(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2018, 18:01 PM ja muutjaks oli E303.
Muutmise põhjus: info lisamine
)
Hetkel on müüki tulnud eriti omapärane traktor .Roomikmasin DT-75 on ümberehitatud ratastraktoriks.Ära märkimist väärib roolisüsteem sest lisaks roolile on alles jäetud ka roomiktraktori juhtkangid, kas nendel ka mingi funktsioon on -ei tea , aga vaevalt nad seal lihtsalt ilu pärast on . http://www.auto24.ee/2961457
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Sinna auku peaks käima selline kütusenäidik UB-126 (standartne vene traktori varuosa ) laialt saadaval .Probleem on selles et paljud DT-75 tulid tehasest juba ilma kütusenäidikuta ja neile polnud ka kütusepaaki paigaldatud plastmassist jublakaid mis olid juhtmega ühendatud.Kui neid assju seal pole siis sa seda kütusemõõtjat tööle ei saa .Aga ilupärast võid sellise mõõtja sinna panna küll , vähemalt auk täidetud.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2018, 22:38 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Panin oma Vaz 06`le üleskeeratava nn tankikella, mis tuli Dt 75`ga kaasa (originaal ei kannatanud Vaz`i petška kuuma kuigi kaua), järelikult ziguli oma vastupidi sobiks siis sinna auku.
Jäi täna ette selline töötav masin. Pikalt ei olnud aega pilti teha. Niipalju sai teada masin teeb sihipärast tööd. Sel hetkel ootas transporti uuele objektile vms. https://www.youtube.com/watch?v=jf-N-5Dr5YI
Kuidas kõige kergem kindlaks teha millise SMD mootoriga tegemist. Kas SMD 14, 18 või mingi muu. Birka pole loetav. Mootor turboga. Traktor ise DT-75 ja aastast 1990.
(16-01-2020, 21:40 PM)mtz80 Kirjutas: Kuidas kõige kergem kindlaks teha millise SMD mootoriga tegemist. Kas SMD 14, 18 või mingi muu. Birka pole loetav. Mootor turboga. Traktor ise DT-75 ja aastast 1990.
Väikse turboga peaks olema 18, vähemalt meil oli selline traktor.
(16-01-2020, 21:40 PM)mtz80 Kirjutas: Kuidas kõige kergem kindlaks teha millise SMD mootoriga tegemist. Kas SMD 14, 18 või mingi muu. Birka pole loetav. Mootor turboga. Traktor ise DT-75 ja aastast 1990.
Väikse turboga peaks olema 18, vähemalt meil oli selline traktor.
Suure turboga on smd18 -- viimased tulid vist 1988a
1990a oma on juba väikse turboga smd22. Mootorid muidu samad turbos erinevus.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
mtz80 Kirjutas:Kuidas kõige kergem kindlaks teha millise SMD mootoriga tegemist. Kas SMD 14, 18 või mingi muu. Birka pole loetav. Mootor turboga. Traktor ise DT-75 ja aastast 1990.
Väikse turboga peaks olema 18, vähemalt meil oli selline traktor.
Suure turboga on smd18 -- viimased tulid vist 1988a
1990a oma on juba väikse turboga smd22. Mootorid muidu samad turbos erinevus.
Turbo mark on TKR 8,5 H. Võimalik, et masinal on mootorit kunagi ka vahetatud. Hall värv viitab sellele, et võib tegu olla omal ajal nn. kapitaalremonditud mootoriga. Tahaks teada milline võiks olla pihustite (pikad pihustid) töörõhk, et saaks millalgi üle vaadata. Tänud kõigile vastajatele.
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2020, 07:51 AM ja muutjaks oli E303.)
Venemaal ikka mõeldi nõukogude viljastavates tingimustes veidraid masinaid välja nagu see 60 - aastatest pärit roomiktraktoril laadur mida kasutatakse Venemaal siiani natuke moderniseeritud kujul . Suhteliselt mõttetu masin aga palju odavam kui frontaallaaduri ostmine.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
See kolahunnik oli veneajal rahvakeeles ülepealaadija. Raudtee terminalidesja kus iganes laadis puistematerjale nagu näiteks süsi. Oli oma tootlikuse poolest väga efektiivne kuna omas arvestatavat kopa mahtu. Laatres laaditi sellega sõnnikut. 150 sitalaotaja viskas täis loetud hetkedega. Kolonn aimult liikus. Puudusid sellisrd ooteajad kui Jumpstüki taga oodates.