Tulede automaatlülitus
#21

Kui keskelektriplokk seda juhib, siis tuleb ikkagi Toyotas lasta see linnuke kuskilt menüüst maha võtta. 

Aga sel skeemil on ju DRL relee kah eraldi välja toodud?
Juba otsis selle üles ja hakkas roheliseks värvima, et metsast välja ei paistaks... Toungue

A`la "toyota rav4 DRL relay location" 

Kas see ei klapi?

[Pilt: 3.htm7.jpg]

.
Vasta
#22

DRL tähisega relee kohtasid on kokku 3tk selles karbis. Minul on neist 2 kohta täidetud, kolmandas pole isegi juhtmeid all (arvatavasti siis kasutusel USA/Kanada oluliselt keerulisema loogika korral). Neid kahte olen proovinud nii mõlemat eemaldada kui ka ükshaaval.. ei ole mingit muutust. Lähituled lähevad endiselt automaatselt põlema ning nupust lülitus toimis ka endiselt samamoodi. Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis järsku hoopis kaugtulede lülitus oli see mis pärast ühe või mõlema relee eemaldamist enam ei toiminud. Ainuke asi, mis seal lähitulesid mõjutas oli HEAD kirjaga suur relee. Aga selle eemaldamisel ei läinud enam ka nupust lähituled peale. Toungue
Vasta
#23

Vaata kas geneka juures pole mingit isepandud lülitust tehtud - ei viitsi need profielektrikud ka sageli juhtmepuntidesse sukelduda ja lähevad lihtsama vastupanu teed.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#24

https://psoriasislife.club/2007-toyota-r...la-layout/

leidsin sellise lk.
Vasta
#25

Kaasfoorumlane Pontu6 on momeelest autoelektrik. Ehk oskab tema midagi asjalikku öelda?
Mitte et siiamaani pläma oleks olnud, aga proff näeb asju teistmoodi.

EDIT: Pontu6 ei tegele Toyotaga

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#26

Genekas on väga hea juurdepääsuga koha peal, juhtmed jooksevad sealt otse üle mootori ja ilusti näha ei kõik endiselt tehase kõride sees. Antsu antud skeem tundub välimuselt midagi muud kui RAV4 olema. Armatuuri alt muidu vaatasin, et viidatud koha peal paistab mu masinal ka mingeid komponente olema küll, aga juurdepääs vist ainult armatuuti eemaldamise järel.

Sai ka Toyota tarkvaraga vaadatud uuesti üle mis seadistusvõimalusi see pakub. Mu masinal pakub ta tulede seadistamisel ainult ühte sätet (mis ei tee mitte midagi, kuna reaalselt hämaraandurit ei kasutata):

   

Samas kui USA masinatel paistab neid olevat hulka rohkem (internetist leitud pilt):

   
Vasta
#27

(10-07-2018, 20:05 PM)Marko Kirjutas:  Kaasfoorumlane Pontu6 on momeelest autoelektrik. Ehk oskab tema midagi asjalikku öelda?
Miite et siiamaani pläma oleks olnud, aga proff näeb asju teistmoodi.

Selge, sain vihjest aru.
Ja rohkem ei pläma, jääme Marko "proffe" ootama.

.
Vasta
#28

Ei maksa ärrituda Smile Olen kõigile abi eest väga tänulik, tõesti! Kuna tundus, et ise ikka jagu ei saa, siis rääkisin esindusega. Pidi olema tehase ahel tõepoolest ja arvati, et saab välja lülitada ECU küljest õige juhtme eemaldamisega. Umbes tunnise tööga arvati hakkama saavat. Nii et käin seal ära ja vast saab tehtud ilma et peaksin ise ECU küljest juhtmeid lõikama hakkama. Smile
Vasta
#29

Tegelt on võimalik ka alist osta vastav moodul, maksab paar euri ja saad nii automaatsed tuled, kojumineku tuled kui ka muu seadistuse mis tänastel ulmekallistel autodel ühes on lisana. Vaja ainult üks vooluots tulede lülitist, mis süütega sisse tuleb, ja ülejäänuga tegeleb juba moodul.
Ja kõigele muule saab alati relee vahele toppida.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#30

See oleks päris korralik lammutamine, et kõik taga-, numbri-, park-, käru-  jms tuled originaal ahelatest ära katkestada ning mingi uue mooduli külge ühendada. Annab see moodul keset teed otsad ja ongi kogu auto pime. Sad
Vasta
#31

http://www.trav4.net/drl_relay_circuit-898.html ainult et mis aasta masinatele
Kirjutasid korra midagi hämaraandurist. Toyotat ei tea, aga Fiatil võetakse automaatlülituse jaoks lihtsalt hämaraanduri juhe lahti :-)
Vasta
#32

(13-07-2018, 10:31 AM)maaks Kirjutas:  http://www.trav4.net/drl_relay_circuit-898.html ainult et mis aasta masinatele
Kirjutasid korra midagi hämaraandurist. Toyotat ei tea, aga Fiatil võetakse automaatlülituse jaoks lihtsalt hämaraanduri juhe lahti :-)

See on USA/Kanada (ja tundub et ka Vene) masina skeem. Kui natuke süveneda, siis on näha, et DRL no 3. ja no 4. releede abil lülitatakse kaugtulesid (Headlight RH/LH) ühel juhul järjestikku (päevatulede reziimis) ja teisel juhul paralleelselt (kaugtulede reziimis). Selline süsteem oleks mu meelest isegi päris OK, aga paraku see skeem Eestis müüdud masinatel teisiti. Relee kohad on olemas karbikus, aga juhtmeid all pole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne