(20-05-2018, 18:18 PM)kMadR Kirjutas: (20-05-2018, 00:14 AM)Laurts Kirjutas: Isegi kui venitad ülalkirjeldatud meetodil uue lindi sisse siis paigaldatav lint deformeerub nii et ei kujuta hästi ette kuidas see pärast reguleeritakse nii et niisama sõites vastu trumlit ei käiks ja samas pidurdamisel ühtlaselt võtaks. Uued lindid on tänapäeva poekaup? Käisin ise Võru ja Saue traktoripoes vaatamas, silmajärgi vähemasti tundub plekk õhem, nii õllepurgist lõigatud või nii.... Kuskil neljakümne teemas arutati kuidas tänapäeva uustoodangu lindil needid pidasid esimese pidurdamiseni.
Sai ikkagi kogu kupatus maha võetud, ja sealtkaudu lint sisse pandud. Lint on jah päris kõvasti õhem kui vana. Kas käise vahel peaks muidu mingi tihend ka olema?
Kataloogid käise otstesse tihendeid ei näita kuid siingi teemas on arutatud et tasub panna koostu parema koospüsimise huvides (tikud ei keri end nii kergelt lahti).
Tulles tagasi pidurite teemasse siis originaallindil tundub plekk olema pea 2mm paks, Pidurimeistris saab lasta panna sellised uued katted -
Kuna enda masin on laiali siis proovisin sportlikust huvist kuidas oleks ülevalt august linti sisse ajada...
Nagu näha siis silm tuleb kokku peksta ja ka siis poleks toimetamiseks ruumi just ülemäära palju,
Ka ilma trumlita ülevalt august sisse toppides läks lint suht vormist välja, keegi ksf kuskil kirjutas et enne kaeks ämma kui naist kui vahetaks pidurilinte ülevalt kaudu...
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida, vaid oleks küsimus tagadifri laagrite kohta, kas need peavadki oma pesadesse minema peopesaga surudes või on pesad väljaveninud?
Külgreduktori veetav hammakas käib pooltelje nuudi otsas tölla mölla, on see tavapärane tolerants või peaks ikka pressi all see mäng kokku käima?
Difri (-luku) hammakas on ka katki, ei tea kas kõlbab poe oma panna? Saunas räägiti et Poolas toodetud hammasrattaid ei karastata??
Või vedeleb kellelgi ehk üleliigset originaali?