(14-06-2018, 15:35 PM)wagoneer Kirjutas: No vot aga minu IHC ei ole kahjuks võimeline sõitma suurima lubatud kiirusega maanteel. Samuti MB puksiir.
Kas ma siis ei tohigi liigelda? Hoian kenasti paremasse serva ja sõidan oma sõittu.
Mis mõttes Sina tahad ka liigelda??? "ÄSSAD" peavad ju madallendama, endal sõiduoskus null! Ma olen täheldanud sellist seost: mida kõvem sõidumees reaalsuses (kiiver pähe ja võtame stopperiga aega), seda rahulikumalt mõistab tavaliikluses sõita. Mida sitem juht, seda rohkem on "vaja" seadust rikkuda mistahes idiootsel põhjendusel. Enamasti on see veel puuduliku harituse ja puudutud füüsikatundidega seotud...
Hea juht rikub seadust siis kui tunneb et
tahab seda teha ja siis ei sega selliseid küll 89'ga maanteel "venijad". Ja arvestab ka võimalike riskide ning rahakuluga. Näiteks kui mul satub kätte vastav trandulett ja meeleolu on ka õige, siis ma isegi ei pane teisi autosid tähele rohkem, kui et õnnetust mitte teha. Ja uuel ajal ka radareid. Siis on minu ja tavaliiklejate kiiruse vahe vähemalt sama, mis tavaolukorras maanteel sõiduauto ja belarussi oma
Kiiruste vahe 50 km/h on "mõtekas", see paar km/h "kiiremini" ei anna Eesti teepikkuste juures tavaliselt mingit suurt tolku! Kes meist poleks siis Tartu-Tallinn teinud 1:40 või Nõmmelt Saugale 50 minti
Iga normaalne autofanatt on... peeneks ja piirajasse! Ma olen käinud ühe tööpäeva jooksul KAKS korda Tallinnast Luhamaal piiril. Saabiga. Ühtegi avariid pole teinud. Samas sellesama Saabiga samas vasikavanuses 24-25 aastasena sõitnud lumetormis ka maanteel 60 km/h ja ei häbene seda! Ja kui vaja, sõidan ka 30'ga, mida on ka ette tulnud Talveralli radasid tehes! Ja ka see pole põhjendamatult aeglane sõit, kui see on teeoludele vastav OHUTU kiirus!
Kes
teab???, aga mulle on räägitud, et Soomes on asi vastupidi: Politsei elik Poliisi ütleb, et sõitsid teeoludele mittevastava kiirusega ja see otsus on lõplik! Kui ikka lumetormis või arutus padukas sõidad täiega, võetakse rajalt maha. Mõistlik. Eestis on aga mis suhtumine: piirkiirus on "kohustus" mistahes ilmaga ja ajahetkel!!! Ja Prantsusmaa kiirteed meeldivad ka: ilusa ilmaga 130 ja sõidetakse kuni 150 ning keegi ei torgi aga vihmaga 110 ja ei grammi ka enam. Ja see on ka seadus aga ka "absoluutne" käitumine, kohe varsti on sandarm vilkuritega sabas, kui vihmas 115 sõidad.