06-10-2018, 23:44 PM
(06-10-2018, 20:53 PM)robi Kirjutas: Mul pole võimalik "viisakalt" järjekorda võtta.no mis jutt see on
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
(06-10-2018, 20:53 PM)robi Kirjutas: Mul pole võimalik "viisakalt" järjekorda võtta.no mis jutt see on
(07-10-2018, 11:07 AM)laplander Kirjutas: Tehku järvevanale kolmas rida ja elu ilmselt palju ilusam. Parempoolse rea (kus on bussipeatus) saaks ilusti viia mööda raudtee serva pärnu mnt viaduktini. Mina nt kui tulen ülemiste poolt siis sõidan espaki tagant läbi ja otse ummikust mööda. Ebaviisakas v mitte aga ummikus ei viitsi ka passida.
(07-10-2018, 15:19 PM)aavu Kirjutas: Sellest pole kaua aega tagasi kui Jävevanast Järve poole olid pikad järjekorrad enne raudteed. Oli siis ka neid kiirustajaid kes teepeenart mööda püüdsid "muust rämpsust" mööda saada. Alati on olnud ja ega isekad kuhugi kao.
(05-10-2018, 23:37 PM)ivo86 Kirjutas: Miks just 220?
Miks mitte 155? 198? 205? 218?
Või 280? 310? 340? 600?
Mulle jäi arusaamatuks kahjuks, millise arvutuse tulemusena nii täpne number on saadud?
Ma olen veel kuulnud sellist ütlust, et "sportautost teeb sportauto.....juht". Järgmine kord kuulen, siis käratan neile, et õige auto on üle 220 kw ja minge te ka muu jutuga..
(07-10-2018, 19:18 PM)Qunts Kirjutas:Aga mossest saab ikka rohkem välja pigistada ... aga jah, sõidan 200+ kw või 40kw ikka on sama pilt sama kes ei üksi tänaval see ei näe midagi peale enda ego(05-10-2018, 23:37 PM)ivo86 Kirjutas: Miks just 220?
Miks mitte 155? 198? 205? 218?
Või 280? 310? 340? 600?
Mulle jäi arusaamatuks kahjuks, millise arvutuse tulemusena nii täpne number on saadud?
Ma olen veel kuulnud sellist ütlust, et "sportautost teeb sportauto.....juht". Järgmine kord kuulen, siis käratan neile, et õige auto on üle 220 kw ja minge te ka muu jutuga..
Sellepärast, et keegi ennem mind mainis, et tema autol on 220 ja kedagi ei vahele ei lase ja kui minu autol on 440 siis jagasin selle numbri kaheks, et oleks kõigi jaoks võrdsem !
Kui mainida siin võidusõitu siis võin käe südamele panna ja öelda, et Lada-ga saab kiiremini sõita kui BMW-ga.
(07-10-2018, 19:55 PM)Inri Kirjutas: Aga mossest saab ikka rohkem välja pigistada ... aga jah, sõidan 200+ kw või 40kw ikka on sama pilt sama kes ei üksi tänaval see ei näe midagi peale enda ego
(07-10-2018, 20:14 PM)Qunts Kirjutas:(07-10-2018, 19:55 PM)Inri Kirjutas: Aga mossest saab ikka rohkem välja pigistada ... aga jah, sõidan 200+ kw või 40kw ikka on sama pilt sama kes ei üksi tänaval see ei näe midagi peale enda ego
Kõigest saab rohkem välja pigistada aga ootan huviga infot palju Sina ise oled mossest välja pigustanud ??? oled tõene reaalse arvutus käiguga ja rohkem kui minu Ladal ehk siis 180+ ja minul mõõdetud tüno stendis.
Ma pole viinud veel oma M5 progremisse aga arvan, et sealt tuleb umbes 600kw, et sinu 220 Audi kw vastu astuda
(07-10-2018, 20:27 PM)Inri Kirjutas: Palju saab mossest... ei tea... sisse sai bobi kolvid rõngastega... 180km/h siis ei suutnud originaal karpa kütust ette anda
Sa võid oma 220kw audiga ise sõita, mul pole seda va vorsti pikendust tarvis, aga töö tegemiseks selline pisike, mis enamusest noksipikendustest lihtsalt üle astub, aga see siiski selleks , et teha tööd .
(07-10-2018, 20:14 PM)Qunts Kirjutas:BMW-d korraldavad vaatamata enda lahkuvatele hobustele kapoti alla päris palju mõistusevastast liikluses aga et seda Ladaga korraldada siis mitu detaili veel peale klapikambri kaane ja karteripõhja on algsest mootorist alles?(07-10-2018, 19:55 PM)Inri Kirjutas: Aga mossest saab ikka rohkem välja pigistada ... aga jah, sõidan 200+ kw või 40kw ikka on sama pilt sama kes ei üksi tänaval see ei näe midagi peale enda ego
Kõigest saab rohkem välja pigistada aga ootan huviga infot palju Sina ise oled mossest välja pigustanud ??? oled tõene reaalse arvutus käiguga ja rohkem kui minu Ladal ehk siis 180+ ja minul mõõdetud tüno stendis.
Ma pole viinud veel oma M5 progremisse aga arvan, et sealt tuleb umbes 600kw, et sinu 220 Audi kw vastu astuda
(07-10-2018, 20:18 PM)MeelisV Kirjutas: õnneks midagi ka parandatakse
viimane õnnestunud tegu oli Tammsaare Tondi Rahumäe ristmiku ümberehitus mille tulemusena Tammsaarest Järvevana suunas saab nüüd 3 rida otse üle
(08-10-2018, 00:04 AM)Laurts Kirjutas:(07-10-2018, 20:18 PM)MeelisV Kirjutas: õnneks midagi ka parandatakse
viimane õnnestunud tegu oli Tammsaare Tondi Rahumäe ristmiku ümberehitus mille tulemusena Tammsaarest Järvevana suunas saab nüüd 3 rida otse üle
Ristmiku uuendamise käigus rajatud 3 rida otse üle on tore aga miks oli vaja kiirus maha tõmmata ja sulgeda veel ka linnapoolt tulijatele vasakpööre Tuisu tänava suunas? Ikka sammukene edasi, kaks tagasi