Mõistusevastased manöövrid liikluses

(14-06-2018, 10:28 AM)v6sa Kirjutas:  Paneme puid vanasse teemasse: järjekordne krusa kummuli. Seekord läks õnneks - kõrvalised ei kannatanud.

Palun kogenumalt kinnitust või ümber lükkamist arvamisele, et üks elus ja terve rehv sedamoodi kiilaks ikkagi tulekahjus ei põle:
https://parnu.postimees.ee/4503837/fotod...ery=125079&image=7900075

Eks see rehvike on ju saanud suurimat tuld, ja põlenud ikka väljaspoolt sissepoole. Võib olla oli piiripeal mustrisügavusega...Teevad ka uued rehvid pauku.
Vasta

(14-06-2018, 10:28 AM)v6sa Kirjutas:  ... https://parnu.postimees.ee/4503837/fotod...ery=125079&image=7900075

Mitte et ma tahaksin öelda, et autojuht kõike õigesti tegi, kuid arvan, et ohutussaareta poleks õnnetus sellisel kujul juhtunud.
Vasta

(14-06-2018, 11:07 AM)olevtoom Kirjutas:  
(14-06-2018, 10:28 AM)v6sa Kirjutas:  ... https://parnu.postimees.ee/4503837/fotod...ery=125079&image=7900075

Mitte et ma tahaksin öelda, et autojuht kõike õigesti tegi, kuid arvan, et ohutussaareta poleks õnnetus sellisel kujul juhtunud.

Antud juhul pole vahet - autojuht oli mingil põhjusel (isiklik arvamus - jäi magama või sai infarkti) juhtimast loobunud ja auto pani lihtsalt üle ristmiku. Mingeid auto üle kontrolli taastamise püüdlustele viitavaid jälgi ei paista. Ning labaselt teelt välja sõitva nii 40 tonni kaaluva auto puhul pole vahet, kas selle teele jääb poole rehvi seina kõrgune saareke või mitte - ühtviisi pühib impulss platsi puhtaks.
Vasta

Sama võib väita ,et poleks seda ohutusaart ,poleks masin kindlasi külili läinud .
Vasta

Vähemalt ei võtnud vastassuunast kedagi kaasa sel korral - hea et niigi läks. Sad
Vasta

(14-06-2018, 12:30 PM)ugandiklubi Kirjutas:  Sama võib väita ,et poleks seda ohutusaart ,poleks masin kindlasi külili läinud .

Kas ise nägid seda minekut, et nii võid väita? Olles ise sealt sõitnud (küll mitte üle ohutussaare kraavi), siis pigem oleks see krusa end külili heitnud igal juhul. Seekord ma ei leia ohutussaarel süüd.

Olen hakanud iga vastutulevat krusa kahtlustavalt piidlema ja nagu näha, siis mitte asjata...
Vasta

(14-06-2018, 10:42 AM)v6sa Kirjutas:  
(14-06-2018, 10:27 AM)aavu Kirjutas:  Juhid on erineva vanusega, erineva koolitusega, erineva sõidukogemusega.

Kui säärane omas mullis kulgeja tiksub ühtlase kiirusega sõiduraja paremas servas, siis ei sega ta mitte kedagi. Cool  Aga kui sama tegelane sõidab telgjoonel ning iga möödasõiduürituse peale vahetab kaks käiku alla ja annab põhjagaasi, siis see on sigadus, mida võiks premeerida halastuslasuga. Toungue

Teel liikudes kohtab mõlemaid. Big Grin

http://liiklus.ee/politsei-liiga-aeglase...i-kutsuda/

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Võib. Cool Ning arvestades meie rohket töötavate patrullide olemasolu, on selle saabumise tõenäosus ilmselt paar suurusjärku kõrgem, kui näiteks meteoriiditabamusel eessõitva auto mootoriruumi.

Aga reaalselt saab ainult suhtlusvõimet arendada, kuna patrulli lihtsalt ei ole. Korduvalt läbi elatud situatsioon äärmiselt kahtlaselt liikuva veoauto taga. Kõige parem pakkumine oli "meil on vaba patrull Enges, nad hakkavad kohe sõitma" hetkel, kui meie olime Metsanurga küngastel. No seekord läks õnneks ja oma sõidurajas mitte püsida suutev poola numbriga krusa Õhtulehe esikaanele ei pääsenud. Õhtune aeg ka, tal oli ruumi aerutada.
Vasta

(14-06-2018, 13:38 PM)viplala Kirjutas:  http://liiklus.ee/politsei-liiga-aeglaselt-soitvale-inimesele-voib-patrulli-kutsuda/

Kui kahtlase sõidustiiliga juhtidest antakse politseile teada tihti, siis ei pruugi olla nõnda levinud info, et ka liialt aeglaselt sõitvale juhile võib kutsuda politsei ning asi võib aeglase sõitja jaoks lõppeda trahviga.

Politsei pressiesindaja Maria Gonjak sõnas, et kui aeglane sõiduk takistab liiklust ja tema taga on palju sõidukeid, siis võib helistada numbrile 112, sest keegi ei tea tegelikult põhjust, miks juht aeglaselt sõidab.
[/url]“Liiklusseaduse kohaselt ei tohi põhjendamatult aeglase sõiduga takistada teisi sõidukeid.”
[url=http://liiklus.ee/politsei-liiga-aeglaselt-soitvale-inimesele-voib-patrulli-kutsuda/]Kui politsei suudab tuvastada põhjendamatult aeglase sõidu, siis kvalifitseerub see muu rikkumise alla, mille eest on karistuseks rahatrahv kuni 200 eurot.

Kui palju on palju ja mis on põhjendamatult aeglane? See on nii veniv kumm, et trahvi määrama küll ei hakata.  
Teisal ütles jälle kõrge politseiametnik, et parem sõita aeglaselt, kui kiiresti. Kutsuge jah need mõned allesjäänud politseinikud aeglaseid sõidukeid kontrollima, siis võib mujal täiega anda. 
Kogu Soome rahvas sõidab 80ga ja enamus on rahul. Virisejaid leidub alati.

hp
Vasta

(14-06-2018, 13:18 PM)v6sa Kirjutas:  
(14-06-2018, 12:30 PM)ugandiklubi Kirjutas:  Sama võib väita ,et poleks seda ohutusaart ,poleks masin kindlasi külili läinud .

Kas ise nägid seda minekut, et nii võid väita? Olles ise sealt sõitnud (küll mitte üle ohutussaare kraavi), siis pigem oleks see krusa end külili heitnud igal juhul. Seekord ma ei leia ohutussaarel süüd.

Olen hakanud iga vastutulevat krusa kahtlustavalt piidlema ja nagu näha, siis mitte asjata...

Ma ei imestaks kui juht oli teadvusetu 700-800 meetrit Risti pool. Seal on pikalt sirge ja lai tee - jamaks läkski ju alles siis kui tee uuesti kitsamaks läks. Ilma ohutussaareta oleks sellisel kursil vasakud rattad jäänud teetammile ja parempoolsed meetrijagu madalamale. Ratastele ei oleks mingi nipiga jäänud.
Vasta

Loodame,et mootorrattur paraneb kenasti,aga mootorratas vist papist tehtud,et 50km/h nii katki läks.

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/kr...d=82649783

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Vaadates autot, siis mul on kuri kahtlus tsikli kiiruse kohal - jõud võrdub mass korda kiirus. Ning nagu siinsamas teemas mõni aeg tagasi väga veenvalt põhjendati, siis tsikliga pidavat seda väga kiiresti saama. Rolleyes
Vasta

See "põhjendamatult aeglane sõit" on midagi sellist, kus uue moodsa bemmiga sõidetakse rollerauto kiirusel 110 alas telgjoone kõrval vms imejuhus. Miilitsad ise kasutavad tihti seda taktikat põhjendamatult venides... 
Ja põhjendamatult aeglane on ka selline sõit linnas, kus tola otsib majanumbrit, parkimiskohta jms ning venib tipptunnil põhitänaval 5 km/h. 
Kõik muu a'la maanteel 80 km/h ei ole põhjendamatult aeglane. Siis lihtsalt võetakse paremasse serva - ja siit tuleb järgmine "mure" eestlaste sõiduoskusega! EILE kogesin, küll Tallinnas Nõmme ülesõidul. Maanteedele ja ka linnatänavatele mahub VABALT ära 3 sõiduautot kõrvuti. Eile sõitsin rivist mööda (oma kodu ikkagi) et keerata Raudtee uulitsale. Üks tola tuli vastu Rohelise peatuse kohal (tee laius 10 meetrit) ja tuututas. Mis sa tola tuututad, hoia tee serva ja mahtusime hooga sinna ära! 

Sama asi maanteel!!! Jälle - vanaauto kogemus. Võtad paremale peaaegu kruusale aga taga tolad liisitud plastpannidega ei suuda jutiga mööda lennata! Põhimõtteliselt iga kümnes "kihutaja" (jutumärgid, sest 95'ga ei ole tegelikult kihutamine) oskab tegelikult autoga sõita. Minge kurat Lätti liikluskultuuri õppima, mitte viina tooma!!! Ma ei kujuta ette, mida see vaene loll sõiduoskamatu vinguv eestlane Venemaal liikluses teeb, sureb atakki ära???  

PS: kes käis ja autoga sõitis, see mäletab Firenighte Haapsalus. Mina käisin purjekaga, sestap tean vaid tuttavatte jutte tagasisõitudest. Haapsalu-Harutee tehti 3-realiseks, nendest keskmine suunaga Tallinna poole sõitis 150-160. Ja mitte ühte avariid polnud! Ehk suudetakse küll, kui tahetakse ja "sunnitakse" paremas servas sõitma! Eesti maanteed EI OLE enam ammu nõukaaaja lagunenud teeservade koledused. Kunagi me tõesti hoidsime teeservadest eemale, täna on peatrassid ideaalsed ja Politsei võiks tõsisemalt tegeleda juhtide teel paiknemise jälgimisega! Ja pooled "mured" lahenevad kohe!

Tsitaat:LS § 45.  Sõiduki asukoht sõites
...
 (7) Asulavälisel teel tuleb sõita sõiduolusid arvestades võimalikult sõidutee parema ääre lähedal, ohustamata teisi liiklejaid, kui liikluskorraldusvahend ei näita teisiti.
EDIT: värske tsikliuudis! Juba pildilt näha, et tsiklist sõitis linnas "lubatud" kiirusega. Järgmine elundidoonor... 
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/kr...d=82649783
Vasta

(14-06-2018, 12:30 PM)ugandiklubi Kirjutas:  Sama võib väita ,et poleks seda ohutusaart ,poleks masin kindlasi külili läinud .

Jälgede järgi oleks olnud külili ka ilma saareta.

http://tv.delfi.ee/uudised/krimi/video-j...fdBOhRvu1N

Kas parema esirehvi lõhkemine ja sellest tingitud infarkt?

Millest muidu säärane sügav vagu paremas jäljes?
Vasta

(14-06-2018, 15:06 PM)PlyVal64 Kirjutas:  See "põhjendamatult aeglane sõit" on midagi sellist, kus uue moodsa bemmiga sõidetakse rollerauto kiirusel 110 alas telgjoone kõrval vms imejuhus. Miilitsad ise kasutavad tihti seda taktikat põhjendamatult venides... 
Ja põhjendamatult aeglane on ka selline sõit linnas, kus tola otsib majanumbrit, parkimiskohta jms ning venib tipptunnil põhitänaval 5 km/h. 
Kõik muu a'la maanteel 80 km/h ei ole põhjendamatult aeglane. .. bla bla bla

Mis selle arvamuse õigemaks teeb kui kellegi teise arvamuse?

Jätkuvalt olen seisukohal, et maanteel hea ilma korral ja takistavate tegurite puudumisel peaks iga juht suutma maksimaalse lubatud kiirusega kulgeda. Sa oled mingis teistmoodi autokoolis käinud?

Minu sõiduõppe puhul oli päris oluline tegur see, et kui eksamil maanteele minek on, siis ka 90 olgu sees. Muidu ei pidavat läbi saama. Ja linnas ei tohtinud ka 40ga töristada 50ne alas. Loogiline ju.. takistad teisi oma kohmerdamisega.


Arusaadavalt on siin erandid, aga 79 eluaasta omamine ei ole üks nendest. Kui nägemine ja reaktsioon ei luba maanteele ronida, tuleks seda vältida. Mis siis saab, kui laps ette jookseb? Mis seal vahet on, kas kiirus on 80 või 90, kui sa ikka ebapädev oled, siis on avarii kerge tulema. Eks tuleb endale aru anda ja kui tõesti teistmoodi ei saa, siis vältida teatud kellaaega sõitmisel või näiteks panna õppesõidu märk peale vms.

Mul peres üks tegeleb just lubade tegemisega ja käime sõitmist ka harjutamas. Julgust jääb tõesti maanteel pisut väheks, aga eks puudub kogemus ka. Autole ilusasti sildid peale ja kui ma märkan, et taga keegi meie taha toppama jääb, teeme kohe parkimisharjutuse.
Vasta

No vot aga minu IHC ei ole kahjuks võimeline sõitma suurima lubatud kiirusega maanteel. Samuti MB puksiir.
Kas ma siis ei tohigi liigelda? Hoian kenasti paremasse serva ja sõidan oma sõittu.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(14-06-2018, 15:31 PM)ivo86 Kirjutas:  Arusaadavalt on siin erandid

(14-06-2018, 15:35 PM)wagoneer Kirjutas:  No vot aga minu IHC ei ole kahjuks võimeline sõitma suurima lubatud kiirusega maanteel. Samuti MB puksiir.
Kas ma siis ei tohigi liigelda? Hoian kenasti paremasse serva ja sõidan oma sõittu.

On sul see aeglane sõiduk kuidagi eraldi märgatav ka? Neoonvärvides või vilkurid vms?
Ja juba paremasse serva hoidmine välistab selle ära, et sa teisi segad - sellist möödumist ei pane ju piirkiirusel liikleja vast tähelegi.

Ma ei välista kõiki aeglaselt liiklejaid, mõnikord inimene veab näiteks haagisega mööblit vms. No ju tal on vaja, las ta siis liikleb nii nagu tal vaja. Teised vast saavad mööda. Või veab paati vms. Las veab. Küll saavad teised ka sõita.

Aga igal juhul põhimõtteliselt kogu aeg 87 hoida... sest 90+ on igal juhul kihutamine..  no ei ole ju.
Vasta

(14-06-2018, 15:35 PM)wagoneer Kirjutas:  No vot aga minu IHC ei ole kahjuks võimeline sõitma suurima lubatud kiirusega maanteel. Samuti MB puksiir.
Kas ma siis ei tohigi liigelda? Hoian kenasti paremasse serva ja sõidan oma sõittu.

Mis mõttes Sina tahad ka liigelda??? "ÄSSAD" peavad ju madallendama, endal sõiduoskus null! Ma olen täheldanud sellist seost: mida kõvem sõidumees reaalsuses (kiiver pähe ja võtame stopperiga aega), seda rahulikumalt mõistab tavaliikluses sõita. Mida sitem juht, seda rohkem on "vaja" seadust rikkuda mistahes idiootsel põhjendusel. Enamasti on see veel puuduliku harituse ja puudutud füüsikatundidega seotud... 

Hea juht rikub seadust siis kui tunneb et tahab seda teha ja siis ei sega selliseid küll 89'ga maanteel "venijad". Ja arvestab ka võimalike riskide ning rahakuluga. Näiteks kui mul satub kätte vastav trandulett ja meeleolu on ka õige, siis ma isegi ei pane teisi autosid tähele rohkem, kui et õnnetust mitte teha. Ja uuel ajal ka radareid. Siis on minu ja tavaliiklejate kiiruse vahe vähemalt sama, mis tavaolukorras maanteel sõiduauto ja belarussi oma Big Grin Kiiruste vahe 50 km/h on "mõtekas", see paar km/h "kiiremini" ei anna Eesti teepikkuste juures tavaliselt mingit suurt tolku! Kes meist poleks siis Tartu-Tallinn teinud 1:40 või Nõmmelt Saugale 50 minti Big Grin Iga normaalne autofanatt on... peeneks ja piirajasse!  Ma olen käinud ühe tööpäeva jooksul KAKS korda Tallinnast Luhamaal piiril. Saabiga. Ühtegi avariid pole teinud. Samas sellesama Saabiga samas vasikavanuses 24-25 aastasena sõitnud lumetormis ka maanteel 60 km/h ja ei häbene seda! Ja kui vaja, sõidan ka 30'ga, mida on ka ette tulnud Talveralli radasid tehes! Ja ka see pole põhjendamatult aeglane sõit, kui see on teeoludele vastav OHUTU kiirus! 

Kes teab???, aga mulle on räägitud, et Soomes on asi vastupidi: Politsei elik Poliisi ütleb, et sõitsid teeoludele mittevastava kiirusega ja see otsus on lõplik! Kui ikka lumetormis või arutus padukas sõidad täiega, võetakse rajalt maha. Mõistlik. Eestis on aga mis suhtumine: piirkiirus on "kohustus" mistahes ilmaga ja ajahetkel!!!  Ja Prantsusmaa kiirteed meeldivad ka: ilusa ilmaga 130  ja sõidetakse kuni 150 ning keegi ei torgi aga vihmaga 110 ja ei grammi ka enam. Ja see on ka seadus aga ka "absoluutne" käitumine, kohe varsti on sandarm vilkuritega sabas, kui vihmas 115 sõidad.
Vasta

(14-06-2018, 15:31 PM)ivo86 Kirjutas:  Arusaadavalt on siin erandid, aga 79 eluaasta omamine ei ole üks nendest. Kui nägemine ja reaktsioon ei luba maanteele ronida, tuleks seda vältida. Mis siis saab, kui laps ette jookseb?
Siis saab nii
https://parnu.postimees.ee/4496812/vootr...dasi-soita
aga seaduse järgi on kõik OK, las sõidab edasi.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Aga milline on siis ok kiirus millega tohib maanteel kulgeda nii et joru taga ja kõigest poh? 85,80,74,70,60,50,40 km/h? Kust see piir jookseb millal võib hakata teisi segama, sõita keset teed ja omi õigusi taga ajada?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 peidetud kasutaja(t), 6 külali(st)ne