Küsimused t-25A-1 kohta

Kellegil ei ole pakkuda T25 uut või korraliku esirehvi ? Kindlalt peab olema originaal mustriga.
Täna metsas ragistades läks oks või mingi asi küljepealt sisse ja rebis 10cm pikuselt rehvi puruks.
Hea kui asuks kuskil harjumaal või hiljemalt reedeks Tallinnas.
Vasta

Oskab keegi öelda, järgi vaadata enda masinalt, kas uuematel 25-tel on roolihoob lühema pikkusega? Näiteks 90-ndate alguse masinad.
Jäi silma, et Põllumehe kaubamajas on saada neid kahe eri pikkusega.
Enda 72 aasta Harkovi ja 81 aasta Vladimiretsil on kasutusel see pikem variant-250mm.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...250mm.html
Saada on ka lühem variant.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...170mm.html
Tuumani jõudes, siis teoreetiliselt peaks lühema hoovaga olema rooli keeramine kergem. Samas vist vaja jällegi rataste keeramiseks teha rooliga rohkem ringe.
Ehk siis, kumb variant mõtekam on?
Vasta

Oma 90 aasta 25-A omab ka 250 mm hooba.

Lühemaga peaks jah olema kergem keerata aga kas mitte pöörderaadius teoreeetiliselt ei kannata selle all, praktikas ei tohiks erilist vahet olla kui mingit väga ümbernurga sõite ei tee.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Eks peab millalgi esisilla õhku tõstma, panema roolivarda otsa 170mm kaugusele roolihoovast ja proovima. Äkki roolikarp ei annagi sellisel juhul vajatavat käiku mõlemale poole ratta piirajasse välja ja kannatabki pöörderaadius.
Harkovi 25-el on sisuliselt keegi kunagi juba ratta pööramise lõpu piiraja maha lõiganud. Seega saab rattad sisuliselt risti keerata ja seal ilmselt saaks seda lühemat roolihooba kasutada. Aga roolikarbi ehitus seal ka teine.
Vasta

Ei saa rattaid piirajasse keerata, enne keerab roolikarbis tigu end hambumisest välja.  Loomkatsed on tehtud 86a Vladimiriga.  Wink
Vasta

Vanematüübi T25el undab käigukast kergelt, kui sidur lahutada siis mitte. Milles võiks probleem olla? Samuti mis õli käib käigukasti.
Vasta

Kas keegi siinsetest põkameestest on endale aretanud või leiutanud põkale külge esimese rippsüsteemi. Tekkis väike uitmõte, et kui kombunniks ajaviiteks hooldusniiduki ette.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Rooli keeramine muutub väga raskeks, endal talvel sahk ees ja päris raske on rooli keerata väiksema kiirusega või seistes.
Vasta

Tere!

Postituses #615 leht 31 on pildid ja jutt  Leedu ksp  ja uute küttefiltrite paigaldamisest.
Sooviksin teada kuidas   ksp on tänaseni töödanud ja kas  peenfilter  lekkima pole hakanud.
Vasta

(20-05-2018, 18:18 PM)kMadR Kirjutas:  
(20-05-2018, 00:14 AM)Laurts Kirjutas:  Isegi kui venitad ülalkirjeldatud meetodil uue lindi sisse siis paigaldatav lint deformeerub nii et ei kujuta hästi ette kuidas see pärast reguleeritakse nii et niisama sõites vastu trumlit ei käiks ja samas pidurdamisel ühtlaselt võtaks. Uued lindid on tänapäeva poekaup? Käisin ise Võru ja Saue traktoripoes vaatamas, silmajärgi vähemasti tundub plekk õhem, nii õllepurgist lõigatud või nii.... Kuskil neljakümne teemas arutati kuidas tänapäeva uustoodangu lindil needid pidasid esimese pidurdamiseni.

Sai ikkagi kogu kupatus maha võetud, ja sealtkaudu lint sisse pandud. Lint on jah päris kõvasti õhem kui vana. Kas käise vahel peaks muidu mingi tihend ka olema?

Kataloogid käise otstesse tihendeid ei näita kuid siingi teemas on  arutatud et tasub panna koostu parema koospüsimise huvides (tikud ei keri end nii kergelt lahti).

Tulles tagasi pidurite teemasse siis originaallindil tundub plekk olema pea 2mm paks, Pidurimeistris saab lasta panna  sellised uued katted -

   

Kuna enda masin on laiali siis proovisin sportlikust huvist kuidas oleks ülevalt august linti sisse ajada...
Nagu näha siis silm tuleb kokku peksta ja ka siis poleks toimetamiseks ruumi just ülemäära palju,

   

Ka ilma trumlita ülevalt august sisse toppides läks lint suht vormist välja, keegi ksf kuskil kirjutas et enne kaeks ämma kui naist kui vahetaks pidurilinte ülevalt kaudu...


   


Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida, vaid oleks küsimus tagadifri laagrite kohta, kas need peavadki oma pesadesse minema peopesaga surudes või on pesad väljaveninud?

   

Külgreduktori veetav hammakas käib pooltelje nuudi otsas tölla mölla, on see tavapärane tolerants või peaks ikka pressi all see mäng kokku käima?

   

Difri (-luku) hammakas on ka katki, ei tea kas kõlbab poe oma panna? Saunas räägiti et Poolas toodetud hammasrattaid ei karastata??
Või vedeleb kellelgi ehk üleliigset originaali?

   

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Nuutide lõtku pildilt ei tea kommenteerida, kuid selle viimasel pildil oleva asja ostmisel on viiliga proovimine kohustuslik.
Kui juba reversi hammasrattaid osatakse malmist teha siis asi see seda juppi on teha.
See ka muidugi, et seda asja ei tohiks liikumise pealt lülitada kui rataste pöörlemiskiirus võrdne ei ole.
Vasta

(08-06-2018, 10:21 AM)2715 Kirjutas:  See ka muidugi, et seda asja ei tohiks liikumise pealt lülitada kui rataste pöörlemiskiirus võrdne ei ole.

Seda ei ole tihtilugu võimalik sisse kohapeal lülitada. Seda pedaali näpitaksegi siis,kui vajadus tekib ja üritatakse sisse lülitada esimesel võimalusel. See ei ole tähtis,et rataste pöörlemiskiirus oleks võrdne. Kohapeal ei lähe lambist niisama sisse,ikka alles siis,kui esimene võimalus tekib.
Vasta

Ja nii need hambad lahkuvadki. Sad

Mitte ühtegi nukkdifrilukku ei tohiks kaapimise pealt lülitada. Või noh, ega jõukus anna häbeneda - ikka raginal nii, et küla kuuleks Toungue

Difrilukk tuleb sisse vajutada enne, kui asi per$$e läheb. Siis läheb klõpsuga ega ragista midagi. Kui juba kaabib ühe poolega, siis sidurit, väiksem käik, difriluku pedaalile surve peale ja ettevaatlikult uuesti vedu taha. Kui lukku klõpsab, siis võib auru juurde anda. Cool

Aga kel on aega oodata, eksole. Ikka üks külg kaapima ja siis raginal difrit lukku pedaalima. Toungue
Vasta

(08-06-2018, 17:01 PM)v6sa Kirjutas:  Ja nii need hambad lahkuvadki. Sad

Mitte ühtegi nukkdifrilukku ei tohiks kaapimise pealt lülitada. Või noh, ega jõukus anna häbeneda - ikka raginal nii, et küla kuuleks Toungue

Difrilukk tuleb sisse vajutada enne, kui asi per$$e läheb. Siis läheb klõpsuga ega ragista midagi. Kui juba kaabib ühe poolega, siis sidurit, väiksem käik, difriluku pedaalile surve peale ja ettevaatlikult uuesti vedu taha. Kui lukku klõpsab, siis võib auru juurde anda. Cool

Just nii. Täitsa nõus.
Vasta

Kas käigukasti läheb tavaline transmissiooniõli?
Vasta

(08-06-2018, 17:01 PM)v6sa Kirjutas:  Difrilukk tuleb sisse vajutada enne, kui asi per$$e läheb. Siis läheb klõpsuga ega ragista midagi. Kui juba kaabib ühe poolega, siis sidurit, väiksem käik, difriluku pedaalile surve peale ja ettevaatlikult uuesti vedu taha. Kui lukku klõpsab, siis võib auru juurde anda. Cool

lisaks kontrollime vahel,et pedaal alt ikka puhas mitte alt sitta täis,pedaal põhja ei lähegi ja ainult ragiseb.ma poisil ei lubagi lukku kasutada,kui vaja istun ise sanga.
Vasta

Sai kuskil 3 nädalat tagasi uued pidurilindid pandud, peale seda sai ilusti ära reguleeritud õpetuste järgi. Eilseni pidurid töötasid täna käib nagu pedaal tühja, aga samas võtsin mõlemalt poolt kaaned maha ja tundub ,et lint kuskilt needitest lahti ei ole. Proovisin veel rohkem peale keerata ikka ei midagi.
Vasta

(20-05-2016, 21:19 PM)v6sa Kirjutas:  Jagan mulle saabunud posti. Tänan, Alo.


Leedu ridapumba ja uute filtrite paigaldus põksinäksile.








Saateks mõned sõnad ka juurde:

Uue pumbaga tundub jõudu rohkem olema kui pöörispea pumbaga, samuti väga erksalt reageerib gaasivajutusele, on tunda kohe et tahab minna ja läheb... Tehaseseadistus minu jaoks on küll hea, tundub, et leedus seda "pohhui kultuuri" ja "käib kah" varianti ei kasutada Smile  Süütenurga kohapealt jään vastuse selles mõttes võlgu, et polnd seda varem teind ning tegin seda nii, et keerasin rihmarattal 2e kriipsuga märgi mootori külles oleva märgiga tasa, 1se silindri klapid sulgund, ning keerasin pumpa, kuni 1se silindri plunsril tuli "küttmull" peale, fikseerisin, mootor kokku ja käima. Läks täppi. Niipalju veel, et ära pidin võtma pimenuutotsa, kuna mul põks 95.a. oma, siis sellel pump käib koonus/kiil´uga ja mutter teiselpool vasta. Lääne filtrid panin kaa sellepärast et need vene papikärakad lagunevad lihtsalt pudruks. Lisaks nüüd ka väheke schikim välimus mootoril Big Grin

Tere!
Sooviksin teada kuidas uus paigaldatud  Leedu ksp  ja uued filtird on  vastu pidanud.
Tänud ette !
Vasta

Tere!
 uued filtird on  vastu pidanud.
Tänud ette !

et miks ei peaks lääne filtrid paremini kestm kui vene omad?paigaldada palju mugavam  juba jne.
Vasta

(13-06-2018, 14:17 PM)muska71 Kirjutas:  Tere!
 uued filtird on  vastu pidanud.
Tänud ette !

et miks ei peaks lääne filtrid paremini kestm kui vene omad?paigaldada palju mugavam  juba jne.

Tere!

Ega ei kahtlegi  kaasaegsetes filtrites. Plaanis endal ka uued paigaldada.
Kuidas  Leedus toodetud kõrgsurvepump   vastu on pidanud?
Müüja nii Leedus kui siin Eestis  kiidab et  kvaliteetne  toode.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne