Postitused: 2,958
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
kaalutake küll ja kuidas veel kaalutakse
kaalutakse palju ja kõike mis on kahtlane
olen ise näinud korduvalt (meenub rohkem kui ühel käel näpp) kuidas kerghaagiseid aetakse kaaludele selle aastanumbri sees
jah viimasel ajal pole silma jäänud aga varajasel kevad/suvel oli nagu aktsioon neil selline vms.
sama juttu, et kes nägi ja keda on kaalutud on/oli liikvel samuti palju
olen ise näinud erinevaid koormaid kaaludel seismas - vanarud, ehituspuit, segukotid jne. mis reaalselt olidki kahtlased
kui vead midagi mis võiks visuaalis olla kahtlane just kaalu pärast - kasuta tendiga haagist on põhjust vähem aga põhja vajunud vedrud ja pehmed rehvid reedavad suure ülekaalu niikuinii ära.
Postitused: 3,504
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Minu meelest on see kerghaagiste kaalumine vägagi teretulnud nähtus. Kui nad viitsiks näiteks Espaki läheduses passida ja kaaluda, siis saaks sealt ikka korralikke pirukaid kätte. Mingi 2 alust kive või alus kipsi kerghaagisel pole üldse mingi näitaja. Koorma kaaluks siis 2000-2500kg suvalisel bensujaama rendihaagisel.
Postitused: 2,958
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
samas soovitan neile kellel on haagise täismass/registrimass suurem kui auto lubatud haagise mass kaasa võtta väljatrük liiklusseadusest,
et mitte vaielda tühja teemal kas haagise kaalud on paberite või tegelikuse järgi
samas peab alati olema valmis selleks, et kohale kutsutakse ikkagi kaalud ja tuleb oodata
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
heh, ma trehvasin ükspäe pikki prusse haagisel vedavat masinat. käru oli koorma jaoks "veidi" lühike. veopea oli korralik ja hoidis hästi konksust kinni. tagarattad vist õhus ei olnud, aga üsna rippuva väljanägemisega olid küll. masin oli sõites väga stabiilne. mitte kõige pisematki tuikumist.
koorem nimelt lösutas mõnuga maas. ja korralik ports prusse hoiab asfaldist täitsa hästi kinni.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Olen isegi 6m pikki prusse vedanud nii, et esiporte on all ja prussid on veopea kohale välja n7hutatud. Pooled pidid hiljem minema 2.8kasutusse ja lõikasin pooleks ja ladusin ette otsa, kuid heast kaalujaotusest hoolimatta oli selle pikkusega inerts ikka jõhker kurvides... kaalu oli ligi 400kg kuid üle 70 polnud sellega küll mõistlik sõita
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Tegelikult pannakse hullu küll.Nägin mõni aasta tagasi vana Mitsu Galant vedamas treilat millel Bellaruss peal.
Tõsi liikus maantee servas kiirusega umbes 30-40km/h aga möödasõitjad võtsid kõik ikka korraliku kaare.
Tegin pilti ka aga kahjuks ei suuda enam leida.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(03-09-2018, 22:09 PM)Kivipurustaja Kirjutas: Tegelikult pannakse hullu küll.Nägin mõni aasta tagasi vana Mitsu Galant vedamas treilat millel Bellaruss peal.
Tõsi liikus maantee servas kiirusega umbes 30-40km/h aga möödasõitjad võtsid kõik ikka korraliku kaare.
Tegin pilti ka aga kahjuks ei suuda enam leida.
Täitsa ok ju. Minu meelest võiks ka tanki sabas vedada Galantiga kui kiirus on norm ja teisi ei sega.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(03-09-2018, 22:28 PM)viplala Kirjutas: Minu meelest võiks ka tanki sabas vedada Galantiga kui kiirus on norm ja teisi ei sega.
Minu lugupidamine! Veetud on midaiganes, kahjud täpselt null.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=56128
Siin on seda haagise koormamise probleemi juba arutatud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Paistab, et Tartu kandis on politseinikud asja tõsiselt võtma hakanud. Nägin mitmeid topsidega piiratud autosid, millel haagis järel ja kaalud rataste all. Kahjuks oli silmaga juba näha, et liiva ja muud kraami lubatust rohkem. Kuna telefoni sõiduajal ei näpi, siis pilti ei teinud.
Postitused: 334
Teemad: 4
Liitus: Jul 2004
Maine:
1
2 nädalat tagasi oli just lõunakeskuse ees üks hüljatud käru, millel tellise koorem ja alt murdunud ratas. Hea asja juures oli muidugi see, et käru toestamiseks polnud telliseid vaja kaugelt tuua.
Samas on mulla/liiva koormad väga salakavalad, sai mõniaeg tagasi savist pinnast Karimeki viidud. Kasutasin kõigepealt tankla tavalist rendikäru ja päris triiki täis ei pannud, ning number mis kaalupeal näha sai ületas ootusi ja kõike muudki tugevalt üle kahe korra.
Rohkem ma seda käru ei väärkasutanud ja targu kasutasin võimalust hoopis ärakasutada ühte jõude seisvat väiksemat, kahe teljelist, väiksemate traktorite vedamiseks mõeldud treilerit. 15 minutit kahekesi labidat välgutada ja karimeki kaal näitas pea 3 tonni. Pean tunnistama, et ka see number üllatas oma suurusega oluliselt minu sisetunnet koorma eeldatatava kaalu osas.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
04-09-2018, 22:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2018, 22:58 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
(04-09-2018, 21:34 PM)r.i.h.o Kirjutas: 2 nädalat tagasi oli just lõunakeskuse ees üks hüljatud käru, millel tellise koorem ja alt murdunud ratas. Hea asja juures oli muidugi see, et käru toestamiseks polnud telliseid vaja kaugelt tuua.
Samas on mulla/liiva koormad väga salakavalad, sai mõniaeg tagasi savist pinnast Karimeki viidud. Kasutasin kõigepealt tankla tavalist rendikäru ja päris triiki täis ei pannud, ning number mis kaalupeal näha sai ületas ootusi ja kõike muudki tugevalt üle kahe korra.
Rohkem ma seda käru ei väärkasutanud ja targu kasutasin võimalust hoopis ärakasutada ühte jõude seisvat väiksemat, kahe teljelist, väiksemate traktorite vedamiseks mõeldud treilerit. 15 minutit kahekesi labidat välgutada ja karimeki kaal näitas pea 3 tonni. Pean tunnistama, et ka see number üllatas oma suurusega oluliselt minu sisetunnet koorma eeldatatava kaalu osas.
Kas ei ole tulnud pähe küsimus, et miks on väiksemate kallurite kasti küljed( ported)valmistaja tehase poolt madalamad, kui madelautodel. Aah?
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
04-09-2018, 23:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2018, 23:04 PM ja muutjaks oli
Marko.)
(04-09-2018, 22:56 PM)h2rra Kirjutas: miks on väiksemate kallurite kasti küljed( ported)valmistaja tehase poolt madalamad, kui madelautodel.
Väga hea tähelepanek. Välistab puistega ülekoormamise.
12 punkti.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 334
Teemad: 4
Liitus: Jul 2004
Maine:
1
05-09-2018, 09:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2018, 09:33 AM ja muutjaks oli
r.i.h.o.)
Ei,ei,ei! Te olete täiesti valel teel, see on kaalu sääst materjali kokkuhoiult, et saaks siis selle arvelt raskema koorma peale laadida.