T25 kõrgsurvepump

(08-06-2018, 07:38 AM)v6sa Kirjutas:   

Kas isand Talupoeg seletaks mulle, kuidas tagasivoolust paaki sattunud kütus suudab mitte kaasa haarata paagis loksuvat sodi järgmisele ringile minnes?

See on sul õige,selle kohapealt ei vaidle vastu. Ma mõtlen seda varianti mis originaalis on kus pumbast tagasivool uuesti küttepumpa teel. Kui juba korra filtrist läbi käinud siis sealt ei tohiks korras filtri puhul enam midagi tulla. Kui eraldi paaki jooksma panna siis kindlasti lööb kuskilt mingit sodi lahti. Arvestades veel seda,et paagid seest roostes ja see on seal küll lõputu sodi tekitaja.Mul enda traktori paagist muudkui tuleb ja tuleb.

T-25 settepotil on näiteks üks häda juba tehasest saati. See on metallist ja ei paista üldse läbi. Kui sinna nüüd peaks larakas vett paagist sattuma siis seda pole näha. Oleks tegu klaaskupliga siis oleks mingi võimalus jälgida mis seal ringi jookseb ja palju seda on.
Vasta

Pean tunnistama, et sai 97-s postis natuke umbropsu lahmitud õhu sattumisest ksp ja süsteemi ringi tegemisest. Tundub, et kõigil 16-l ja 25-l polegi peenfiltri korpuse pealt tagasivoolu paaki viidud. Ksf klaid post. 83 pildil, pole seda toru näha, sel juhul saab õhu, süsteemist kätte, ainult õhutades.
Vasta

(08-06-2018, 14:49 PM)woltz Kirjutas:  Pean tunnistama, et sai 97-s postis natuke umbropsu lahmitud õhu sattumisest ksp ja süsteemi ringi tegemisest. Tundub, et kõigil 16-l ja 25-l polegi peenfiltri korpuse pealt tagasivoolu paaki viidud. Ksf klaid post. 83 pildil, pole seda toru näha, sel juhul saab õhu, süsteemist kätte, ainult õhutades.

Alati ei päästa see filtri pealt minev tagasivool. Kui kõik torud on lahti olnud siis pumba peast etteande pumpa minev ülevool hakkab jonnima ja muidu ei saa õhku kätte kui pumpad ja lased pumba tagant jupikaupa stutserit lahti.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(08-06-2018, 14:49 PM)woltz Kirjutas:  Pean tunnistama, et sai 97-s postis natuke umbropsu lahmitud õhu sattumisest ksp ja süsteemi ringi tegemisest. Tundub, et kõigil 16-l ja 25-l polegi peenfiltri korpuse pealt tagasivoolu paaki viidud. Ksf klaid post. 83 pildil, pole seda toru näha, sel juhul saab õhu, süsteemist kätte, ainult õhutades.

Tehasest on neil kõigil olnud. Aga raske elu on üht-teist likvideerinud... Big Grin
Vasta

Kui ikka suurem kogus õhku sees , siis ei jaksa ka otse paaki tagasi voolu süsteem õhku välja lükata. Kunagi oli juhus, et hommikul vara helistati , et scanial küte otsas, tule too kütust.  40L kaasa ja teele, panime kütuse paaki , aga kabiini kergitada ei saanud , et õhutada.  Ei aidanud starteriga kerimine ega vedamine. Kuiv etteandepump pole suuteline õhku pumpama, kui süsteem rõhu all.
Vasta

Täna siis katsetasin seda uut peale voolikute ümber tõstmist, peale tund tööd masinal kadus mootoril jõud ja suri välja, pumpasin kütte ülesse läks uuesti ilusti käima, keerasin korra pihusti tagasivoolu nats lahti ja selline surve sees,kas see et mul enne peenfiltri tihendi ära lõi oli tingitud oopis pihusti tagasivoolu survest ja pihustid läbi?
Vasta

(09-06-2018, 11:19 AM)klaid Kirjutas:  Täna siis katsetasin seda uut peale voolikute ümber tõstmist, peale tund tööd masinal kadus mootoril jõud ja suri välja, pumpasin kütte ülesse läks uuesti ilusti käima, keerasin korra pihusti tagasivoolu nats lahti ja selline surve sees,kas see et mul enne peenfiltri tihendi ära lõi oli tingitud oopis pihusti tagasivoolu survest ja pihustid läbi?

vääga keeruline aru saada.jõud kaob järelikult ei saa kütet käte ja lõpuks minestab.orginaalis ju ongi peenfilter surve all ja poest uut rõngastihendit ei leidnud kaane vahele ja lõpetasin seksi ja tegin ümber.miks pihustid läbi?

kogu süsteem tuleb rajada mõttega asja juures ja pead endale selgeks tegema mis toru kuhu läheb ja mis ots pumbal mis on.võta mingi vana raamat raamatukogust nt siniste kaantega ratastraktorid aastatest 1980,seal nii ridapumba kui pöörispumba asjad lihtsalt lahti seletatud.vaata minu teemas ka pilt raamatukaanest olemas.
Vasta

(09-06-2018, 11:19 AM)klaid Kirjutas:  Täna siis katsetasin seda uut peale voolikute ümber tõstmist, peale tund tööd masinal kadus mootoril jõud ja suri välja, pumpasin kütte ülesse läks uuesti ilusti käima, keerasin korra pihusti tagasivoolu nats lahti ja selline surve sees,kas see et mul enne peenfiltri tihendi ära lõi oli tingitud oopis pihusti tagasivoolu survest ja pihustid läbi?

Tagasivoolus ei tohi olla survet! Otsi viga paagist või viimasest voolikust enne paaki.

KSP rõhuklapp ikka peab kenasti? Käsipumbaga pumbates ümiseb lahedasti?
Vasta

(09-06-2018, 12:32 PM)v6sa Kirjutas:  
(09-06-2018, 11:19 AM)klaid Kirjutas:  Täna siis katsetasin seda uut peale voolikute ümber tõstmist, peale tund tööd masinal kadus mootoril jõud ja suri välja, pumpasin kütte ülesse läks uuesti ilusti käima, keerasin korra pihusti tagasivoolu nats lahti ja selline surve sees,kas see et mul enne peenfiltri tihendi ära lõi oli tingitud oopis pihusti tagasivoolu survest ja pihustid läbi?

Tagasivoolus ei tohi olla survet! Otsi viga paagist või viimasest voolikust enne paaki.

KSP rõhuklapp ikka peab kenasti? Käsipumbaga pumbates ümiseb lahedasti?
Paagist tuleb mul ainult üks voolik, jäme filtrisse, pumbates teeb häält ilusti.motlesid vist tagasivoolu paaki seda mul pole.
Vasta

(09-06-2018, 12:10 PM)muska71 Kirjutas:  
(09-06-2018, 11:19 AM)klaid Kirjutas:  Täna siis katsetasin seda uut peale voolikute ümber tõstmist, peale tund tööd masinal kadus mootoril jõud ja suri välja, pumpasin kütte ülesse läks uuesti ilusti käima, keerasin korra pihusti tagasivoolu nats lahti ja selline surve sees,kas see et mul enne peenfiltri tihendi ära lõi oli tingitud oopis pihusti tagasivoolu survest ja pihustid läbi?

vääga keeruline aru saada.jõud kaob järelikult ei saa kütet käte ja lõpuks minestab.orginaalis ju ongi peenfilter surve all ja poest uut rõngastihendit ei leidnud kaane vahele ja lõpetasin seksi ja tegin ümber.miks pihustid läbi?

kogu süsteem tuleb rajada mõttega asja juures ja pead endale selgeks tegema mis toru kuhu läheb ja mis ots pumbal mis on.võta mingi vana raamat raamatukogust nt siniste kaantega ratastraktorid aastatest 1980,seal nii ridapumba kui pöörispumba asjad lihtsalt lahti seletatud.vaata minu teemas ka pilt raamatukaanest olemas.

Tihendeid saada praegu poes palju vaja ja süsteem töötab nii praegu kui enne aga millest see rõhk siis pihusti tagasivoolus?
Vasta

(09-06-2018, 13:33 PM)klaid Kirjutas:  
(09-06-2018, 12:10 PM)muska71 Kirjutas:  klai

Tihendeid saada praegu poes palju vaja ja süsteem töötab nii praegu kui enne aga millest see rõhk siis pihusti tagasivoolus?
pihusti tagasivooulul ju torul kaks otsa,üks on pihusti pealt kuhu tuleb pihusti ülejääk ja teisest otsast peab ülejääk kuhugi väljuma ja kui seal pime või umbes või mis iganes siis ongi surve sees torus.orginaalis läheb vist üks haru filtri peale ja kas toine ots paaki?
Vasta

(09-06-2018, 14:10 PM)muska71 Kirjutas:  
(09-06-2018, 13:33 PM)klaid Kirjutas:  
(09-06-2018, 12:10 PM)muska71 Kirjutas:  klai

Tihendeid saada praegu poes palju vaja ja süsteem töötab nii praegu kui enne aga millest see rõhk siis pihusti tagasivoolus?
pihusti tagasivooulul ju torul kaks otsa,üks on pihusti pealt kuhu tuleb pihusti ülejääk ja teisest otsast peab ülejääk kuhugi väljuma ja kui seal pime või umbes või mis iganes siis ongi surve sees torus.orginaalis läheb vist üks haru filtri peale ja kas toine ots paaki?

Filtri peale jah ,paaki ei lähe midagi mul.
Vasta

Pihustite tagasivool peab olema vaba, ehk surveta.
Üldharival teemal - kui tagasivool on võimalik pimedaks teha, siis mootor ei töötagi, ehk siis pihusti nõela ei avata. Selle põhimõttega töötab common rail pihustite doseerimine. Elektriliselt juhitakse just tagasivoolu, sellest johtuvalt avatakse nõel kütuse survega.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

(09-06-2018, 15:14 PM)Wiki432 Kirjutas:  Pihustite tagasivool peab olema vaba, ehk surveta.
Üldharival teemal - kui tagasivool on võimalik pimedaks teha, siis mootor ei töötagi, ehk siis pihusti nõela ei avata. Selle põhimõttega töötab common rail pihustite doseerimine. Elektriliselt juhitakse just tagasivoolu, sellest johtuvalt avatakse nõel kütuse survega.

On originaal tagasivoolu toru mis lähebki filtrisse ,
Vasta

(09-06-2018, 12:10 PM)muska71 Kirjutas:  
(09-06-2018, 11:19 AM)klaid Kirjutas:  Täna siis katsetasin seda uut peale voolikute ümber tõstmist, peale tund tööd masinal kadus mootoril jõud ja suri välja, pumpasin kütte ülesse läks uuesti ilusti käima, keerasin korra pihusti tagasivoolu nats lahti ja selline surve sees,kas see et mul enne peenfiltri tihendi ära lõi oli tingitud oopis pihusti tagasivoolu survest ja pihustid läbi?

vääga keeruline aru saada.jõud kaob järelikult ei saa kütet käte ja lõpuks minestab.orginaalis ju ongi peenfilter surve all ja poest uut rõngastihendit ei leidnud kaane vahele ja lõpetasin seksi ja tegin ümber.miks pihustid läbi?

kogu süsteem tuleb rajada mõttega asja juures ja pead endale selgeks tegema mis toru kuhu läheb ja mis ots pumbal mis on.võta mingi vana raamat raamatukogust nt siniste kaantega ratastraktorid aastatest 1980,seal nii ridapumba kui pöörispumba asjad lihtsalt lahti seletatud.vaata minu teemas ka pilt raamatukaanest olemas.
Aga kui kütet ei saa kätte ja sureb välja siis milles võib asi olla, etteande või kõrgsurvepumbas saab seda kontrollida kuskilt miskit?
Vasta

(09-06-2018, 15:29 PM)klaid Kirjutas:  
(09-06-2018, 15:14 PM)Wiki432 Kirjutas:  Pihustite tagasivool peab olema vaba, ehk surveta.
Üldharival teemal - kui tagasivool on võimalik pimedaks teha, siis mootor ei töötagi, ehk siis pihusti nõela ei avata. Selle põhimõttega töötab common rail pihustite doseerimine. Elektriliselt juhitakse just tagasivoolu, sellest johtuvalt avatakse nõel kütuse survega.

On originaal tagasivoolu toru mis lähebki filtrisse ,

pihustite tagasivoolul on mõlemis otsas ju torud mis kuhugi lähevad,üks raudselt filtrisse,aga teise jään võlgu,aga ilmselt paaki.ehitasin teist mootorit ja said uued torud pääle ostetud seega pilt silme ees ja mul otsad lahti ihetkel ja tule sealt miskit.
Vasta

Pole ei enda Harkovi ega Vladimiretsiga kunagi õhutusprobleeme täheldanud. Viimati siin teemas käis pump testimisel, torud said uued ja filtrikopsikud puhastatud, uus element sisse. Pihustitorud ka uued, peaks nagu õhk sees igalpool olema küll.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid451877
Ei täitnud isegi eelnevalt jäme ega peenpuhastusfiltrit naftaga.
Probleem oli küll algul läbi laskva käsietteandepumbaga. Aga selle kordasaamisel oli tunda, et imeb naftat ja mõne aja pärast oli kuulda sorinat paaki.
Probleem võib tekkida, kui peenpuhastusfiltri küljes oleva ülevoolutoru (edasi pihustite ülevoolu ja sealt edasi paaki) banjopoldis olev auk on kinni. Sellel poldil on hästi pisike auk, mis laseb õhul süsteemist eemalduda. On olnud juhus, kus peenpuhastusfiltri niidipoolist on eraldunud lõngatükk ja selle augu kinni kittinud. Siis jah õhutamine vaevalisem.
Eespool küll tegu ridapumbaga, aga ikkagi peenpuhastusfiltrist peaks olema ülevool pihustite ülevoolu ja sealt paaki.
Järgmiseks sai pihustitorud lahti keeratud, gaas põhja ja starterit. Nafta tulemisel pihustitorud kinni ja käib.
Paljudel olen näinud seda russi sinist kütusevoolikut koos klambritega kasutusel. Plast sureb ära ja hakkab õhu jama pihta. Küll ei lähe hommikul käima...Paremad on need russi originaal sinise vooliku koonusstutsrid. Aga pressliitega ikka parim variant.
Eks võib muidugi läbipaistvaid filtreid ka aretada, et vesi paremini näha oleks.
Aga pole originaalidel ka otseselt viga. Vett peab ikka paaki omajagu siis sattuma, et see pumpa jõuaks. Esiteks ei võeta ju paagi põhjast, lisaks jäme ja peenpuhastusse mahub ka vett omajagu. Enamusel nagunii kanistrimajandus ja näeb, mida sisse valab.
Eks vett aitab ka ennetada korralise hoolduse tegemine. Iga aasta võiks ikka paagist ja filtritest kondentsijäägid välja lasta.
Muidu neid filtrikopsikute tihendeid on täitsa saada, ka nelikantprofiiliga. Ise olen küll seal kasutanud ümarprofiiliga O-rõngaid. 60*3.5 oli vist sobiv mõõt. Peenfitri kinnituse eriline kolmnurktihend on ka täitsa asendatav rasvase O-rõngaga ja kestab ilusti. Igakord jällegi uued kummitihendid, mitte vanu jätta ja vägistada neid filtrikopsikuid.
Siiski üks miinus selle originaal peenfiltri majanduse juures on. Nimelt praegu poes müüdavad lähevad kortsu ära. Polegi aru saanud, kas asi nii pudedast materjalist, et vajub nafta sees kössi. Siiski tundub, et see orginaal filtrikopsiku sees olev vedru on liialt kange. Tuleb asendada nõrgemaga.
   
Vasta

kõrgsurve poolel  teed väljundil ja sisendil vahet lihtsalt..sisendi tuts seest tühi toru,väljundil tuts seest kinni ja sees on kuul ja vedru ehk surveklapp,väliselt ühesugused.
Vasta
Photo 

Hea et pandi hoiatav pilt, mis vene filtritega juhtuda võib.
Juhtus mul ka sama asi, kuid nii õnnelikult et papitükid ummistasid ära 2 pihustit ja tulemus oli murdunud pumba nukkvõll ning väljaveninud korpus.
Seepärast ei kasuta oma tehnikal selliseid asju enam.
Mis puutub aga toitesüsteemi ühendamist siis skeem on siin:
[attachment=70154]
Sinisega on juurde joonistatud tagasivool pihustitest ja surveklapp on paaki mineva toru stutsi sees.
Sellisena toimib asi kindlasti ja mingeid tihendeid ei suruta kuskilt välja.
Vasta

On üks D21 T16nel peal ja probleem süvenes viimased 2 aastat. Mingi aja käib ilusti aga kui rohkem gaasi anda, siis imeb end nagu kuivale? Talvel sai peaaegu terve päeva metsas vaikselt plöristatud aga nüüd ei lähe isegi soojalt käima ja kooleb üsna ruttu ära. Õhku ajasin välja, vahetasin tihendeid, sest vanad olid ikka päris kõvasti kruttimist saanud. Vaskseibid jne... Probleem aga oopis läks hullemaks. (Tossab nagu vana kurat kui koormata)

Küsin siis meistritelt nõu... Mida teha?

Selline pump siis:

[Pilt: 20190414-124922.jpg]

[Pilt: 20190414-124927.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne