VW Iltis
#61

Töörindel väikesed arengud. Doonorilt sai maha krutitud korralik sumpa, millel ainult pisike auguke taga lõpus. Küll on selle sumpa kättesaamine omaette ooper. Jookseb ta läbi ratatste hoovastiku ja muidugi ei saa esimest otsa kätte, kui pole maha võtnud ratast ja vabastanud alumised kaks hooba. Kui see sai selgeks, mis järjekorras tööd teha, algas järgmine jama: meie sõber rooste (ka doonor üle 30 aasta vana ja põhja all polnud enne käidud). Kuna ei tahtnud korralikke asju läbi lõigata ja relakaga ei mahtunud vabse poltide lähedalegi, nägin kurja vaeva ja jõudu. Pärast kolmandat tundi õnnestus lõpuks vajalik kraam kätte saada ja just enne lumesadu. 
Kartsin sama ooperit ka tehtaval masinal kuid imelikul kombel piisas seal natukesest õlist, korra jalaga võtmele pihta ja ülejäänud oli juba kruttimise vaev.
Vasta
#62

Viimased puud sisse veetud ja sai sutike garaaži all nokitsetud.
Järgneval pildil see ussi m....i summuti esiratta koopast vaadatuna:

[Pilt: large_29817509_t7iu.jpg]

Mootoris sai nüüd lõplikult kõik ühendatud, vaja ainult uued mahlad sisse lasta:

[Pilt: large_29817507_td1Q.jpg]

Tagatulede tegemisel kulus nii mõnigi vängem sõna ära. Juhtmete vedamine läbi kummitihendite kohe üldse ei meeldi.

[Pilt: large_29817505_X61N.jpg]

Mida rohkem lõpu poole, seda enam selgub, mida veel vaja läheb ja kardan, et nii mõnigi päev saab kõigest tunnikese nokitseda. 
Lisaks sai täna mitmesse kohta päringud saadetud nii esiklaasi kui ka tendi suhtes, lootused on kõrged.
Vasta
#63

Täna sai akud ühendatud ning peaaegu mootor maha põletatud. Nimelt olid eelmised klemmid valesti markeeritud ja ühendasin nii nagu oli. Kiired käed päästsid halvemast ja asi piirdus ainult ühe rõngasklemmi vahetusega starteris, mis sai doonorilt maha krutitud. Pärast ehmatust uurisin skeemi ja nii oligi - eelmine vennike ei viitsinud hilisemat elu lihtsamaks teha ehk siis ei jälginud klemmide tähistust. 

Muus osas tundus kõik töötavat kuid nüüd on kadunud ka ohutuled, mis eelnevalt töötasid. Samas ei uurinud ma kas kõik suunatuled on omavahel ühendatud ehk siis tagatuled on veel paika panemata ja võib-olla seepärast ei mõikanud? Pole hullu, provintsis ikka mõni elektritarvete pood on avatud ka laupäeviti ja saab puuduvad juhtmed ka kätte.
Vasta
#64

Tekkis küsimus: millised rehvid masinale veel alla lähevad? Originaal annab sellise mõõdu: 6,5/0 R16 108L?
Vasta
#65

6,5" on 165 mm. Rolleyes Aga säärases mõõdus nõutud kandevõimega rehvi ilmselt ei leia. Ning viimaste arengute valguses tähendab mugava asendusena pakiautorehvi 195R15 kasutamine ülevaatuselt tagasipeksmist.

Kas sellele priboorile läheb trumlile ka 14" velg peale?

Loomulikult käib musta numbri taotlemiseks selle alla ikka algupärane 6,5-16Wink
Vasta
#66

Ega uuringi, mida sinna veel toppida saaks. Usun et allolevatel pikka elu ei ole kuna ka maanteed mööda on sõitmist. Eks peab varustajaga vähe nõu pidama, kas originaale seisab veel kuskilgi.
Vasta
#67

minu mäletamistmööda kasutati sõjaväes Eestis Niva rehve originaalmõõdus. Ka saadaval originaale:

https://pneumatiky.heureka.cz/sava-tamar...-r16-108l/

http://tires-super.com/tyre-80570-lassa-...8107m.html
Vasta
#68

Iltisel ( pole muidugi kindel, et kõigil isenditel ) lubatud mõõdud  205R16, 235/85 R16, 6,50R16C peaks valikut ju olema. 
Vasta
#69

Täna sai kontrollitud suunakate ahel ja viga ikkagist relees. Plagiseb igas asendis ja nüüd ka ohukatega. Vidin ise selline: 

[Pilt: large_29819183_Gf1F.jpg]

Originaali netist leida ei õnnestunud ning doonor oli elektrividinatest täiesti puhtaks roogitud. Kas saab asendada või tuleb varustajale tööd juurde tekitada?
Vasta
#70

See pildilolev taht ju 24 volti e 12v üksi ei toida ära. Kuusakoski autokuhjast vaata midagist neljajalgset sinna, vast trehvab. Vale asjagagi katsetamisel ei tohiks midagi mahapõleda.
Vasta
#71

24v jah ja 4 klemmi. Üks ei paista välja teise alt.
Vasta
#72

https://eucarparts24.com/en/183953183
Vasta
#73

Kas see ei sobi asenduseks 
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/re...4v-univers
Vasta
#74

Vaata/jooda külmjoodised igaks juhuks üle, teinekord joppab.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#75

Uhhuu, see oli küll üllatus, et Ilti on 24 voldine.
Vasta
#76

(07-11-2018, 22:36 PM)Inri Kirjutas:  Kas see ei sobi asenduseks 
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/re...4v-univers

Jäi endalegi silma pärast neti tuulamist. Vaatan veel kohalikesse poodidesse ka, mõnikord tuleb sealtki üllatusi.
Vasta
#77

Kataloog pakub Iltise suunatulereleeks sellise tüki: [Pilt: relee.png]

Hinnaks viiekas, laos olemas.

Edit: 12V versioon!
Vasta
#78

Miskipärast annavadki kataloogid enamasti 12v. Kas mingine osa on muunduritega? Kurat seda teab.

Aga nüüd hoopis teine teema: keegi häid radika parandajaid teab? Panin täna mahlad sisse ja 2 min hiljem hakkas kõige ülemisest servast tulema nagu pissiva poisi kujust. Rsk ma ütlen.

Hea uudis on aga see, et kogu kütteahel sai valmis koos paagiga. Vahetatud kõik voolikud ja klambrid. Päeva punktiks bensukork peale ja tuppa sooja.
Vasta
#79

Nädalavahetuse kokkuvõte:

Pärast mõningat frustratsiooni radika pärast, uurisin doonori radikat. Sai suure vaevaga maha keeratud (sõber rooste), voolikud kinni pandud ning surve sisse lastud kuid oh häda: ka see lekib kuigi õnneks mitte torustikust vaid ülevoolutorust. Tundub, et seda on korralikult vägistatud/väänatud, et korpuse ja toru vahele on mõra tekkinud. Loomulikult on radikas roostest vedelikku täis, seega sai saadetud mõlemad meistrimeeste juurde ja las vaatavad, kummast asja saab.

Külge said krutitud tagumised kaitserauad kuid muud hetkel teha ei saagi enne, kui pole esiklaasi, suunaka releed (lihtsalt ei pääse juhtmetele ligi pärast rooli ja soojenduse installi) ning loomulikult radikat.
Vasta
#80

Radika koha pealt halvad uudised. Parandada ei saagi, ei kumbagi. Netiotsingud ei andnud ka muud sobivat, uus maksab 459 eur. Tänased head uudised on ainult see, et tagatuled said külge ja oh üllatust - töötavad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne