Belarus traktorid.

Oskab keegi öelda, kas jõusiirdevõlli linti on võimalik kuidagi nii ka vahetada, et seda kupatust sealt tagant välja ei peaks kiskuma ? Niitmistel on hakanud nagu libisema jõuvõtt, väga ei aita ka peale keeramine ja reguleerimine, kahtlustan, et see lint on omadega õhtal.
Vasta

Ei ole ise otseselt antud teemaga kursis, aga ehk on sellest värskest videost abi:

https://www.youtube.com/watch?v=LTgKG7ceXGY&t=8s
Vasta

Nii palju kui mul on kogemust tekkinud niitmistega siis niisama küll ei saa vahetada, samas see kopsiku välja võtmine ei ole üldse suur töö. Ise tegin isegi korra metsavahel, ajasin esiotsa kraavi et ei peaks õli väljalskmisega mässama ja läks koos tagasipanekuga umbes tund aega. 
 Võid proovida mõlemaid linte peale keerata, äkki veel aitab midagi.
Vasta

(24-07-2018, 18:42 PM)juss82 Kirjutas:  Võtan siis kokku vahesüdmused. Panin uue pumba ja ei midagi. Täpselt sama jama. Puhastasin veel klappi jagajal (nüüd polnud enam mingit saasta seal) aga ei midagi. Tagasivool pumbast paaki on olemas. Nüüd hakkab juba mõistus otsa saama :S
Järgmiseks kisun jagaja maha. Tellisin ka uue jagaja ära, eks siis vaatab mis ta uue jagajaga teeb.
Ja peale mida jääb üle vaid hüdosilinder ja siis voolikud / torud on ehk umbes ?
See hujoobin (jõupositsiooni suurendaja) on õnneks maha lõigatud ja pimedaks tehtud.

Said ilmselt uue jagaja juba külge, kus on sees juba ette puuritud üks kanal, mida vanal jagajal ilmselt ei olnud, see tähendab vana jagaja küljest oleks tulnud viia väikse toruga lisatagasivool paaki, siis peaks toimetama. Uutel jagajatel on see juba kuidagi kanaliga seestpoolt lahendatud. kunagi sai sama probleemiga mässatud, pildid ka kusagil siin teemas olemas.
Vasta

to Harrastaja. Jah, asi korras ja toimib, vahel lihtsalt on nii, et mõni uus detail on ikka päris tore :Smile

Aga kas poleks kellelgi pakkuda müüa esimesi poritiibasid MTZ 80 -le ?
Vasta

Kas oskab keegi diagnoosi panna mis võiks viga olla - tulin niitmast traktoriga, lapats peaegu põhjas sõitsin tee peal ja siis tuli nagu väike vibra sisse, mootor ei käinud enam ühtlaselt(jõudu ka nagu vähem tundus) ja sinine vine taga, nii et on ikka näha et oled olnud seal. Kohapeal gaasitades ajas valgemat suitsu, sama ka kiirendades aga sõidu aeg ainult sinist. Muidu ei suitsenud üldse, ainult 9-ndaga kiirendades musta.
Vasta

Kas see sinine haiseb põlemata diisli või põlenud õli järele? Õlirõhk püsib?
Vasta

(29-08-2018, 09:34 AM)v6sa Kirjutas:  Kas see sinine haiseb põlemata diisli või põlenud õli järele? Õlirõhk püsib?

Haisu ei mäleta momendil aga õlirõhk on sama mis enne suitsu.
Vasta

lonkab, vähem jõudu, sinine toss. võiks arvata et mõnes silindris on väljalase urvakile jäänud.
Vasta

(29-08-2018, 09:48 AM)Kult Kirjutas:  
(29-08-2018, 09:34 AM)v6sa Kirjutas:  Kas see sinine haiseb põlemata diisli või põlenud õli järele?

Haisu ei mäleta momendil aga õlirõhk on sama mis enne suitsu.

Õlirõhk on teisene indikaator. Suitsu lõhn on määrav. 

Esmalt võta töötaval mootoril ühekaupa lahti pihustitorud. See, mille lõdvendamisel mootori töö muutub vähem, on süüdlane. Nüüd tõsta see mõnda teise silindrisse. Kui lonkamine liigub koos pihustiga, on hooletu töö tõttu sattunud  koostamisel pihustisse sodi ja see on nüüd otsaku ummistanud. See tuleb vahetada. Kui lonkamine jääb samsse silindrisse, on viga seal.  Enne lammutamist tasub mõõta ka kompressioonid. Tõenäoliselt on kahtlases silindris ka surve väiksem. Mõõta tasub külmalt ja peale esimest mõõtmist lurtsata silindrisse 10 ml õli. Kui surve nüüd tõuseb, on vigane kolvigrupp. Kui ei muutu, siis on konn klapiajamis.
Vasta

Ma esimese asjana vaataks klapikambrikaane alla kui ootamatult mingi muutus mootori töös tekib suurtel pööretel.
Näiteks kui klapivedru katki läheb viskab järgmine hetk poolkuud minema ja klapp kukub silindrisse mis lõpeb plokikaane läbitorkamisega.
Tähelepanu peaks pöörama klapivedrudele neid käega kokku suruda püüdes leida mõne, mis läheb eriti kergelt.
Siis nookurite vabale liikumisele teljel, mis kiiluvad kinni kui miskil põhjusel enam õli üles ei tule.
Siis klapivahesid peaks ka vaatama kas pole mõni vahe eriti suureks muutunud või ära kadunud.
Kadunud või suure vahega klapil võib pesarõngas kaanest lahtipääsenud olla.
Kui klapipuks lahti pääseb jookseb ka õli sealt läbi ja põhjustab kas sinist või valget suitsu olenevalt mootori temperatuurist.
Kui jookseb väljalaskesse see mootori tööd ei mõjuta kuid kuuma klapiga põleb õli ja teeb sinise suitsu.
Külmema klapi peal aga aurustub ja ajab valget suitsu.
Siis peaks aga ka summuti vahelt õli välja ajama.
Vasta

Tegin klapivahe regulli ja sai nagu parem, vähemalt tühikäigul ja natuke gaasitades. Suuremat testsõitu pole veel teinud.
Vasta

(29-08-2018, 17:08 PM)2715 Kirjutas:  Ma esimese asjana vaataks klapikambrikaane alla kui ootamatult mingi muutus mootori töös tekib suurtel pööretel.
...

Siinkohal julgen arvata, et kui inimene ei suuda suitsu lõhna järgi ise selle peale tulla, siis ei oska ta ka kaane mahavõtmise järel sealavaneva vaatepildiga kuigi palju peale hakata.

Samas - hea soovitus Cool
Vasta

Vaatasin veel kord kaane alla ja vedrud tundusid ühes tükis olevat, vähemalt näpuga keerutades, timmisin veel korra klapivahesid ja nüüd tundub käivat sama hästi kui ennem, käima pannes tuleb suitsu pahmakas ja pärast seda ei suitse midagi.
Vasta

Optimism tervenemisest oli enneaegne. Jätsin traktori tiksuma see aeg kui toimetasin niiduki kallal ja mingi hetk vaatasin et on hakkanud ajama diislit välja väljalaskekollektorist/summutajast. Valget suitsu ka.
 Kas on võimalik et oma klapiregullimisega olen midagi paigast ära ajanud või tuleb ikka hakata pihusteid läbi katsetama. Teisel traktoril on uute otstega pihustid olemas, spetsialisti poolt paika sätitud.
Vasta

Selgus et viga oli ikka pihustis. Keerasin kordamööda lahti ja leidsin vigase, sai see asendatud tervemaga ja tibitobi nüüd. Et kohe pihustit ei kontrollinud sain õli 2 korda vahetatud, aga see teeb ainult head.   Tegin proovi sõidu ka et torud puhtaks saaks, pärast umbes 4km-i kadus suits ära, ehk siis põles väljalaskesse valgunud küte ära.
Vasta

MTZ-50-el on hakkanud selle hüdrokoormuri keeratava nupu tagant  õli leemetama. Töötamise ajal tilgub sealt mitte väga hullult, aga siiski pikapeale läbustab kabiini põranda ära, mis häirib.  Kas seal on mingi kummirõngas vms.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(06-09-2018, 22:12 PM)deeremees Kirjutas:  MTZ-50-el on hakkanud selle hüdrokoormuri keeratava nupu tagant  õli leemetama. Töötamise ajal tilgub sealt mitte väga hullult, aga siiski pikapeale läbustab kabiini põranda ära, mis häirib.  Kas seal on mingi kummirõngas vms.

Ehk abiks
.pdf DM.pdf Suurus: 375.58 KB  Tõmbamised: 288
Vasta

Nüüd siis andis otsad MTZ80 PTO. Ja tundub, et viga on üsna imelik. Nimelt suure nikerdamise peale, suutsin lükata selle hoova, mis lülitab jõuvõtuvõlli ratastelt või mootorilt, asendisse kus vedu on ratastelt. Ja tagasi enam mootorile ei lülitu. Kangil oleks justkui tühikäik jube pikk - kusagil 1/3 ringist.. ei julge nagu murda ka...
Vasta

Siin enam jõud ei aita.
Kahvel on lülitusmuhvi soonest välja keeratud.
Ma isegi ei julge ütelda kust sinna lihtsam juurde saada on.
Kas võtta tagasillal kaas maha ja diferentsiaal välja või tagant jõuvõtu sidurid ja proovida sealt augu kaudu.
Võimalik, et sealt ei ulatugi lühikeste kätega inimene sinnani.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 15 külali(st)ne