Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Kusjuures endal on tekkinud osade asulas/madalamal kiirusel tossavate diislite kohta teooria.
Osad kodanikud lasevad pöörde nii madalale ja lasevad mootoril tühikäigu lähistel väänata, mis kõrgema käigu, veel mitte rakendunud turbo ja arvestatava kütuseetteande koosmõjul tekitab olukorra kus torust jookseb arvestatav tahmalont.
Selle kohta oli näiteks suvel ehe näide.
Sõitsin poissi laagrisse viima ja jõudsin Mustveest Jõhvi suunas sõites järele ühele PT Cruiserile.
90 alas sõites sealt midagi häirivat torust ei väljunud. Nii kui jõudsime 70 või 50 alasse, hakkas torust väljuma korralik tahmalont, mis rõvedat lämmatavat toimet omas.
Olin võõra ja mitte kõige parema dünaamikaga autoga ja ei hakkanud mööda pressima, vaid lootsin et kui mina Kauksist Vasknarva poole keeran, pääsen tema taga sõitmisest.
Eksisin. Keeras minu ees Vasknarva poole.
Ja nii me siis sõitsime. Enamuse ajast(seal enamuse ajast 50 või 70 piirang) jooksis temal torust lont ja mina hoidusin tagaplaanile et mitte seal pilves sõita.
Sihtkoht oli meil ühine. Jõudsime koos Remniku lastelaagrisse ja ilmselgelt veendununa et see asi õige ei ole, läksin Chrysleri seltskonnaga juttu puhuma.
Vene verd seltskond käivitus kiiresti ja peremees kõrvalistmel kuulutas mind asjast mitte midagi teadvaks. Pidi ideaalses korras pill olema... No see selleks.
Minu ees sõites oli roolis proua.
Kui tagasiteele asusin, jõudsin enne Kauksit samale masinale järgi. Imestasin veel et kuidas see ilma pilveta kulgeb. Rohkem enam tahma ei näinud. Kui Chrysler enne Mustveed tee äärest kala või kurke ostma keeras, möödusin. Roolis oli peremees...
Ei usu, et ca 10 aastasest poisist ja seljakotist vabanemine mootori elu meeletult kergemaks tegi.
Ju seal ikka tihendi viga oli.
Selliseid viimase pöörde peal venitajaid kohanud omajagu.
Mis muidugi ei tähenda, et kõik haisutajad/päikesevarjutajad sinna klubisse kuuluks.
Postitused: 774
Teemad: 4
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tervist.
Diiselmootor on hea . Mul on olnud diiseldatsun , diiselford ja diiselvolkswagen , proovisin ka ökonoomitada , kasutades asulateel neljandat käiku , autol oli tahm taga kui ikarusbussil . Siis muutsin oma sõiduvõtteid ja asulateel lasin teise ja kolmanda käiguga , kadus tahm ja üllatus , üllatus kütust kulus vähem , järeldada võiks vast seda , et hoides mootorit mootorile sobivaimas pööretevahemikus on kütusekulu väiksem kui mootorit raskelt koormates . Veel omast kogemusest - diiselpassat ühel hetkel enam üle 100 km/h minna ei jaksanud , abi oli õhufiltri ja kütusefiltri vahetamisest , kokkuvõtteks : laske mootoril pööretel tööd teha ja hooldage mootorit .
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(08-10-2018, 16:03 PM)Kult Kirjutas: Saan aru et tegu irooniaga, aga üks 8.1 v8 avalanche on jõude seismas, kui keegi tunneb tõmmet.
Kardan, et sellise hind jääb mu võimalustele püüdmatuks.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,517
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
08-10-2018, 18:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2018, 18:11 PM ja muutjaks oli
DevilDeVille.)
(08-10-2018, 12:59 PM)Peeter2 Kirjutas: Ma ei saa kah aru, kuskohast tulevad need haiseva ja logiseva diisli jutud. Ostke normaalsed autod enesele... Diiselauto ei võrdu tingimata paari-kolmekümneaastase koliseva utiiliga.
Läheb nüüd tipatapa näiteks vulvaesindusse ja kuulab, kui kaunilt kõrvupaitava kõlaga käib vileuus S90 masuudipress näituseks.
Mis puudutab uuemate utiildiislite hingematvat lebra, siis parim näide on vast d4d avensis - pole elades nii räiget roima kohanud masuudimaailmas.
Ja vältimaks asjakohaseid arvamisi, et haisvate logisejate teemal võtavad sõna vaid need, kel endal kognitiivne baas puudulik, siis enda autopargist leiab ühe renoo mahtuniversaali 2001 aasta 1.9 liruse türbudaisliga, ühe pesoo kiirsuvila täiesti ürgaegse vabalthingava 2.5 liruse indenoriga ja takkatraavi veel ühe briti armee suurtükiveduki, millele paigaldatud samuti veeuputuseelne 5,7 lirune perkinsi vabalthingitsev ridakuus. Ettevõtluse poolel käigus igati toredalt põrisev 1,4 liruse kolmepotise ühisanumpurske ja türboga skodillac ja 2,3 lirune renoo. Mõlemad siis poest uuena.
Edith: skodilläk ikka pumppihustitega, mitte commonrail.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
diisel on jube mürk.
eriti mürgine on diisli toss.
see tapab sekunditega.
kunagi väga ammu sai vene kroonus aega teenitud kaugel põhjas.
ülepäeviti oli vaja autopargis narjaadis olla. õues räigelt külm.
aga deshurnõi tjagatsh oli meil vana kandiline kraz ja see käis läbi talve ilma välja suretamata.
sumpsist tuli üsna soe lebra välja. vot siis saigi seistud krazi sumpsi ees ja kõike sisse hingatud,
et natsa sooja saada.
oleks toona teadnud, et see mürk on, oleks ammu koolnud.
Postitused: 189
Teemad: 14
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Tarbimisühiskonna hulluses on diisli mõttekus ju oma algupäraselt rajalt tugevasti kõrvale kaldunud.
Selle hea näide on näiteks diiselmootoriga Fiat 500. Tilluke linnaauto mille läbisõidud harva suuremaid numbreid püüavad, kui üldse. Aga tarbija valikuvabadus, et "näe on ka diislit", see peab olema.
Ja nii edasi...
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(09-10-2018, 10:48 AM)weix1 Kirjutas: Tarbimisühiskonna hulluses on diisli mõttekus ju oma algupäraselt rajalt tugevasti kõrvale kaldunud.
Selle hea näide on näiteks diiselmootoriga Fiat 500. Tilluke linnaauto mille läbisõidud harva suuremaid numbreid püüavad, kui üldse. Aga tarbija valikuvabadus, et "näe on ka diislit", see peab olema.
Ja nii edasi...
Eesti oludes vbolla tõesti on selline diisel linnaauto mõttetu aga mujal mitte. Suur(em) auto on trassil mugav aga selline väikeauto jälle parkimis koha otsingul väga bro. Ja kui mitu korda päevas oleks vaja parkimiskohta otsida siis kannataks ka trassi ebamugavuse ära.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,845
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
(09-10-2018, 10:48 AM)weix1 Kirjutas: Tarbimisühiskonna hulluses on diisli mõttekus ju oma algupäraselt rajalt tugevasti kõrvale kaldunud.
Selle hea näide on näiteks diiselmootoriga Fiat 500. Tilluke linnaauto mille läbisõidud harva suuremaid numbreid püüavad, kui üldse. Aga tarbija valikuvabadus, et "näe on ka diislit", see peab olema.
Ja nii edasi...
Selle asja nimi on turundus kus müügiosakond dikteerib mis autosid on vaja mitte insenerid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 1,845
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
(08-10-2018, 18:00 PM)DevilDeVille Kirjutas: (08-10-2018, 12:59 PM)Peeter2 Kirjutas: Ma ei saa kah aru, kuskohast tulevad need haiseva ja logiseva diisli jutud. Ostke normaalsed autod enesele... Diiselauto ei võrdu tingimata paari-kolmekümneaastase koliseva utiiliga.
Läheb nüüd tipatapa näiteks vulvaesindusse ja kuulab, kui kaunilt kõrvupaitava kõlaga käib vileuus S90 masuudipress näituseks.
Mis puudutab uuemate utiildiislite hingematvat lebra, siis parim näide on vast d4d avensis - pole elades nii räiget roima kohanud masuudimaailmas.
Ja vältimaks asjakohaseid arvamisi, et haisvate logisejate teemal võtavad sõna vaid need, kel endal kognitiivne baas puudulik, siis enda autopargist leiab ühe renoo mahtuniversaali 2001 aasta 1.9 liruse türbudaisliga, ühe pesoo kiirsuvila täiesti ürgaegse vabalthingava 2.5 liruse indenoriga ja takkatraavi veel ühe briti armee suurtükiveduki, millele paigaldatud samuti veeuputuseelne 5,7 lirune perkinsi vabalthingitsev ridakuus. Ettevõtluse poolel käigus igati toredalt põrisev 1,4 liruse kolmepotise ühisanumpurske ja türboga skodillac ja 2,3 lirune renoo. Mõlemad siis poest uuena.
Edith: skodilläk ikka pumppihustitega, mitte commonrail.
(08-10-2018, 12:59 PM)Peeter2 Kirjutas: Ostke normaalsed autod enesele...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Kogu foorumi teema sai ikkagi alguse viitest sellele, et Toyota lõpetab uute diiselsõiduautode müügi ja sellele järgneb mitu lehekülge juttu mingitest aastakümneid vanadest autodest ja kui palju ja vähe need tossavad, mis kuidagi ei lähe teemasse.
Ei saasta UUS EURO 6 diisel küll rohkem kui EURO 6 bensukas. Pole mõtet võrrelda mingit 20 aastat vana läbiaetud ronti uue autoga. Ja EURO saastenormide eelset tehnikat praegusega.
Pigem on küsimus kapitalismile omases püüdluses pideva tarbimise kasvu järele. Diiselmootorite arendusel on lagi saavutatud ja kuhugi edasi pole enam minna. Sellepärast kõik need veidrad tõmblused (Start Stop , tarbesõidukitel kohustuslikud rehvirõhuandurid) , mille abil saab CO2 emissiooni paberil väiksemaks deklareerida. Selleks , et ka järgnevatel aastatel oleks midagi uut, huvitavat ja paremat müüa tuleb nüüd üle minna uuele platvormile. Järgnevatel aastatel saab autonäitustel kuulutada paranenud kilometraazi laadimiskorra kohta ja muid toredaid saavutusi.
Siis on veel üks aspekt nimelt teedel liikuvate autode tehniline seisund. Kui need vanad autod oleks sellises korras nagu tootja nad uuena ette nägi oleks juba kõik isegi hästi, aga see pole ka selle teema jutt. Saastenormidest ise pole ka väga kasu kui seltsimehed Lasnamäe garaazikoperatiivis pakuvad kübemefiltri eemaldamise teenust.
Postitused: 774
Teemad: 4
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tervist.
Nüüd ihkan küll "VERD" ! Mis väide : "20 aastat vanad rondid" ? Kui sõiduk on läbinud riiklikult nõutava tehnilise ülevaatuse , siis olgu sõiduki vanus või 102 aastat , ei ole see sõiduk ront.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
'Vana ront' ei ole auto millel on mingi kindel aastaarv passis. See on nimetus mis kehtib kõikide teiste autode kohta liikluses, mis on kuidagiviisi vanem/halvem/teistsugune, kui see kärakas millega ise parasjagu ringi uhad.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
egr töötab hästi, kui tal pime ette pandud on.
ja vanasti räägiti, et naftast ei saa toota suvaliselt eri kütuseid, vaid raskematest kergemateni tuleb kõike.
seega saatke kõik diislid emexisse, tarbimine väheneb ja hind langeb. ja kakskümmend aastat vanade rontidega sõitjad kiidavad.