(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2016, 08:57 AM ja muutjaks oli mihkelr.)
Uuriks, et kuidas see mootor sul täpselt käitub? Kas jääb nö. lonkama, nagu ei saaks kütet piisavalt kätte ja gaasiga mängimine ei mõjuta midagi?
Minul parandas oluliselt käivitumist see, kui tegin filtrisüsteemi tihedamaks, soovitan üle vaadata ka peenfiltri kinnitusmutri aluse tihendi (selline koonusjas). Pikemas perspektiivis tasub vist lääne filtrite peale üle minna, endalgi see plaanis.
Minul samuti sealt nö. tagasi või ülevoolust midagi paaki ei tule.
(05-07-2016, 22:20 PM)Tehnikamees Kirjutas: Aitäh kaasamõtlemast, mida selle täppispaari all mõeldakse ?
Kõrgesurvepumba tööelemendi moodustavad pöördkolb ja hülss, mis on valmistamisel omavahel täppispaarina sobitatud ja need ei kuulu lahutamisele. Võõrkeelse laenuna on kasutusel plunžerpaar.
Juba mainitud profiilse tihendi asemele kõlbab panna tihtrehvi ventiili "seen", mis ventiili eemaldamisel otsast lõigatakse. Pole küll õige, kuid mõned kuud tihendab päris hästi. Tööiga sõltub kütusena pruugitava vedeliku kummi lahustavast toimest, kuid hiljemalt filterelemendi vahetusel tuleb uus panna.
(06-07-2016, 08:56 AM)mihkelr Kirjutas: Uuriks, et kuidas see mootor sul täpselt käitub? Kas jääb nö. lonkama, nagu ei saaks kütet piisavalt kätte ja gaasiga mängimine ei mõjuta midagi?
Minul parandas oluliselt käivitumist see, kui tegin filtrisüsteemi tihedamaks, soovitan üle vaadata ka peenfiltri kinnitusmutri aluse tihendi (selline koonusjas). Pikemas perspektiivis tasub vist lääne filtrite peale üle minna, endalgi see plaanis.
Minul samuti sealt nö. tagasi või ülevoolust midagi paaki ei tule.
Ei nojh lonkab. Pumpad nagu kütte üles ja paned käim siis läheb aga suht vähe käib kuni hakkab lonkma ja siis sureb välja. Kindlalt tõmbab õhku ka kuskilt kuna käies ei tiri üldse kütet üles(läbipaistev voolik paagist). Samas kui käsipumbaga lööd tuleb küte kohe üles aga ise käies küte seisab nagu kohapeal. Aga nagu ma ütlesin tuleb see madalrõhutorustiku osa kõik välja vahetada. Filtriosa ma ka üldse ei usalda. Peenfiltri jätsin juba vahelt ning panin selle väikse huiavinka filtri ajutiselt katsetamise mõttes. Peaks originaal jämefiltri ka vahelt ära jätma ja vaatama mis siis teeb aga anyway pean uue etteandepumb vaatama kuna neid klappipolte ja muid asju sai üle pingutatud kontrollimisemõttes ja keerasin ühe üle.
Eks vaikselt vaatan edasi. Ehk oskab keegi millegagi mind mu jutu põhjal aidata.
(06-07-2016, 08:56 AM)mihkelr Kirjutas: Uuriks, et kuidas see mootor sul täpselt käitub? Kas jääb nö. lonkama, nagu ei saaks kütet piisavalt kätte ja gaasiga mängimine ei mõjuta midagi?
Minul parandas oluliselt käivitumist see, kui tegin filtrisüsteemi tihedamaks, soovitan üle vaadata ka peenfiltri kinnitusmutri aluse tihendi (selline koonusjas). Pikemas perspektiivis tasub vist lääne filtrite peale üle minna, endalgi see plaanis.
Minul samuti sealt nö. tagasi või ülevoolust midagi paaki ei tule.
Ei nojh lonkab. Pumpad nagu kütte üles ja paned käim siis läheb aga suht vähe käib kuni hakkab lonkma ja siis sureb välja. Kindlalt tõmbab õhku ka kuskilt kuna käies ei tiri üldse kütet üles(läbipaistev voolik paagist). Samas kui käsipumbaga lööd tuleb küte kohe üles aga ise käies küte seisab nagu kohapeal. Aga nagu ma ütlesin tuleb see madalrõhutorustiku osa kõik välja vahetada. Filtriosa ma ka üldse ei usalda. Peenfiltri jätsin juba vahelt ning panin selle väikse huiavinka filtri ajutiselt katsetamise mõttes. Peaks originaal jämefiltri ka vahelt ära jätma ja vaatama mis siis teeb aga anyway pean uue etteandepumb vaatama kuna neid klappipolte ja muid asju sai üle pingutatud kontrollimisemõttes ja keerasin ühe üle.
Eks vaikselt vaatan edasi. Ehk oskab keegi millegagi mind mu jutu põhjal aidata.
Palju kütet paagis on? Eeldusel, et võtab kütet originaal kohapealt. Minu põkal peab olema üle veerandi paagi sees, muidu kipub kah õhku vahele tirima. Põhjuseks on paagis asetsev kütuse toru, et kas sellel pragu sees või vibreerib niikõvasti, et segab kütet õhuga, ei ole veel süvenenud.
(22-01-2018, 08:03 AM)Maakas Kirjutas: Palju kütet paagis on? Eeldusel, et võtab kütet originaal kohapealt. Minu põkal peab olema üle veerandi paagi sees, muidu kipub kah õhku vahele tirima. Põhjuseks on paagis asetsev kütuse toru, et kas sellel pragu sees või vibreerib niikõvasti, et segab kütet õhuga, ei ole veel süvenenud.
Õhk tuleb pika toruga stutseri keerme vahelt mis paagi põhja läheb.
Kui kütet rohkem ei ole nii suurt hõrendust et läbi keerme vahel oleva kütuse õhku tõmbaks aga tühjema paagiga küll.
Lahendus on paar ringi toruteipi või niiti keerme vahele.
Sai nokitseda jälle. Etteandepumba vahetasin, eelmisel sai ju keere maha, küttesüsteemi panin suht otse katsetamise mõttes ja toimib küll. Tundub et häda ja vaeva foorumis oli rohkem kui asi väärt
Mootori töötamise ajal sellike vilin, mis see olla võib?
Tere Selline mure,et pumba tagasivool on viidud peenfiltrisse ja lööb mõneaja töötamisel sellise surve peenfiltrisse et lööb tihendi paigast ja hakkab välja pritsima,et eelmine aasta sai see olend endale soetatud ja siiamaani polnud mingeid probleeme ,kui nüüd äkki,
(03-06-2018, 20:45 PM)klaid Kirjutas: Tere Selline mure,et pumba tagasivool on viidud peenfiltrisse ja lööb mõneaja töötamisel sellise surve peenfiltrisse et lööb tihendi paigast ja hakkab välja pritsima,et eelmine aasta sai see olend endale soetatud ja siiamaani polnud mingeid probleeme ,kui nüüd äkki,
miks tahad pumbaga sexida?vastassoo esindajaga palju parem on parem.
(03-06-2018, 20:45 PM)klaid Kirjutas: Tere Selline mure,et pumba tagasivool on viidud peenfiltrisse ja lööb mõneaja töötamisel sellise surve peenfiltrisse et lööb tihendi paigast ja hakkab välja pritsima,et eelmine aasta sai see olend endale soetatud ja siiamaani polnud mingeid probleeme ,kui nüüd äkki,
miks tahad pumbaga sexida?vastassoo esindajaga palju parem on parem.
see on enne mind tehtud nii ja toimis aastaid nii,
(03-06-2018, 20:45 PM)klaid Kirjutas: Tere Selline mure,et pumba tagasivool on viidud peenfiltrisse ja lööb mõneaja töötamisel sellise surve peenfiltrisse et lööb tihendi paigast ja hakkab välja pritsima,et eelmine aasta sai see olend endale soetatud ja siiamaani polnud mingeid probleeme ,kui nüüd äkki,
miks tahad pumbaga sexida?vastassoo esindajaga palju parem on parem.
see on enne mind tehtud nii ja toimis aastaid nii,
jääärmiselt keeruline on süsteem mugavaks ja lihtsaks ehitada?pilt veel ees kust näpuga järge ajada.mu masinal oli ka enne teistmoodu,aga vot mõõt sai kepist täis ja enam ei taha vanamoodu edasi minna.
(03-06-2018, 20:45 PM)klaid Kirjutas: Tere Selline mure,et pumba tagasivool on viidud peenfiltrisse ja lööb mõneaja töötamisel sellise surve peenfiltrisse et lööb tihendi paigast ja hakkab välja pritsima,et eelmine aasta sai see olend endale soetatud ja siiamaani polnud mingeid probleeme ,kui nüüd äkki,
miks tahad pumbaga sexida?vastassoo esindajaga palju parem on parem.
see on enne mind tehtud nii ja toimis aastaid nii,
jääärmiselt keeruline on süsteem mugavaks ja lihtsaks ehitada?pilt veel ees kust näpuga järge ajada.mu masinal oli ka enne teistmoodu,aga vot mõõt sai kepist täis ja enam ei taha vanamoodu edasi minna.
(03-06-2018, 20:45 PM)klaid Kirjutas: Tere Selline mure,et pumba tagasivool on viidud peenfiltrisse ja lööb mõneaja töötamisel sellise surve peenfiltrisse et lööb tihendi paigast ja hakkab välja pritsima,et eelmine aasta sai see olend endale soetatud ja siiamaani polnud mingeid probleeme ,kui nüüd äkki,
miks tahad pumbaga sexida?vastassoo esindajaga palju parem on parem.
see on enne mind tehtud nii ja toimis aastaid nii,
jääärmiselt keeruline on süsteem mugavaks ja lihtsaks ehitada?pilt veel ees kust näpuga järge ajada.mu masinal oli ka enne teistmoodu,aga vot mõõt sai kepist täis ja enam ei taha vanamoodu edasi minna.
ok teen pildi siis näed täpsemalt.
Pekki tegin pildi ja tulin koju et saadan siia ja liiga suur et siia panna,