VW Type2 - 1976

ß on ikka midagi muud z asemel kasutavad  50+ inimesed 95% just seda meile venekeelest tuntud tähte.
Vasta

Müts maha nii põhjaliku ettevõtmise ees, mis on ka lõpusirgele jõudnud. Igapäevatrajektooril jääb üks analoog-buss kogu aeg teele, täiskuut siis ning mõelnud lõpuks omanikuga juttu teha, et lohistaks ära. Kui aga mõte masinale liigub, siis olen kogu aeg mõelnud, et kuidas ja mis lahendustega nii suurt pinda täpselt värvida ning välja pole mõelnud. Porno ja tõsise kunstiteose vahe on ju imeõhuke ja inspiratsioon siit teemast on meeletu. Samas oleks kaks ebapopulaarset küsimust, võib ka ps kui avaliku saladusega tegu: palju taoline custom paintjob antud juhul maksma läks ( ainult värvi+laki osa, mitte kõik eeltööd ) ? Kas, kuhu ja kuidas annaks end praktikale libistada värvimise õppimise osas?
Vasta

(19-10-2018, 22:38 PM)kaunvili Kirjutas:  Kas, kuhu ja kuidas annaks end praktikale libistada värvimise õppimise osas?

Minu õpetajateks on põhiliselt olnud Google, YouTube, Instagram, Facebook (grupid, lehed), Pinterest.

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta

Kuna Meelisel puuduvad privileegid pildikesi lisada,siis panen mõned ise. Smile
Ühesõnaga oli vaja teha natuke parandusi põhivärvis koos tibakese pahteldamisega.
Ehk buss sai osaliselt kinni kaetud ja pahteldatud ning nühitud. Seejärel pidi juba natuke korralikumalt kinni katma,et peale lasta täitekrunt.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

... seejärel sai vajalik ära lihvitud ning tolmused paberid maha võetud ning buss kambrisse lükatud. Seal siis uuesti katmine. Seekord siis värvi jaoks. Peale värvimist sai katuselt eemaldatud katted ja teibitud lakkimiseks kinni bussi ülejäänud kere. Me nii karvase rinnaga ei ole,et kohe oleks julgenud kogu bussi laki alla tuisata. Ehk teeme kahes osas. Katus ja siis kere. Homme lähevad kerele ka esimesed kerged lakikihid peale ja loodetavasti ustele/luukidele samuti. Siis on esimene ring tehtud ja läheb oma aega ootama.

Loodetavasti ei loe seda teemat mõni puukallistaja,kes tõmbaks kiunu üles raisatud puude(krt kus läheb kattepaberit ja teippi sinna) asjus.   Toungue Cool


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kuna üks kogemata ära unustatud hallmetallic diisel octavia tagatiib tuli värvida, ei jõudnud täna usteni. Aga homme uus päev ja äkki õhtuks saab need ka tehtud. Kerele läksid aga kenasti esimesed kerged lakikihid peale.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Reedel said ka uksed esimese lakikihi peale. Nüüd siis kogu ring tehtud ja buss kolib teise ruumi ootele.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Vaatan huviga toimuvat, aga mitte vaimustunult. Kogu see värk meenutab mulle liiga valusat mälestust. 
Tegin kunagi kap remondi ühele Volvole. Värv ise maksis terve varanduse. Auto hind oli liiga suur. Läksin kindlustusse ja tahtsin autot kuidagi kaitsta. Seal aga selgus, et üle 10a vanust autot ei saa lisakindlustada. Tulin tulema.
Umbes nädala jagu hiljem käis naine peebiga haigalas kontrollis. Sealt tulles käratas talle küljepealt sisse veoauto. Tol ajal polnud turvatool veel kohustuslik, aga mul ikkagi oli soetatud. Laps ei hakanud isegi nutma. Naine oli küll hirmus pahvis. Läksime siis kindlustusse. Sealt küsiti, kas mul oli see kõik ette plaanitud. Ei olnud. 
Õnneks oli vana volvo ise nagu tank ja veoauto salongi sisuni ei jõudnudki. Seoses sellega salongis olijad jäid täiesti puutumataja jumal tänatud. Masin aga oli pe-ses. Nüüd vaatan selliseid "raiskamisi" väga skeptiliselt. Ise küll enam värvimise peale suuri rahasid ei kuluta. Vaid miinimum.

Aga edu teistele tegijatele. Kindlasti on kallis projekt ja näeb ka välja väga kallis. PALJU ilusaid päevi sellega.
Vasta

Alati jääb võimalus see asi pedekuningriigi või suomaalia registrisse tõmmata - sealmail, mingi anomaalialäbi, on siingi esindatud kindlustusseltsidel täiesti diametraalselt erineva arusaam hobiautude kindlustamise võtmes. Ehk, et ei tehta neid ilusaid hingega asju mitteteps kindlustuspettusteks (tuhatkordalihtsam on ju mingi juba eos puccinis baieri pasavabriku vileuus produkt kindlustusele mahamüüa) vaid tehakse endale nautimiseks ja ka hoitakse vastavalt. Elik aastane kasko on võrreldes tavaautoga kirgas naljanumber. Heasmõttes.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(28-10-2018, 22:14 PM)motamees Kirjutas:  Vaatan huviga toimuvat, aga mitte vaimustunult. Kogu see värk meenutab mulle liiga valusat mälestust. 
Tegin kunagi kap remondi ühele Volvole. Värv ise maksis terve varanduse. Auto hind oli liiga suur. Läksin kindlustusse ja tahtsin autot kuidagi kaitsta. Seal aga selgus, et üle 10a vanust autot ei saa lisakindlustada. Tulin tulema.
Umbes nädala jagu hiljem käis naine peebiga haigalas kontrollis. Sealt tulles käratas talle küljepealt sisse veoauto. Tol ajal polnud turvatool veel kohustuslik, aga mul ikkagi oli soetatud. Laps ei hakanud isegi nutma. Naine oli küll hirmus pahvis. Läksime siis kindlustusse. Sealt küsiti, kas mul oli see kõik ette plaanitud. Ei olnud. 
Õnneks oli vana volvo ise nagu tank ja veoauto salongi sisuni ei jõudnudki. Seoses sellega salongis olijad jäid täiesti puutumataja jumal tänatud. Masin aga oli pe-ses. Nüüd vaatan selliseid "raiskamisi" väga skeptiliselt. Ise küll enam värvimise peale suuri rahasid ei kuluta. Vaid miinimum.

Aga edu teistele tegijatele. Kindlasti on kallis projekt ja näeb ka välja väga kallis. PALJU ilusaid päevi sellega.

liikluskindlustus ju selliseks otstarbeks kus teine osapool vastutav ?
kasko on ikka muudeks juhtudeks kus on oma süü või juhtum väljaspool liiklus tegevust

teisalt on siin selles foorumis ju väga palju autosid mida on tehtud mutter/polt restaureerimine koos uue värvi jms.
minu oma eristab vaid kergelt kirjum kasukas kas need teised kõik seisavad muuseumis pukkidel ?
Vasta

(28-10-2018, 23:05 PM)MeelisV Kirjutas:  liikluskindlustus ju selliseks otstarbeks kus teine osapool vastutav ?...

Uuri, palju su auto liikluskindlustuse kate on... Korvab vist ainult lakkimise. Kõik mis üle selle - "Ostame su auto tagasi".
Minu auto omahind tollases rahas oli vähemalt 40tuhat. Kindlustus hindas teda 11tuhandele. Õnneks oli külg tehtav 10tuhande eest ja "tulid mulle vastu". Rääkisid ka natuke juba tagasiostust. Lõpuks ikka pahteldati ja värviti, mis aasta pärast hakkas lahti lööma.
Vasta

(28-10-2018, 23:29 PM)motamees Kirjutas:  
(28-10-2018, 23:05 PM)MeelisV Kirjutas:  liikluskindlustus ju selliseks otstarbeks kus teine osapool vastutav ?...

Uuri, palju su auto liikluskindlustuse kate on... Korvab vist ainult lakkimise. Kõik mis üle selle - "Ostame su auto tagasi".
Minu auto omahind tollases rahas oli vähemalt 40tuhat. Kindlustus hindas teda 11tuhandele. Õnneks oli külg tehtav 10tuhande eest ja "tulid mulle vastu". Rääkisid ka natuke juba tagasiostust. Lõpuks ikka pahteldati ja värviti, mis aasta pärast hakkas lahti lööma.

Küsimus ei ole mitte kattes, vaid kedagi ei huvita SINU auto. Kui turul on samasugust mudelit paari sotiga saada, siis ei huvita kedagi, et sinu oma oli korras ja see müüdav on rape. Siis ongi sinu hoole ja armastusega tehtud hobikas väärt täpselt nii palju kui see risu, mis isegi doonoriks ei kõlba.
Vasta

pidevalt keegi halab, et mis siis saab kui keegi sisse sõidab
noh mis siis, auto on sõitmiseks, siis teed uuesti, autot teed ju enda rõõmuks, hambaarsti juures pole ka mõtet käia- äkki keegi lõõb klahvid sisse, uut kampsunit on ka jube risk osta, sest äkki jääd varrukat pidi kuhugi naela taha
krdi naljakas arusaam, et ei ehita autot sellepärast, et äkki juhtub avarii, teed ju ikka enda röömuks ja kasutamiseks
Vasta

Leian samuti, et see liigne muretsemine on...... liigne.
Asju juhtub nagunii ja ka tavakasutamisega tuleb sinna igal juhul ka kriime-kraame-täkkeid peale ja see kõik käib asja juurde, sest kasutatav auto saabki kasutusjälgi.
Värv kulub lõpuks samuti nagunii. 

Esimese põlvkonna Corvettest ehitatud kustomil "X-Sonic", mis arenes väga radikaalseks projektiks, vahetusid sellised erilahendustega
värvitööd päris tihti. Üks paintjob näiteks kestis vaid ühe päeva - käidi näitusel ära ja järgmisel päeval Ed Roth tulistas uue töö sinna peale.
Kustomiskenedes on pidevalt näha autosid, millele on tehtud põhjalik värvitöö, aga ühel hetkel näiteks sheivitakse veel lingid ja mõned liistud
ning need kohad on toorelt kruntvärviga üle lastud ja sõidetakse niiviisi tükk aega ringi, tihtipeale isegi aastaid. 
Mu meelest on just põnev, et masin on mingis pidevas arengus. Ei pea olema kohe plaksti valmis ja aegade lõpuni samasugune, vaid on
stage 1, stage 2, stage 3 jne. Läbi aegade erinevad versioonid.

Kui see buss saab mõnda kohta paugu ja pleki osas õnnestub kere taastada, siis värviga teeb sinna ka mingi cover-up'i peale ja ongi kõik.
Võibolla on vaja teha terve detail, võibolla terve külg, aga võibolla piisab lihtsalt kasvõi mõnest lisakujunduse juurdetegemisest.
Custom pinstriping sündis ka läbi selle, et kapotil oli vaja üks täke kuidagi ära peita. 
Pole mõtet üleliia muretseda, autod on ikka nautimiseks. Meie maailmas muutumatu asi on fakt, et kõik muutub.

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta

ei sa avastu panna OT-le juttu lisada:
(29-10-2018, 10:31 AM)zazik Kirjutas:  Küsimus ei ole mitte kattes, vaid kedagi ei huvita SINU auto. Kui turul on samasugust mudelit paari sotiga saada, siis ei huvita kedagi, et sinu oma oli korras ja see müüdav on rape. Siis ongi sinu hoole ja armastusega tehtud hobikas väärt täpselt nii palju kui see risu, mis isegi doonoriks ei kõlba.
Lükkan üldistuse konkreetse faktiga ümber. Ca 3a tagasi maksis kindlustus mulle 2140 esiotsa kõksu eest 700eur. Ise hindasin kahju vast ca 20% suuremaks. Sellist juttu, et ca 800..900eur eest saab mitu mosu, ei hakanud mulle keegi ajama.
jah - summad polnud suured, aga igal juhul ei ole kirjeldatud üldistus omal kujul tõene. Kindlustuse kohustus on kompenseerida kahju (mille üks variant on ka sõiduki asendamine samaväärsega) ja kahju sõltub siiski konkreetsest isendist.

muidu nõustun aga ksf-dega, kes teemat ülemäära oluliseks ei pea - kui juhtub, siis juhtub. Õnneks on projektiautod "luksuskaup" ja mitte möödapääsmatu vajadus. "Kulutuste katet" ei saa hobiprojekti puhul ajada taga ei lõpliku turuväärtuse ega riskimaatriksi läbi - kui on otsus mingi taseme projekt teostada, võtaks kaine majanduslik mõtlemine hunniku rõõmu ära ning ka lõpptulem ei oleks ilmselt see, mis mitte-äriprojekti puhul on.
Jõudu - kannatust näikse jätkuvalt piisavalt olevat! Smile

muide mis on bussi eesmärk nüüd? Mäletan, et algselt pidi see olema vääriline veduk teardropile, aga nagu aru saan, on Iveco nüüdseks teardropi funktsiooni(d) üle võtnud?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Kindlustuse teemal olen konsulteerinud paari inimesega kes seal maailmas töötavad. Üks neist lausa kahjukäsitluses. Sõnum on ühene - pole probleemi. Autot vaadatakse konkreetse asjana mitte üldise turul pakutava keskmisega lisaks on olemas tõestus piltidest ja lisaks tuli kerge soovitus lõpuks auto ära hinnata. Jah probleemi tekides ei pruugi otsus tulla kiirelt aga kindlasti ei pakuta selle auto hinnaks mõni tuhat nagu neid pakutakse turul enne tegemist koos mõnekümne kilo roostega. Kui keegi sõidab nurga maha siis taastatakse koos värvitööga. 
Teardrop saab seal taga ikka olema on ju üks poolik projekt garaažis ootamas. Ja ka see saab kunagi värviliseks.
Vasta

Sõltub seltsist vägagi konkreetselt. On naturaalseid piidreid in corpore ja on seltse, kes evivad arusaamist elementaarsest viisakusest ning asjade toimimisest maailmas. Küll ja veel võideldud igasuguste sodoomidega.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Vanasti oli selle kindlustusega üks igavene kepp, kui mingi matsu külge said. Aga värske keiss sellest aastast, üllatas mind küll heas mõttes. Ära vahetati minu arvates lausa põhjendamatult palju juppe, nii need mis olid defektsed kui ka need mis minu silmis olid OK. Ja ilma igasuguse virisemiseta. Väike kriim taga bampril lõppes põhimõtteliselt uue tagumise otsaga, see nüüd väikse liialdusega muidugi, uue auto lõhn oli ka pärast sees.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(29-10-2018, 16:01 PM)MeelisV Kirjutas:  Kindlustuse teemal olen konsulteerinud paari inimesega kes seal maailmas töötavad. Üks neist lausa kahjukäsitluses. Sõnum on ühene - pole probleemi. Autot vaadatakse konkreetse asjana mitte üldise turul pakutava keskmisega lisaks on olemas tõestus piltidest ja lisaks tuli kerge soovitus lõpuks auto ära hinnata. ...
Üks tuttav, kes peab remonditöökoda kirub, et tema on pidevalt kahe tule vahel. Kindlustus nõuab kõige odavamate juppide kasutamist ja kui kliendil on küll nt 5 a aga väga hästi hoitud uueväärne auto, siis sinna külge panna lammutusest kilo pahtliga sirgeks aetud tiiba või täketega mattklaasiga tuld ei ole samaväärseks taastamine ... Ütles, et enam-vähem saab vaid Swedbankiga asju läbi rääkida ...
Vasta

(29-10-2018, 16:01 PM)MeelisV Kirjutas:  Kindlustuse teemal olen konsulteerinud paari inimesega kes seal maailmas töötavad. Üks neist lausa kahjukäsitluses. Sõnum on ühene - pole probleemi. Autot vaadatakse konkreetse asjana mitte üldise turul pakutava keskmisega lisaks on olemas tõestus piltidest ja lisaks tuli kerge soovitus lõpuks auto ära hinnata. Jah probleemi tekides ei pruugi otsus tulla kiirelt aga kindlasti ei pakuta selle auto hinnaks mõni tuhat nagu neid pakutakse turul enne tegemist koos mõnekümne kilo roostega. Kui keegi sõidab nurga maha siis taastatakse koos värvitööga
Teardrop saab seal taga ikka olema on ju üks poolik projekt garaažis ootamas. Ja ka see saab kunagi värviliseks.
Kisub küll jälle OT-ks, aga sellist juttu lugedes ei saa küll asja kommenteerimata jätta. On tõenäoline, et kindlustustöötajad räägivad oma kohustuslikku müügimehe juttu ning seda raudkindlalt uskuma jäädes võib pärast reaalses olukorras vasta pükse saada.

Hiljutine reaalne intsident elust enesest. Oli meil siin Eestis väga kenasti renoveeritud ja veidi erilisema värviga värvitud roheline kopikas (Pilt1Pilt2). Selle aasta aprillis sõideti autole tagant sisse (Pilt). Olemas on väga põhjalik fotogalerii auto taastamisest, ostetud varuosadest jms. tõestuseks, et samaväärse auto saamiseks peaks selle nullist renoveerima kuna teist sellist pole reaalselt olemas/saadaval.

Kindlustusega vaidlus võttis mitmeid kuid aega ja lõpptulemusena sai omanik pea pool auto ehitamisele kulunud rahast tagasi. Ja sellegi raha kokkusaamiseks pidi ta autovraki endale jätma ning sellelt terveks jäänud varuosi müüma. Nii et auto taastamisest või samaväärsega asendamisest võib küll ainult und näha.

Olukorda kirjeldab vast kõige paremini Priit V. (ksf. PlyVal64) üsna karm, aga aus kommentaar antud seisu kohta, tsiteerin (Viide kommenaarile) :

Kas oli Must Number??? Kui polnud, on tegu suvalise vana autoga! SELLEKS me kunagi Musta Numbri välja mõtlesime ja hr.Sirgi kaasabil ja mõtetel ka praegusesse juriidilisse seisu saime. Mustal Numbril on juriidiline tagapõhi ja riiklikult aksepteeritav tõestus selle auto "väärtusest". Nendest "seadustatud faktidest" EI SAA eraäri nimega Kindlustus mööda vaadata. Kõik muud hobiautod, mis ei ole ERALDI kasko-kindlustatud, on suvalised "roimad"... Ja mida seal kohtus tehakse??? Selleks on needsinased hobiautonduse hindamise EKSPERDID (teised on EALi tehniline komisjon ja ongi kõik!) ja tagantjärgi laibale seda ei teha... On KAKS hobiautot, millel on Riiklikult tunnustatud ekspertarvamus olemas: Punane Number sportautodele EALi kaudu ja Must Number vanatehnikale VKLi kaudu. Aga Ladast ja tehtud tööst on muidugi kahju! 

Eks muidugi eksperdi hindamisakt annaks reaalse vastuse, et mis näiteks kõnealune auto reaalselt väärt on kuna musta numbrit ju sellisele küll ei saa.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne