Auto ymberehitus
#21

Raamiga on siis ilmselt Rover, Maserati vaevalt. Sellised asjad peaks natuke täpsemalt lahti kirjutama, on vähem segadust!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#22

(09-06-2018, 15:26 PM)Raigo R Kirjutas:  
(09-06-2018, 15:00 PM)AsTroSS Kirjutas:  Oota, mul on siiani arusaamatu, kas ehitad Roverit või Maseratit?

Molemat,vastavalt tujule. Roverit rohkem.

Kummal katus sõitma hakkab?
Vasta
#23

(09-06-2018, 20:56 PM)AsTroSS Kirjutas:  
(09-06-2018, 15:26 PM)Raigo R Kirjutas:  
(09-06-2018, 15:00 PM)AsTroSS Kirjutas:  Oota, mul on siiani arusaamatu, kas ehitad Roverit või Maseratit?

Molemat,vastavalt tujule. Roverit rohkem.

Kummal katus sõitma hakkab?

Rover on lemmik,seega pohitähelepanu läheb talle ja Maseratiga on see lugu,et pole voimatu,et panen talle ka v8 mootori,mis yhest Roverist yle jäi,kuna originaalmootori turbod tahavad remonti ja selleks on vaja mootor maha votta,siis see on suurem töö ja pole veel otsustanud,mis see oige teguviis oleks.
Vasta
#24

(09-06-2018, 22:25 PM)Raigo R Kirjutas:  
(09-06-2018, 20:56 PM)AsTroSS Kirjutas:  
(09-06-2018, 15:26 PM)Raigo R Kirjutas:  
(09-06-2018, 15:00 PM)AsTroSS Kirjutas:  Oota, mul on siiani arusaamatu, kas ehitad Roverit või Maseratit?

Molemat,vastavalt tujule. Roverit rohkem.

Kummal katus sõitma hakkab?

Rover on lemmik,seega pohitähelepanu läheb talle ja Maseratiga on see lugu,et pole voimatu,et panen talle ka v8 mootori,mis yhest Roverist yle jäi,kuna originaalmootori turbod tahavad remonti ja selleks on vaja mootor maha votta,siis see on suurem töö ja pole veel otsustanud,mis see oige teguviis oleks.
Eks sellest üks "muruniitja" tuleb
Vasta
#25

(09-06-2018, 22:41 PM)gaz6964 Kirjutas:  Eks sellest üks "muruniitja" tuleb

Mul käis sama mõte peast läbi, kui eelmist postitust lugesin.  Sad  Aga loodame parimat.

hp
Vasta
#26

Mõned pildid olemasolevatest toorikutest oleksid toredad.
Niiduki kohta - inimestesse peab uskuma! Paljud projektid saavad teoks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#27

Vat, ei ole uskujaid, ei ole. Mäletan hästi, kui oma Stirlitzit ehitama hakkasin. Seda mis mu avataril näha on. Ka kõige lähemad sõbrad ja töökaaslased ei uskunud, et see masin kunagi liikuma saab...
Ja just see inimeste uskmatus panebki liigutama, tekitab trotsi ja vajadust ennast tõestada.
Ja nii ta suure jonni tulemusel valmis saigi. Tõsi, aega kulus tunduvalt rohkem, kui plaanitud.
Edu! Big Grin
Vasta
#28

RRC on üks üsnagi ebatraditsiooniliselt kokkupanud auto. (vanuri kohta)

Raam on tal all kõva ja tugev, aga paljud kereosad nagu kapott, katus, uksed, 4x tiivad - kõik alumiiniumist. 
Mis on polditud selle terasest kere külge. Terasest on veel tagaluuk, esilogarid, torpeedo ja põhi, (mis muidugi roostetavad, kui krt). Tagaluuki tehakse täna alumiiniumist ka järgi.

[Pilt: maalri_juurde.jpg]

Katust ma ära ei võtnud, aga arvata on, et seda nad kah terasraamile külge keevitada ei saanud, vaid poltisid. 
Pilti vaadates jääb mulje, et ainult D-piilariga peaks midagi ette võtma, et temast cabrio teha. 
Ehk siis ei midagi keerulist.

Üks on isegi sheigivariandi (milledel tehasest oli 30cm raamile jupid vahele pandud, et taga isaselt põlveruumi oleks) ära tuuninud: http://www.landroversonly.com/forums/f8/...lwb-57662/

Mina teeks isegi vblla nii nagu vanad Seriesed või vene Gaz-id, et ukseraamid samuti maha, et kui cabrio, siis ikka päriscabrio... Toungue
(ja kui savannis vihma sajab, siis istuks temaga puu all või circke -k-s, mida aafrikas on kindlasti iga 1km järel...)

.......

Kui Maserati originaalmootori remondisoleku ajaks sinna Roveri V8 panna ja kupeel katus maha lõigata, siis kisub tõesti sinna muruniiduki kanti ära. (mitte, et see Rover V8 s..tt oleks)
Aga kui ta enne maksis veel mingit raha, isegi pekkis oma turbodega, siis pärast sellist laksu ei ole temaga enam midagi peale hakata. 
Itaalia pizzale inglise pudding peale pandud ja kogu jama kõrbema lastud.


.
Vasta
#29

Patsient on vist see eksemplar...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#30
Photo 

(10-06-2018, 09:34 AM)Aspelund Kirjutas:  Patsient on vist see eksemplar...

See spioonifoto on rohkem kui 3 aastat vana ja praeguseks on see auto läbinud erinevad värskenduskuurid k.a sydameopp.V8 asemel on nyyd om606,100 kw.Uus puksiring ,värske värv(vajab ringitegemist). Voiks isegi mingi pikema soidu teha, kartmata,kas midagi katki voiks minna(yllatusi voib tulla alati).http://fotoalbum.ee/photos/raigo61/111643515
Kaheukselisel rohelisel on ka jouetu 4-sil. 90kw mootor asendatud oige asjage. om 606 130 kw.,aga tahaks vähemalt 180 kw kätte saada.

Katus soidab ära teisel autol,mis kaheukseline. Sai toodud selleks ,et teha temast off-road haagis. Nina sai maha loigatud ja tiisel asemele aretatud,aga siis mote selgines ja idee järgi voiks ta nyyd uuesti autona soitma hakata. Kere vajab keevitust ,uut torpeedoplekki ja mingit kapotialust kraami. Samas oleks ju tore olnud,kui yhel autol sabas teine samasugune,kuigi ilma ninata.http://fotoalbum.ee/photos/raigo61/111643509
Vasta
#31

...ja niimoodi sünnivadki need autod, mis peale avariid keskelt pooleks lähevad.
Ei ole hea mõte! Kunagi jälle "selgineb" ja müüd maha. Ei tahaks selle ostja nahas olla.
Vasta
#32

Kodanik Samodelkin on asjast valesti aru saanud.
Mitte poolik auto ei muutu terveks,vaid renoveeritud raamile pannakse kere peale.
See ju selge,et poolitatud raam ei sobi enam auto alla.
Vasta
#33

(10-06-2018, 19:34 PM)Raigo R Kirjutas:  Mitte poolik auto ei muutu terveks,vaid renoveeritud raamile pannakse kere peale.
Milline kere?
Vasta
#34

(11-06-2018, 16:22 PM)Telc Kirjutas:  
(10-06-2018, 19:34 PM)Raigo R Kirjutas:  Mitte poolik auto ei muutu terveks,vaid renoveeritud raamile pannakse kere peale.
Milline kere?
Poolik kere.
Vasta
#35

Mersuniiduk
Vasta
#36

(12-06-2018, 11:09 AM)zidmootor Kirjutas:  Mersuniiduk

Nagu kaks tilka vett. Eeslit vaja.


Manustatud failid Pilt (pildid)
       

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#37

(12-06-2018, 11:09 AM)zidmootor Kirjutas:  Mersuniiduk

Huvitav, kas see niiduk on valmis ka saanud.
Vasta
#38

Sõltub raamist, selle olukorrast ja sellest, kes ka kuidas seda poolitatud raami lapib.
KUI see poolekslõigatud raam on muidu korralik ja kõva, siis mina paneks ta isegi sealtsamast kohast kokku tagasi.
Kõigepealt kokku keevitada ja siis lapid peale.

Tehas tegi ju oma LWB versiooni tehes samamoodi, et raam täiesti keskelt pooleks, jupid julmalt vahele ja asi korras. Aga seda tehti tutika raamiga.
Katused rullisid uued, pikemad ja tagauksed ka. 
Tehase raamilapist üks s..tt pilt ka, aga aimu saab:

[Pilt: tehaselapp_rrc.jpg]

lappimise koht on siis see, kus kollase kriidiga mingid numbrid peale kritseldatud. 
lapp ise trapetsi kujuline.

30a vana ja pehme raamiga pisut teine teema, jah.

.
Vasta
#39

(13-06-2018, 07:52 AM)stihl Kirjutas:  Sõltub raamist, selle olukorrast ja sellest, kes ka kuidas seda poolitatud raami lapib.
KUI see poolekslõigatud raam on muidu korralik ja kõva, siis mina paneks ta isegi sealtsamast kohast kokku tagasi.
Kõigepealt kokku keevitada ja siis lapid peale.


.

Kui sa hoolega eespoolkirjutatud loed, siis märkad ehk isegi, et raami lappimine pole plaanis. Mina saan igatahes aru, et plaan on renoveerida poolekslõikamata raam ja asetada sinna peale poolekslõigatud kere, mis siis veel omakorda teisipidi (horisontaalselt) pooleks lõigatakse.

Teooreetiliselt mitte midagi võimatut, aga küsimise viis ja Maserati mängutoomine viivad mõtted kahjuks tõesti põllutöömercedeste radadele.
Vasta
#40

(13-06-2018, 07:52 AM)stihl Kirjutas:  KUI see poolekslõigatud raam on muidu korralik ja kõva, siis mina paneks ta isegi sealtsamast kohast kokku tagasi.
Kõigepealt kokku keevitada ja siis lapid peale.

Juhul, kui otsad on faasitud ja õmblus on korralikult läbi sulatatud, mida siis need lapid juurde annavad? Lihtsalt teoreetiline küsimus, sest korralik õmblus ei ole nõrgem kui põhimetall. Keevitustraadi materjal on kõva ja kvaliteetne. Või kui peeneks minna, siis võib ju ka mingi spetselektroodiga lasta.

Ots-otsaga on selles mõttes hea õmblus, et tekitab kõige vähem sisepingeid. Olen kuulnud juhtumitest, kus õmblusele pandi kõvad lapid peale ja siis pragunes ära lapi otsast kuna lapitud osa sai liiga jäik (pingekondensaator).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne