa. 

Plekkvelg alla ja suure raske haamriga vastu plekkvelge paar korraliku pauku 

Teatud nõksudega saab ka väiksemate paukudega meelitada. Oluline on õige suund ja doseerimine. Näiteks nii, et kahekesi korraga anda kergemad hoobid velje alumisele osale seestpoolt väljapoole ja velje ülaservale väljapoolt sissepoole. Võimaluse korral läheneda samamoodi velje esiservast ja tagaservast. 
Velg annab täiendava jõuõla ja löök terava jõumomendi.
Vasta
#12

Kui probleem on klotsi ja trumli vahel, siis annab mingil põhjusel kummihaamri mats parema tulemuse.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#13

Lasin igast võimalikust ja võimatust august sisse enamus kaubanduses müüdavaid ja palju kiidetavaid rooste ja igasugu muid imeasju. Täna toodi ka törts petrooli. Homme ujutan sellega ka nii palju kui võimalik.
Ma usun,et seal on kinni nii trummel ise kui ka klotsid trumli küljes ja lisaks ilmselt ka silindrid välja vajutatud asendis.
Tagumistel ka veel kässari peale tõmbamisega kaasnev.
Aga proovin järge mööda kõikke soovitatut. Pean ausalt tunnistama,et nii krdi kinniseid asju pole ma veel varem näppinud.

Täna toodi ka selline rakis korraks mille saab poltide otsa panna ja siis mingi pea 2m õlaga väänata.
Naeru oli nabani,kui kahekesi väänasime vasakut esiratast ja suutsime auto taguotsa üle tõsta. Seda esirattast keerates Big Grin

Väike aga krdi visa. Nagu üks õige Jaapanlane.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#14

Selleks tulebki klotsid koos trumliga eemaldada. Selleks lase silinder takka lahti, muidu haukab silindri kõrvad kaasa ja need purunevad. Löö pinnide otsad puruks, et need ei takistaks ja siis tuleb poltidega, läbi trumli, trummel eemale lükata ja käes ongi. Kui lahti on, saad piduriklotsid ka kätte trumli küljest. Vajadusel peab kässari trossi ka katki kaksama.

E: piltide järgi tuleb ees ka regulaator lahti lasta. Need on tagant poolt mingite poldikestega kinni tavaliselt. Igasugu vedrukesed ju muu nänn mis seal sees on ja mis viga võivad saada, saab alati uued.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#15

(30-05-2018, 21:56 PM)viplala Kirjutas:   Löö pinnide otsad puruks, et need ei takistaks
Palun täpsustust! Iseenesest on jutt väga õige. Kardetavasti tuleb igasuguseid käsipiduri julkasid õgvendada või asendada, aga üldplaanis kiidan selle tehnoloogia heaks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#16

(30-05-2018, 22:07 PM)Marko Kirjutas:  
(30-05-2018, 21:56 PM)viplala Kirjutas:   Löö pinnide otsad puruks, et need ei takistaks
Palun täpsustust! Iseenesest on jutt väga õige. Kardetavasti tuleb igasuguseid käsipiduri julkasid õgvendada või asendada, aga üldplaanis kiidan selle tehnoloogia heaks.

Pinnideks ma nimetan neid jullasid mis klotse kinni hoiavad koos vedrudega, läbi tagumise seina. Tavaliselt on pool pööret keeratavad et lahti tuleksid. Tagant poolt on üsna pita neid lahti koukida, kuna need istuvad sees pool vedruseibi pesas kinni ja kergem on need lihtsalt katki teha. Kui silindrid ja muu kraam on lahti polditud, ei saa seal enam suurt midagi katki teha, ehk tõesti ainult tagasi väänata mõne otsa hiljem. Poltidega jõud taha ja tuleb nigu mölin.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#17

(30-05-2018, 21:37 PM)wagoneer Kirjutas:  Täna toodi ka selline rakis korraks mille saab poltide otsa panna ja siis mingi pea 2m õlaga väänata.
Naeru oli nabani,kui kahekesi väänasime vasakut esiratast ja suutsime auto taguotsa üle tõsta. Seda esirattast keerates Big Grin

Vot siis oleks kolmandat veel vaja olnud, kes kummihaamriga kolakat jagab, samal ajal kui meest painutavad. Kõva väände all kuuma ja kolakat, siis peaks lõpuks ikkagi lahti tulema.

Ma prooviks veel niimoodi, enne kui lõhkuma hakkaks. 


Ja kui asi lõhkumiseks läheb, vaataks enne, mis juppe kuskilt saada on. Võibolla on trumli lõhkilöömine isegi süütum variant kui hakata pidurite sisu koos trumliga eemaldama. Ei ole ju need vanad Ondad ka mingid üleliia levinud autod meite maailmanurgas.
Vasta
#18

(30-05-2018, 22:38 PM)viplala Kirjutas:   kergem on need lihtsalt katki teha.

Löömise asendaksin freesimisiga, siis ei pea taldriku pärast muretsema.
Ennetavalt kriitikutele - pliiatsisuuruseid freese on ka olemas.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#19

Vesi on ka hea vaheleronija. Survepesuriga märjaks, paar tundi märja kaltsu alla jätta ja vast jäävad kergete jõuvõtete järel kõik jupid ellu.
Vasta
#20

(31-05-2018, 00:35 AM)pen.skar Kirjutas:  Vesi on ka hea vaheleronija. Survepesuriga märjaks, paar tundi märja kaltsu alla jätta ja vast jäävad kergete jõuvõtete järel kõik jupid ellu.

Väga huvitav alternatiivne seisukoht.  Vajaduse tekkimisel kindlasti proovin.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne