17-06-2018, 21:27 PM
Kas ühel teljel tohib olla erineva mustriga rehvid?
(17-06-2018, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas: Ei usu mitte seda M+S ja suverehv võivad kõrvuti olla
(17-06-2018, 22:47 PM)motamees Kirjutas:(17-06-2018, 22:30 PM)ZIL 131 Kirjutas: Ei usu mitte seda M+S ja suverehv võivad kõrvuti olla
Oot, jutt on topeltratastest ja sümmeetriast.
Lisan:
3) sõiduautol (M1 kategooria), veoautol, mille registrimass ei ületa 3,5 tonni (N1 kategooria) ja haagisel, mille registrimass on üle 0,75 tonni, kuid ei ületa 3,5 tonni (O2 kategooria) peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega), mille mustri jääksügavus on vähemalt 3,0 millimeetrit.
Ülalnimetatud kategooria sõidukitel ei ole talverehvide kasutamine kohustuslik järgmistel juhtudel:
•sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse;
•teises riigis registreeritud sõidukil;
•paarisrataste mõlemal rattal tingimusel, et ühe telje mõlemad rattapaarid on koostatud samasuguselt;
(17-06-2018, 23:24 PM)AsTroSS Kirjutas: Sain asjale pihta, sa oled päris korralikult seaduse mõttes hallis alas...
(18-06-2018, 12:40 PM)AsTroSS Kirjutas: On ikka vägagi hallis alas, kuna sõiduautod eeldatakse et on kuni 3500kg täismassiga
Seaduse mõistes ,et tohiks nagu üle 3500kg täismassiga sòiduautot eksisteerida.....
Sõiduauto mille juhtimiseks on veoka lube vaja.....
(19-06-2018, 00:44 AM)AsTroSS Kirjutas: Enamus limukaid on mingis väikses värkstoas pikemaks venitatud tavalised pillid ,ehk ümberehitus.
(12-07-2018, 23:12 PM)ZIL 131 Kirjutas: Vaene tõstukijuht. Auk kindlasti cm täpsusega
(12-07-2018, 23:21 PM)motamees Kirjutas:(12-07-2018, 23:12 PM)ZIL 131 Kirjutas: Vaene tõstukijuht. Auk kindlasti cm täpsusega
Ei pole ta nii vaene üht, palka saab ju. Külgedel on viis senti kummagil pool.