Mõistusevastased manöövrid liikluses

(06-10-2018, 20:53 PM)robi Kirjutas:  Mul pole võimalik "viisakalt" järjekorda võtta.
no mis jutt see on

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Nõnda siis , et tasuta ühistransport on olemas ja ikka sõidetakse isikliku autoga , ei hinnata valitsejate pingutusi ... .
 Tammsaare teel Tallinnas suunaga ülemiste poole oli parempoolne sõidurada suletud ( polnud sinna paar kuud sattunud ) , tiksun siis teisel sõidurajal , no olen positiivne , lasen ühel kiirustaja enda ette , kohe kasutab mu headust ära järgmine , liigun ka mõne autopikkuse edasi , ikka trügivad , no olge lahked , aga ärge unustage minu headust , sai minu headus peale viienda sõiduki vahelaskmist otsa . Kuidagi rind punnis käib see liiklemine , hõlpsam , kiirem ja kõigile etem oleks kui autojuhid teineteisest rohkem lugu peaks ja teistega arvestaks .
Vasta

Ikka käib nii et üksi heategu ei jää karistuseta Big Grin
Vasta

Tehku järvevanale kolmas rida ja elu ilmselt palju ilusam. Parempoolse rea (kus on bussipeatus) saaks ilusti viia mööda raudtee serva pärnu mnt viaduktini. Mina nt kui tulen ülemiste poolt siis sõidan espaki tagant läbi ja otse ummikust mööda. Ebaviisakas v mitte aga ummikus ei viitsi ka passida.
Vasta

(07-10-2018, 11:07 AM)laplander Kirjutas:  Tehku järvevanale kolmas rida ja elu ilmselt palju ilusam. Parempoolse rea (kus on bussipeatus) saaks ilusti viia mööda raudtee serva pärnu mnt viaduktini. Mina nt kui tulen ülemiste poolt siis sõidan espaki tagant läbi ja otse ummikust mööda. Ebaviisakas v mitte aga ummikus ei viitsi ka passida.

Nad võivad neid ridu sinna kasvõi 7 teha, ikka on neid, kelle arvates nende ridade kasutajad on m**nid ja ülbikud ja mida kõike veel. 

Aga no paradoksaalne on see, et mida rohkem on neid "ausaid" pikas reas istujaid, seda kiiremini pääseb taristut optimaalselt kasutades vasaku rea kaudu läbi.
Vasta

Sellest pole kaua aega tagasi kui Jävevanast Järve poole olid pikad järjekorrad enne raudteed. Oli siis ka neid kiirustajaid kes teepeenart mööda püüdsid "muust rämpsust" mööda saada. Alati on olnud ja ega isekad kuhugi kao.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Saksa LE-s on sellisteks juhtudeks olemas punkt, et mõlemad read tuleb lõpuni ära kasutada ja allesjääval real sõitja peab enne takistust laskma vahele vähemalt ühe ümberreastuja kellel rida ära kaob. 
See teadmine muidugi ei anna meile peale populaarteadusliku silmaringi laiendamise midagi juure. Aga siis oleks mõlemad read meil võrdsed m```id.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Järvevanaga seoses meenus lõbus seik ilmselt oma viisteist aastat tagasi ajastust ja just sellisest, kui raudteest ülekäigu taga need pikad sabad olid.

Istun mingil põhjusel nr.13 bussis, suund lasnast-õiskale ja seisame seal kõik reas, ees ilmselt mingi plekikäkkimine või muud juhtunud. Meie taga tuleb suur prügiauto. Venime vaikselt, siis jälle seisame ja kuidagi see eluke möödub. Siis tuleb sealt vabast servast üks kurbade silmadega merss, tollal igati eeskujulikus konditsioonis allilmaliidri või mõne tema jooksupoisi liikurvahend. Aga siis juhtus midagi ootamatut - prügiautojuht keeras täiesti meelega tollele pooleldi ette, nii et härra pidi pidurdama ja siis tuututab. Tuututab mis tuututab, aga mööda ei saa, proovib siis teiselt poolt. Prügirüütel järgib suunda - ei lase ja kõik! Normull värk. Lõpuks ronib maruvihane, väljanägemise poolest lõunamaise jumega tegelane mesast välja ja üritab prügika ust  lahti tirida, omal seejuures käega üle kõri tõmmates sedastades, et sinuga on nüüd kõik vana. Kõik on sinuga, ma ütlen ja lisaks midagi rahvusvahelises murdes, et nahh&i#/pljähhui. Sees istub aga samasuguse kirglikku olemisega vennike ja vehib sealt  silmade põledes teisele vastu, kuigi ilmselt tagasihoidlikkusest ust ei ava, poetab seejärel akent ja tatistavad sealt mõnuga üksteisele näkku. Kahju, et tollal veel selliseid mobilfone polnud, millega seda tsirkust üles võtta. Nii. Liiklus sai uuesti väheke liikuma, sõidame edasi. Prügikas võtab kohalt, mägimees taandub. Juba sõidetakse teele pargitud mersust mööda ja see jääb kuhugi tahapoole toppama. Päris raudteele pealesõidul on liiklusrikkuja jälle platsis, ajalugu kordub. Esimene keerab ette, teine tuututab. Ja keeraski suuremaga rikkujale lõpuks niipalju peale, et kokkupõrke hirmus maffaiamees püksid täis tegi ja teelt sinna haljasalale, poolenisti raudteetammi ja tee vahele välja sõitis. Bussi tagaosas rahval näod naerul, mahlakaid kommenteere lendas juba eelnevalt.
Vasta

(07-10-2018, 15:19 PM)aavu Kirjutas:  Sellest pole kaua aega tagasi kui Jävevanast Järve poole olid pikad järjekorrad enne raudteed. Oli siis ka neid kiirustajaid kes teepeenart mööda püüdsid "muust rämpsust" mööda saada. Alati on olnud ja ega isekad kuhugi kao.

Teepeenra, pöörderaja ja muude antud suunas sõitmiseks mitteettenähtud tee osade kasutamine ummikust möödumine on loomulikult ülbus ja taunitav käitumine. Antud suunas kulgev ja teise reaga kokkusumbuva rea kasutamine on täiesti normaalne liikluskäitumine. 

Nii palju võiks ju oidu olla, et need erinevused endale selgeks teha.
Vasta

(05-10-2018, 23:37 PM)ivo86 Kirjutas:  Miks just 220?

Miks mitte 155? 198? 205? 218?
Või 280? 310? 340? 600?

Mulle jäi arusaamatuks kahjuks, millise arvutuse tulemusena nii täpne number on saadud?

Ma olen veel kuulnud sellist ütlust, et "sportautost teeb sportauto.....juht". Järgmine kord kuulen, siis käratan neile, et õige auto on üle 220 kw ja minge te ka muu jutuga..

Sellepärast, et keegi ennem mind mainis, et tema autol on 220 ja kedagi ei vahele ei lase ja kui minu autol on 440 siis jagasin selle numbri kaheks, et oleks kõigi jaoks võrdsem !
Kui mainida siin võidusõitu siis võin käe südamele panna ja öelda, et Lada-ga saab kiiremini sõita kui BMW-ga.
Vasta

(07-10-2018, 19:18 PM)Qunts Kirjutas:  
(05-10-2018, 23:37 PM)ivo86 Kirjutas:  Miks just 220?

Miks mitte 155? 198? 205? 218?
Või 280? 310? 340? 600?

Mulle jäi arusaamatuks kahjuks, millise arvutuse tulemusena nii täpne number on saadud?

Ma olen veel kuulnud sellist ütlust, et "sportautost teeb sportauto.....juht". Järgmine kord kuulen, siis käratan neile, et õige auto on üle 220 kw ja minge te ka muu jutuga..

Sellepärast, et keegi ennem mind mainis, et tema autol on 220 ja kedagi ei vahele ei lase ja kui minu autol on 440 siis jagasin selle numbri kaheks, et oleks kõigi jaoks võrdsem !
Kui mainida siin võidusõitu siis võin käe südamele panna ja öelda, et Lada-ga saab kiiremini sõita kui BMW-ga.
Aga mossest saab ikka rohkem välja pigistada Big Grin ... aga jah, sõidan 200+ kw või 40kw ikka on sama pilt sama kes ei üksi tänaval see ei näe midagi peale enda ego
Vasta

(07-10-2018, 19:55 PM)Inri Kirjutas:  Aga mossest saab ikka rohkem välja pigistada Big Grin ... aga jah, sõidan 200+ kw või 40kw ikka on sama pilt sama kes ei üksi tänaval see ei näe midagi peale enda ego

Kõigest saab rohkem välja pigistada aga ootan huviga infot palju Sina ise oled mossest välja pigustanud ??? oled tõene reaalse arvutus käiguga ja rohkem kui minu Ladal ehk siis 180+ ja minul mõõdetud tüno stendis.
Ma pole viinud veel oma M5 progremisse aga arvan, et sealt tuleb umbes 600kw, et sinu 220 Audi kw vastu astuda Big Grin
Vasta

tegelikult leiab Tallinnas mitmeid kohti kus "100m päästaks päeva"
selles mõttes et 100m laiendatud teed või 100m lisa rida või … muudaks liiklust palju

1. Tallinnasse sissesõit Peterburi mnt. peal Pirita jõe sillast kuni Rahu tee (kanalisse pööre). Maanteel on 3 rida, peale vana Nehatu putkat on 3 rida aga vahepeal on 2 rida. Oleks seal see "100m lisa rida" ehk see vahepeale osa ka 3 rida saaks paljud linna sisse sõitjad otse kanalisse sõita ja ei pea jääma sellesse troppi kinni mis tekib vaskpöördest ringteele soovijatest.

2. Peterburi mnt tulles linna poolt peale Susi hotelli viadukti on puudu "100m" mis laseks juba varem suunduda Smuuli tee pikendusele Suur sõjamäe suunas aga hetkel jäävad need soovijad jälle troppi mis tekib foori tsüklite tõttu. ja nende pöörajate mõtetu seismis arvelt suureneb ka saba mis tihti on otsaga Susist linna poole  

3. juba eelmainitud Järvevana suunaga mustamäe poole alates Veerennist kuni Isku majani on puudu see "1000m" kolmandat rida mis vähendaks pudelikaela efekti kus eelnevalt 5 rida on koondunud kaheks.

neid leidub veel kohe ei meenu

õnneks midagi ka parandatakse
viimane õnnestunud tegu oli Tammsaare Tondi Rahumäe ristmiku ümberehitus mille tulemusena Tammsaarest Järvevana suunas saab nüüd 3 rida otse üle
loodame, et ka mujal selliste lahendustega hakkama saadakse.
Vasta

(07-10-2018, 20:14 PM)Qunts Kirjutas:  
(07-10-2018, 19:55 PM)Inri Kirjutas:  Aga mossest saab ikka rohkem välja pigistada Big Grin ... aga jah, sõidan 200+ kw või 40kw ikka on sama pilt sama kes ei üksi tänaval see ei näe midagi peale enda ego

Kõigest saab rohkem välja pigistada aga ootan huviga infot palju Sina ise oled mossest välja pigustanud ??? oled tõene reaalse arvutus käiguga ja rohkem kui minu Ladal ehk siis 180+ ja minul mõõdetud tüno stendis.
Ma pole viinud veel oma M5 progremisse aga arvan, et sealt tuleb umbes 600kw, et sinu 220 Audi kw vastu astuda Big Grin

Palju saab mossest... ei tea... sisse sai bobi kolvid rõngastega... 180km/h siis ei suutnud originaal karpa kütust ette anda
Sa võid oma 220kw audiga ise sõita, mul pole seda va vorsti pikendust tarvis, aga töö tegemiseks selline pisike, mis enamusest noksipikendustest lihtsalt üle astub, aga see siiski selleks , et teha tööd .
Vasta

(07-10-2018, 20:27 PM)Inri Kirjutas:  Palju saab mossest... ei tea... sisse sai bobi kolvid rõngastega... 180km/h siis ei suutnud originaal karpa kütust ette anda
Sa võid oma 220kw audiga ise sõita, mul pole seda va vorsti pikendust tarvis, aga töö tegemiseks selline pisike, mis enamusest noksipikendustest lihtsalt üle astub, aga see siiski selleks , et teha tööd .

Kui juba sai Bobi rõngad siis on ju liiga palju ja selline arvutuskäik on ka kõige keerulisem ettevõtmine ka parimatele matemaatikutele.
Vosti pikkendama pead sina, kui juba 180km/h ja ilma vorsti pikenduseta said, aga pead suuremad munad muretsema, et kottid tühjaks ei saaks sellisel kiirusel!!!
Vasta

Ma olen Kadriorus näinud spidol 130....
Ehk aitab?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(07-10-2018, 20:14 PM)Qunts Kirjutas:  
(07-10-2018, 19:55 PM)Inri Kirjutas:  Aga mossest saab ikka rohkem välja pigistada Big Grin ... aga jah, sõidan 200+ kw või 40kw ikka on sama pilt sama kes ei üksi tänaval see ei näe midagi peale enda ego

Kõigest saab rohkem välja pigistada aga ootan huviga infot palju Sina ise oled mossest välja pigustanud ??? oled tõene reaalse arvutus käiguga ja rohkem kui minu Ladal ehk siis 180+ ja minul mõõdetud tüno stendis.
Ma pole viinud veel oma M5 progremisse aga arvan, et sealt tuleb umbes 600kw, et sinu 220 Audi kw vastu astuda Big Grin
BMW-d korraldavad vaatamata enda lahkuvatele hobustele kapoti alla päris palju mõistusevastast liikluses aga et seda Ladaga korraldada siis mitu detaili veel peale klapikambri kaane ja karteripõhja on algsest mootorist alles?
Vasta

(07-10-2018, 20:18 PM)MeelisV Kirjutas:  õnneks midagi ka parandatakse
viimane õnnestunud tegu oli Tammsaare Tondi Rahumäe ristmiku ümberehitus mille tulemusena Tammsaarest Järvevana suunas saab nüüd 3 rida otse üle 

Ristmiku uuendamise käigus rajatud 3 rida otse üle on tore aga miks oli vaja kiirus maha tõmmata ja sulgeda veel ka linnapoolt tulijatele vasakpööre Tuisu tänava suunas?  Ikka sammukene edasi, kaks tagasi Sad

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Laurts tegelikult ka ?

See pööre oli ohtlik ja uue ristmiku korraldusega oleks olnud veel ohtlikum. Oled ehk märganud et seal tihti avariisse satuti ja kui siis seisis liiklus terves Mustamäe Õismäe Nõmme piirkonnas. Nende pöörajate saba aga segas Mustamäe poole liikuvaid.
Kiirus on selline kahetine küsimus.

Kui siis üks pikk penikoorma samm edasi ja kaks lühikest kuketibu sammukest tagasi kui tahad samme lugeda.

Sõidan seal igapäevaselt juba aastaid ja tean mis seal toimub/toimus.

Üks Tallinna liikluse õrnemaid kohti on see Järvevana koos oma pikendusega. Ükskõik kummas suunas üks avarii halvab liikluse vähemalt pooles linnas.
Vasta

(08-10-2018, 00:04 AM)Laurts Kirjutas:  
(07-10-2018, 20:18 PM)MeelisV Kirjutas:  õnneks midagi ka parandatakse
viimane õnnestunud tegu oli Tammsaare Tondi Rahumäe ristmiku ümberehitus mille tulemusena Tammsaarest Järvevana suunas saab nüüd 3 rida otse üle 

Ristmiku uuendamise käigus rajatud 3 rida otse üle on tore aga miks oli vaja kiirus maha tõmmata ja sulgeda veel ka linnapoolt tulijatele vasakpööre Tuisu tänava suunas?  Ikka sammukene edasi, kaks tagasi Sad

Kiiruse piiramine ja vasakpöörde sulgemine olid reaktsiooniks ühele palju kära tekitanud liiklusõnnetusele. Pidid olema ajutised piirangud, aga arvata võib, et nii jääbki. Tegelikult on see kiirusepiirang, eriti Mustamäelt Ülemiste suunas absoluutselt üleliigne ja tekitab pigem probleeme. Mitte vähimatki kasu sellest pole.

See kolmas rida "alt üles" on muidugi tervitatav lahendus, aga jällegi väga poolikult läbi mõeldud. Eriti torkab silma, et selle uue otsesõidurea kohal on viidad Pärnule, kuigi see rida lõppeb ju Tondi ärikeskuse juures ära. Ehk siis Pärnusse saab sealt ikkagi ainult läbi täiendava reastumise, mis võib teadmatule isikule tulla üsna ootamatult.
Teine asi, mis kindlasti varem või hiljem mõne laksu kaasa toob on pööre Rahumäe poolt Ülemiste suunas. Seal on aegade algusest olnud "vaba" pööre, ehk ülipikk kiirendusrada. Nüüd on kiirendusrada kadunud, aga ühtegi viidet sellele pole, see tähendab, et nii mõnigi liikleja võib vanast harjumusest "pimedat panna" ehk teed andmata Rahumäe teelt välja keerata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 24 külali(st)ne