Belarus traktorid.

Kruttisin siis lõpuks traktoril pihustid maha ja viisin stendi aga siis tekkis küsimus, milline rõhk neil peaks olema … 175 või 180 või .. ?
Ehk on kellegil mõnda pildimatejali või seletust, milline seib või mansett sinna pihusti alla ikkagi läheb ? Mootoriks on ikka D240
Vasta

Küsimus MTZ 82 neliveo kohta: kui panna ette väiksemad rattad, siis ei tohiks midagi hullu juhtuda, nagu ma olen aru saanud? Täpsemalt siis traktoril taga K701 ja plaan panna GAZ66 esisild, vahele T40 külgülekanne. Kiirused peaks kokku minema, kui esisillale panna T150 rattad, see paljudel masinatel juba katsetatud ja nähtud. Kui nüüd panna 150 rataste asemel midagi väiksema läbimõõduga, näiteks urali laiad rattad 1200x500, jätame kõrvale selle, et sillatala jääb madalam, seega metsas kehv jne.
Vasta

Nii, pihustid kruttisin täna tagasi traktorile. Rõhuks sai 175. Olulist muudatust pole, ikka on sinine.. järgmiseks vahetan (kui on midagi vahetada) klapisääre tihendid. Pihusti alla läheb siis allpool olev seib.. PM saab tellida.
Tekkis küsimus ka selle kütusepumba reguleerimisflantsi kohta, kuidas seda kasutada ?Kuidas seda pumpa reguleerida selle asjaga ?


Manustatud failid Pilt (pildid)
       
Vasta

(03-07-2018, 14:40 PM)juss82 Kirjutas:  Nii, pihustid kruttisin täna tagasi traktorile. Rõhuks sai 175. Olulist muudatust pole, ikka on sinine.. järgmiseks vahetan (kui on midagi vahetada) klapisääre tihendid. Pihusti alla läheb siis allpool olev seib.. PM saab tellida.
Tekkis küsimus ka selle kütusepumba reguleerimisflantsi kohta, kuidas seda kasutada ?Kuidas seda pumpa reguleerida selle asjaga ?

Kas see seib tavaline hüdroseib ei ole? Kuidas sellel plastikul kuuma taluvusega on?
Vasta

(03-07-2018, 15:37 PM)thunder1 Kirjutas:  
(03-07-2018, 14:40 PM)juss82 Kirjutas:  Nii, pihustid kruttisin täna tagasi traktorile. Rõhuks sai 175. Olulist muudatust pole, ikka on sinine.. järgmiseks vahetan (kui on midagi vahetada) klapisääre tihendid. Pihusti alla läheb siis allpool olev seib.. PM saab tellida.
Tekkis küsimus ka selle kütusepumba reguleerimisflantsi kohta, kuidas seda kasutada ?Kuidas seda pumpa reguleerida selle asjaga ?

Kas see seib tavaline hüdroseib ei ole? Kuidas sellel plastikul kuuma taluvusega on?

Kui lahti võtsin, siis olid pihustite all ka samasugused seibid, nende järgi paningi uued samasugused. Vanad olid ka terved nö ja plastik ka alles
Vasta

(03-07-2018, 14:40 PM)juss82 Kirjutas:  Nii, pihustid kruttisin täna tagasi traktorile. Rõhuks sai 175. Olulist muudatust pole, ikka on sinine.. järgmiseks vahetan (kui on midagi vahetada) klapisääre tihendid. Pihusti alla läheb siis allpool olev seib.. PM saab tellida.
Tekkis küsimus ka selle kütusepumba reguleerimisflantsi kohta, kuidas seda kasutada ?Kuidas seda pumpa reguleerida selle asjaga ?

Ise oleks pihusti all kasutanud vaskseibi,selle flantsi abil saad muuta süüte nurka, kui ei tea mida teed siis sinu asemel seda näppima ei hakkaks Big Grin pigem tahab mootor lihtsalt sisse töötamist saada ja küll siis ka sinist vähemaks jääb, selline on minu arvamus.
Vasta

(04-07-2018, 11:28 AM)priit165 Kirjutas:  
(03-07-2018, 14:40 PM)juss82 Kirjutas:  Nii, pihustid kruttisin täna tagasi traktorile. Rõhuks sai 175. Olulist muudatust pole, ikka on sinine.. järgmiseks vahetan (kui on midagi vahetada) klapisääre tihendid. Pihusti alla läheb siis allpool olev seib.. PM saab tellida.
Tekkis küsimus ka selle kütusepumba reguleerimisflantsi kohta, kuidas seda kasutada ?Kuidas seda pumpa reguleerida selle asjaga ?

Ise oleks pihusti all kasutanud vaskseibi,selle flantsi abil saad muuta süüte nurka, kui ei tea mida teed siis sinu asemel seda näppima ei hakkaks Big Grin pigem tahab mootor lihtsalt sisse töötamist saada ja küll siis ka sinist vähemaks jääb, selline on minu arvamus.

Ega ei näpiks ka niisama aga üks imelik asi ikka kummitab, kui välja suretada ja mootor on soe, siis ei jaksa starter nagu üle kompressiooni tõmmata mootorit. Ja siis kui seisab nii 10 min, hakkab starter jälle jaksama mootorit ringi ajama. Kahtlustan, et siin võib olla seos, sinisel suitsul, käivitumisel ja eelpool mainitud probleemil. Olgu öeldud, et külmalt käivitub väga hästi.
Vasta

Gaas maas ka ei jõua starter kuuma mootoriga, siis otsi viga mujalt kui pritsenurgast.
Näiteks kui on pandud kontrollimata paisumispiluga kolvid sisse siis see viga on kunagi tehtud omalgi.
Vasta

(04-07-2018, 16:39 PM)2715 Kirjutas:  Gaas maas ka ei jõua starter kuuma mootoriga, siis otsi viga mujalt kui pritsenurgast.
Näiteks kui on pandud kontrollimata paisumispiluga kolvid sisse siis see viga on kunagi tehtud omalgi.

Aga see nö. "mahajahtumine" toimub 5-10min … siis käib jälle ludinal ringi. Enne seda jääb nagu kännu taha ja ei käi üle kompressiooni


Sinine suits :
https://www.youtube.com/watch?v=c_OXrFKq...e=youtu.be
Vasta

Oleks see video tehtud väljas vabas õhus kõrgsurvepumba poolel mootori kõrval seistes saaks hääle järgi ütelda midagi pritsenurga kohta, kuid nii küll mitte kajavas ruumis ja kabiinis, kus taustaks on õlipumba inisemine ja mingid undavad hammasrattad.
Pole ju raske proovida kuuma mootoriga gaas maha lükatuna starterit anda et aru saada kas poob mootor kinni või on pritsemoment liiga varajane.
Ja teatavasti kuumeneb kolb töötamisel 170 kraadi lähedale ning paari minuti seismisega temperatuur ühtlustub ning käib jälle kergelt.
Suitsu diagnoosimiseks soovitaks sooja mootoriga lasta käia 2000 pöördega ja kui suits jääb järjest vähemaks ning lõpuks peaaegu kaob võiks rõngaid kahtlustada.
Eriti kui peale suitsu kadumist lasta tühikäigule ja siis tuleb suits tasapisi tagasi mitte kohe pöörete langedes.
Kui 5 minutiga suits ei kao siis kahtlustaks pihustiotsi mis ei pihusta korralikult.
Sel juhul on kohe suits tagasi peale tühikäigule laskmist.
Vasta

(03-07-2018, 14:40 PM)juss82 Kirjutas:  ...
Tekkis küsimus ka selle kütusepumba reguleerimisflantsi kohta, kuidas seda kasutada ?Kuidas seda pumpa reguleerida selle asjaga ?

See on raamatus kirjas. Suvealises nõukaaegses, mis räägib vene traktori TH2 tegemisest. Sest umbes 1000 tunniga vajub protsenurk ühe auguvahe võrra hilisemaks.  Üks auguvahe on 1,5 kraadi.

Aga nagu üks asja tundev eelkirjutaja ütkles, siis parem, kui enne lugemist ei näpi. Sest Sul pole viga pritsenurgas.

Mihandnde starter? Kui on 2,7 kW,m siis peabki pooma.
Kas mõni ühenduskoht läheb starteri piinamise peale kuumaks - sealt jõukadu otsigi. Puhastus, uuesti kinnitamine. Vajadusel vahetamine.
Vasta

(04-07-2018, 12:21 PM)juss82 Kirjutas:  Ega ei näpiks ka niisama aga üks imelik asi ikka kummitab, kui välja suretada ja mootor on soe, siis ei jaksa starter nagu üle kompressiooni tõmmata mootorit. Ja siis kui seisab nii 10 min, hakkab starter jälle jaksama mootorit ringi ajama. 

Vaata igaks juhuks üle ka starteri harjad, ankur ja kindlasti ka starteri puksid. Selleks pead starteri maha katkuma, kuid mina alustaks just nende sümptomite välistamisest. Tegelt olen ma üsna kindel, et probleem peitub starteri sisemuses.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Tee starter ja kaabeldus korda, sinine suits kaob ise ära. Russi mootor tahab pähe saada, omal peale lauapeal laiali käimist ka suitses ja ajas ka veidi õli välja väljalaskekollest. Mõni tund tõsisemat tööd, heina niitmist, põles õli ära ja suits kadus ka külmalt. Nüüd aga traktor seisis jälle mingi pool aastat, on jälle hakanud vinet ajama.
Vasta

(05-07-2018, 10:50 AM)v6sa Kirjutas:  
(03-07-2018, 14:40 PM)juss82 Kirjutas:  ...
Tekkis küsimus ka selle kütusepumba reguleerimisflantsi kohta, kuidas seda kasutada ?Kuidas seda pumpa reguleerida selle asjaga ?

See on raamatus kirjas. Suvealises nõukaaegses, mis räägib vene traktori TH2 tegemisest. Sest umbes 1000 tunniga vajub protsenurk ühe auguvahe võrra hilisemaks.  Üks auguvahe on 1,5 kraadi.

Aga nagu üks asja tundev eelkirjutaja ütkles, siis parem, kui enne lugemist ei näpi. Sest Sul pole viga pritsenurgas.

Mihandnde starter? Kui on 2,7 kW,m siis peabki pooma.
Kas mõni ühenduskoht läheb starteri piinamise peale kuumaks - sealt jõukadu otsigi. Puhastus, uuesti kinnitamine. Vajadusel vahetamine.

Viga siis võib olla või pole ikkagi pritsenurgas? Ma võiks katsetada küll, pumba kaane maha võtta ja 1,5 kraadi hilisemaks ? Või peab siis ka esimese silindri 0 asendisse keerama ?
Starteri kougin maha, ei tuvasta mitu kW on .. ja uurin siis harju ja värke. Kuumaks läheb massi lüliti. Ühe massi lüliti ma juba põletasin maha nii piinates. Ehk peaks "-" kaabli siis massi lülitist otse kuhugi starteri korpusesse viima … ?
Vasta

(05-07-2018, 10:34 AM)2715 Kirjutas:  Oleks see video tehtud väljas vabas õhus kõrgsurvepumba poolel mootori kõrval seistes saaks hääle järgi ütelda midagi pritsenurga kohta, kuid nii küll mitte kajavas ruumis ja kabiinis, kus taustaks on õlipumba inisemine ja mingid undavad hammasrattad.
Pole ju raske proovida kuuma mootoriga gaas maha lükatuna starterit anda et aru saada kas poob mootor kinni või on pritsemoment liiga varajane.
Ja teatavasti kuumeneb kolb töötamisel 170 kraadi lähedale ning paari minuti seismisega temperatuur ühtlustub ning käib jälle kergelt.
Suitsu diagnoosimiseks soovitaks sooja mootoriga lasta käia 2000 pöördega ja kui suits jääb järjest vähemaks ning lõpuks peaaegu kaob võiks rõngaid kahtlustada.
Eriti kui peale suitsu kadumist lasta tühikäigule ja siis tuleb suits tasapisi tagasi mitte kohe pöörete langedes.
Kui 5 minutiga suits ei kao siis kahtlustaks pihustiotsi mis ei pihusta korralikult.
Sel juhul on kohe suits tagasi peale tühikäigule laskmist.

Kuidas ma seda veel proovin, et kuuma mootoriga lükkan gaasi maha (mootor jääb tööle?) ja siis anna starterit ja siis on kuidagi aru saada, kas poob mootorit või on pritsemoment liiga varajane?
Aga pigem küll jah nii ,et kuuma mootoriga lased pöörded maha, siis on kohe sinine ka korstna otsas tagasi.
Lähiajal teen õues pumba juures uue video … ehk siis tekkib rohkem mõtteid.
Vasta

Massijuhe pane starteri vastas oleva plaadi poltide alla kinni( kui on siuke asi sul üldse).
Mõeldi, et suretad mootori välja ja võtad gaasi täiesti nulli ja siis annad starterit. Ehk mootorile kütet ei anna üldse.

Vaidleks ksf v6sa-le vastu, et 2,7 kw peab pooma soojalt. Mul 2,7 peal ja soojalt ei saa aru küll et pooks. Külmalt teeb jou-jou ja mootor käib.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(08-07-2018, 12:07 PM)52mees Kirjutas:  Massijuhe pane starteri vastas oleva plaadi poltide alla kinni( kui on siuke asi sul üldse).
Mõeldi, et suretad mootori välja ja võtad gaasi täiesti nulli ja siis annad starterit. Ehk mootorile kütet ei anna üldse.

Vaidleks ksf v6sa-le vastu, et 2,7 kw peab pooma soojalt. Mul 2,7 peal ja soojalt ei saa aru küll et pooks. Külmalt teeb jou-jou ja mootor käib.

Siis vean massi lülitist starteri vastas oleva poldi alla (on küll selline asi)
Ei aita ka see, kui kuumalt gaas täiesti maha võtta.. aga kui oodata 10 min, siis tuleb küll gaas maha võtta, nii hakkab lihtsamalt ringi käima ja siis tasahilju gaasi juurde ja lähebki käima jälle.
Vasta

Leidsin youtube'st sama probleemi, kuidas see tüüp selle lahendas jäi natuke arusaamatuks (vene keeles)
probleem : https://www.youtube.com/watch?v=tKmOnWdGcdc
lahendus : https://www.youtube.com/watch?v=Pb1JjrneBuI
Vasta

(08-07-2018, 11:51 AM)juss82 Kirjutas:  ...
Starteri kougin maha, ei tuvasta mitu kW on 
...



Kas on reduktorstarter ikka? Või originaal? No tee pilt, saab selgust. Wink

Kui massilüliti kuumeneb, siis proovi ilma seda vahele panemata. Kui nüüd on jõud käes, on ka voolukao süüdlane käes.

Võib-olla on kellegi tõesti nii hea kaabeldus, et 2,7 kW starter kohe rõõmsalt vedama hakkab. Minu senised kogemused ütlevad, et alguses käib ring-kaks poole pöörde kaupa ja siis saab hoo üles. 3,2 teeb seda vaid nigela kaabelduse korral ja neljakilovatisel on võimusekadu käpardliku paigalduse tagajärg ($itt kaabeldus).
Vasta

(08-07-2018, 22:06 PM)v6sa Kirjutas:  
(08-07-2018, 11:51 AM)juss82 Kirjutas:  ...
Starteri kougin maha, ei tuvasta mitu kW on 
...



Kas on reduktorstarter ikka? Või originaal? No tee pilt, saab selgust. Wink

Kui massilüliti kuumeneb, siis proovi ilma seda vahele panemata. Kui nüüd on jõud käes, on ka voolukao süüdlane käes.

Võib-olla on kellegi tõesti nii hea kaabeldus, et 2,7 kW starter kohe rõõmsalt vedama hakkab. Minu senised kogemused ütlevad, et alguses käib ring-kaks poole pöörde kaupa ja siis saab hoo üles. 3,2 teeb seda vaid nigela kaabelduse korral ja neljakilovatisel on võimusekadu käpardliku paigalduse tagajärg ($itt kaabeldus).
Kiskusin starteri maha ja täna üritan harju uurida ja ankrut. Starter on Magneton  aga silt on nii uhkelt üle värvitud, et ei teagi kas on näha võimsust …
Muide, kas ongi nii, et "+" tuleb otse akult starteri peale ?


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne