12-10-2018, 08:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-10-2018, 08:49 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-10-2018, 19:58 PM)CORRADOg60 Kirjutas: ...
Kui madalatel pööretel annaks mõistlikult kasutada tüüpilist Honda klooni väikemootorit? Nagu näiteks see.
Maks võimsus on jah neil seal 3500 kandis, aga kas näiteks 2000-2200 pööret ühtlasel koormusel oleks mõeldav?
Saan aru et jõudu on madalamatel pööretel vähem. Pool maksimumvõimsusest on täiesti piisav.
Mingil põhjusel hakkaboriginaali pöördemomendi kõver 2 krpm pealt. Kusjuures see on pidevalt tarvitada lubatud (Continous Rated Power) võimsus ja pöördemoment, mitte lühiajaline maksimum. Tõenäoliselt on põhjuseks määrimise puudulikkus. Ma kahtlen, et kloon oleks originaalist parem...
Arvesta, et kõvera alguses on pruukida pool võimsusest, kuid langus pöördemomendis on alla 10%. Seega sõltuvalt tegelikult vajalikust koormusest võib asi ka tühikäigul kenasti põksudes kenasti wäänata jaksata.
Palju Sul wäänet tarvis on? Minu tähelepanek Flindi "kuuepoolsese" klooni kasutamisest MF jõujaamana ütleb, et vahet ei ole, aks tiksutada tühikäigul või panna täispööretel - ühtviisi naksutab minna. Põhjagaasil ainult kiiremini