(30-06-2018, 16:48 PM)tõnn Kirjutas: Mul homme sauna päev, võin järgi proovida
Proovi muidugi, päris huvitav oleks teada ja teinekord võib see sitaks kasulikuks osutuda. Mul on erinevaid latte küll aga pole õrna aimugi mis tugevusega need on.
(29-06-2018, 23:52 PM)tõnn Kirjutas: Tuleviku kütus ujub kilekottidena ookeanis ringi ja on ka taastuv ressurss, kuna seda tekib piisavalt juurde. Kuid nagu keskajal naftagagi ei oska selle rikkusega hetkel keegi midagi peale hakata.
Olen lugenud laevast, mis võtab kütuse merest, just selle plasti. Viidata kahjuks ei oska.
(29-06-2018, 23:52 PM)tõnn Kirjutas: Tuleviku kütus ujub kilekottidena ookeanis ringi ja on ka taastuv ressurss, kuna seda tekib piisavalt juurde. Kuid nagu keskajal naftagagi ei oska selle rikkusega hetkel keegi midagi peale hakata.
Olen lugenud laevast, mis võtab kütuse merest, just selle plasti. Viidata kahjuks ei oska.
BS, see laev peaks ujuma plastiku tükkide vahel. Nanoosakesed ei suuda laeva edasi viia. Ja tegelikult ma ei ole isegi kindel, et plast kui selline tänapäevase tehnoloogiaga suudaks mingit mootorit käimas hoida peale aurukatla. See oleks ulme valdkonda kuuluv süsteem, mis korjaks veest nanoosakesi ning töötleks neid ilma kadudeta kütuseks. Võimatu ruudus.
(30-06-2018, 23:14 PM)Marko Kirjutas: Jutt oli justnimelt selle merest korjatud plasti põletamisest.
No plast on siga hea katla all. Kui seda tükkidena ja tonnides korjata suudaks, suudab laev ka koju jõuda, kui aga mitte, peab plasti kodust kaasa vedama sadades tonnides, et üldse kuhugile jõuda. Korjamine mingite ookeanide x osade pealt, ei ole otstarbekas laevakütusena.
Sealt tuleb välja, et metalli tugevus kuni 5.6 on terase süsinikusisaldus alla 0.32, mis omakorda on piiriks karastamise alguses. Naelad tavaline pehme teras ja muu selline sodi ei oma piisavalt süsinikku, et seda karastada saaks. Seega too keermelatt mille kohta ma ennist küsisin, on paras pask ja karastamisest võib ainult und näha.
Meil tööautoks expert tepee. See on tehasest tulnud kaubikuna, hiljem esindus vms teinud bussiks. Istmed on ainult ühes asendis, väga ebamugavad, polstrid on ainult põhi paneelidele pandud, postid jms on ilma, sellest suur sisemüra. Samas olen sõitnud ka sellisega mis on tulnud tehasest mahtuniversaalina, see oli päris ok. Istmed ja polsterdus hoopis teised asjad.
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2018, 14:58 PM ja muutjaks oli nootsii.)
(01-07-2018, 09:53 AM)CORRADOg60 Kirjutas: Kas oleks väga rumal mõte osta pereautoks niinimetatud piruka tüüpi masin?
Näiteks uus Peugeot Partner Tepee?
Citroeni klubis peab üks juba teist minu arust pereautona. Saab sealt lugeda kuidas, miks ja milleks
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(01-07-2018, 09:53 AM)CORRADOg60 Kirjutas: Kas oleks väga rumal mõte osta pereautoks niinimetatud piruka tüüpi masin?
Näiteks uus Peugeot Partner Tepee?
Oleneb pere nõudlikkusest, mõni on oma peret ka kahekohalise caddyga vedanud.
Mina eelistan sharanni, mugav, öko, mahukas.
Kõik istmed on kombineeritavad ja reguleeritavad.
Titekäru, jalgratas või muruniiduk mahub ilusti sisse, ilma laiali lammutamatta.
Olen vedanud ka küttepuid, ehitusmaterjali, diivanit ja riidekappi.
(01-07-2018, 09:53 AM)CORRADOg60 Kirjutas: Kas oleks väga rumal mõte osta pereautoks niinimetatud piruka tüüpi masin?
Näiteks uus Peugeot Partner Tepee?
Oleneb pere nõudlikkusest, mõni on oma peret ka kahekohalise caddyga vedanud.
Mina eelistan sharanni, mugav, öko, mahukas.
Kõik istmed on kombineeritavad ja reguleeritavad.
Titekäru, jalgratas või muruniiduk mahub ilusti sisse, ilma laiali lammutamatta.
Olen vedanud ka küttepuid, ehitusmaterjali, diivanit ja riidekappi.
Sharan(tegelikult küll Alhambra) on majapidamises olemas, aga naise hinnangul temale igapäevasõitudeks liiga suur. Teist autot on nagunii vaja sest on hetki kus vaja erinevates suundades/marsruutidel sõita...
Mingit poolplanku asja osta ei mõtelnudki. Kui siis kõikse karmimas varustuses.
Partner/Berlingo teenis plusspunktid külgmiste lükanduste ja avara jalaruumi eest tagaistmel. 7-kohaline versioon ka huvitav.
Mul Berlingo kaks aastat tagasi uuena ostetud nö. pereautoks. Peamiselt kruiisib sellega küll emand.Nn.pirukatüüpi auto kasuks sai otsustatud just püstisema isteasendi pärast. Selg on nagu ta on ja sisse-välja käimine sellisest lihtsam. Kunagi oli E39 pereautoks ja peale pikema otsa sõitmist oleks saanud hea video juutuubi kuidas mees autost välja tuleb.
Iseenesest auto hea ja praktiline.Tagumised istmed ükshaaval eemaldatavad,miski pika jupi vedamiseks ei pea tervet istmerida
välja harutama,piisab ühe väljaviskamisest.Pakiruum muidu ka korralik.Puuduseks suur sisemüra.Mürasummutus ikka väga puudulik aga arvestades hinda siis ega pole ka vist midagi väga tahta.Kohe peale ostmist tirisin põhjavaiba ja küljepolstrid ära ja igale poole kuhu võimalik pigimatt peale.Teine asi kohe.Tehnilise poole pealt vara veel midagi öelda,26000 alles kella peal.
Tööautoks Caddy.Ka hea auto aga ka salongis paljast plekipinda palju ning ka sisemüra teema.Tehnilise poole pealt pole ka
põhjust kobiseda,250000 ees ja ega väga midagi tehtud pole peale kuluosade ja hoolduse.Tõsi kerel hakkab rooste ennast näitama.Aga varsti 10a. vana masin ka juba.
Lühidalt kui hüper-super sõiduomadusi ja udupeeneid lisasid taga ei aja siis pirukas pereautoks igati asjalik.
Partneri kohta ei mäleta, aga Berlingol on siduripedaal natuke ebamugava koha peal, liiga keskel ja piduripedaaliga on vahe väike, kergelt võib sidurit vajutades ka pidurit vajutada (on juhtunud endal ja ka teistel). Berlingot juhitavuse poolest ka just väga ei kiidaks võrreldes mõne teise sarnase kaubikuga, "ujub" rohkem, külgtuulega eriti tuntav. Jutt ei käinud mingist vanast rondist, vaid 1 a vanusest.
renoo kangoo 4x4 2005a kässar jamab.ülevaataja juba krimpsutas nina ja ega kallakul ka ei pea.täna siis uued trossid pääle ,aga endiselt ei toimi.vasaku sadula kiskusin lõpuks maha ja too hoob mida tross tõmbab ei liigu vedru survel tagasi,kruvi sain lahti ja kullinokkadega jõuga keerates liigub,aga vot vedru liigutada ei suuda.saab seda kuidagi arstida või uue järele?
See näeb välja nagu osadel vanematel Audidel. Kui support lahti lammutada, puhastada ja möllata natuke, siis saab korda, aga üldiselt ei ole väga kaua kestev lahendus (mõni kuu...pool aastat) ja supporti vahetus aitab aastateks.
(01-07-2018, 17:19 PM)veix__ Kirjutas: See näeb välja nagu osadel vanematel Audidel. Kui support lahti lammutada, puhastada ja möllata natuke, siis saab korda, aga üldiselt ei ole väga kaua kestev lahendus (mõni kuu...pool aastat) ja supporti vahetus aitab aastateks.
ok,aga sõidupiduri toimimist pidune kässar ei mõjuta?