(12-06-2017, 17:24 PM)PlyVal64 Kirjutas: Sellele väitele tahaks suisa pildilist tõestust No pole ma oma peaaegu 47 eluaastaga VEEL hard-core-kalasabas rehvidega haagiseid näinud.
...
Miks Sa kohe kõrge krihviga veorehvi nõuad? Säärast loomulikult keegi uuena ei soeta haagise alla - milleks. Haagiserehv on madala krihviga. Veeretakistus on üks asi, kiire kulumine teine. Pealegi - mida kiiremini liiguvad traktorid, seda madalamaks vajuvad krihvid, et mingitki stabiilsust saavutada.
Isand Klemmi haagisel ei ole ju ka uued balloonid, vaid oma parimad veopäevad juba näinud tsõõrid, harvavõitu krihviga pealegi.
Aga hakkame peale, kui näiteid küsiti.
Stewarti haagised on päris kõva sõna UK-s. Valikus on hulk krihviga rehve, nagu ka maanteemustriga asfaldirehvid ja rombklotsiga kivirehv. Suundmustriga seegi.
Euroopas on
Annaburger tuntud valmistaja. Vaata sõnnikulaotite pilte lehe allservast - rehv valitakse vastavalt kasutusele.
Või meie lõunanaabrite
Umega.
Õige on, et mida vähem klotsi, seda pehmemalt jookseb kõval pinnal. Ei isand klemmi haagis ega julgelt pool põllumajanduslikest haagistest ole mõeldud kattega teele, vaid pinnale. Seal on madal suundmustriga krihv suunastabiilne ja isepuhastuv. Universaalsed rehvid on säärased, mille krihvid on pikisuunaliselt läbi lõigatud. Need töötavad üsna hästi mõlemal pinnal. Paraku maksavad...
Õnnetuseks on mustri kuju ja kõrgus vaid üks näitaja haagiserehvide juures. Aga see pole hetkel oluline