14-10-2018, 21:41 PM
(14-10-2018, 19:33 PM)aavu Kirjutas:Sellist ketast põhjustab ka liigsuur kütuse kokkuhoid,vahel tuleks ka "rullnokka"mängida.(14-10-2018, 19:08 PM)ivoalaska Kirjutas:(14-10-2018, 13:23 PM)motamees Kirjutas: Ilmselt on see sissesõidu jutt tehase seljataguse kaitseks. Kui midagi kettaga peaks olema halvasti, siis on ju inimest hoiatatud, et peab olema ettevaatlik ja mitte eriti järsku pidurdama.
Jube narr olukord ikke. Sõidad kellegile sisse ja ütled, et mul pole lubatud järsult pidurdada, pandi uued kettad.
Sissesõidu all mõeldakse erinevaid seeriaid pidurdusi, mis hõlmavad ka keskmisel kiirusel järskpidurdusi.
See viimane nõuanne, et tee seeria pidurdusi mulle meeldib. Mitte selle sissesõidu pärast, hoopis märgade ketaste pärast. Nimelt olen jõudnud järeldusele, et kettad riknevad rooste tõttu kui auto jääb seisma ööks-kaheks või pikemaks ajaks märgade ketastega. Veeloigust, rataste pesust saavad nad märjaks ja külmad kettad ei kuiva ära pikema aja jooksul. Lase kettad soojaks ja nad kuivavad ära.
Kas see ka õige on...........?
Pildi laenasin ühest eelnevast postitusest. Vabandan!