Teema on suletud

"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?

Kui kellegil on minemas metalli auto, millel veel karburaator küljes siis olen tänulik kui pakud seda mulle.
 Parim oleks "pierburg" vw LT pealt; väga hea golf II pealt. (sobib ka mazda 626 GC kerelt, ega kõike ei teagi ju.. ) lihtsalt paku. uurin sobitamist jooksvalt...

Tere.

Äkki on keegi lammutanud veneagset kompressorit või plaanib seda teha.Lisan pildi millist masinat mõtlen. Mure selles, et sebisin endale ühe ,täpsemalt suurema osa sellest ja oleks vaja mõningaid puuduvaid vidinaid. Nimelt oleks vaja ühte ratast, õhu filtri jalga, kärutamise sanga ja jube vahva oleks kui saaks ka sellerihmarataste ümber käiva plekk kopsiku. Ratta läbimõõt ca 23 cm.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Kas kellegil ei vedele kuskil kuuri taga mõnda Hiina ATV rapet?Huvitaks tagatelg koos laagripuki,hammaka 
ja pidurikettaga.Päris titeka oma ei sobi aga 150cc ja üles pakuks huvi. Võin ka terve rappe ära viia ja päris
muidu ka ei taha. Tagatelje pikkus võiks jääda vahemikku 75-85cm.

(13-11-2018, 15:30 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  ...Huvitaks tagatelg koos laagripuki,hammaka ja pidurikettaga...

Äkki sobib ka otsingu laiendus kartide peale.

hp

Kardi oma ei saa kasutada,sellel laagripukid otstes rataste juures.Mul vajalik,et laagripukk oleks keskel.

(11-11-2018, 22:54 PM)grahv Kirjutas:  Tere.

Äkki on keegi lammutanud veneagset kompressorit või plaanib seda teha.Lisan pildi millist masinat mõtlen. Mure selles, et sebisin endale ühe ,täpsemalt suurema osa sellest ja oleks vaja mõningaid puuduvaid vidinaid. Nimelt oleks vaja ühte ratast, õhu filtri jalga, kärutamise sanga ja jube vahva oleks kui saaks ka sellerihmarataste ümber käiva plekk kopsiku. Ratta läbimõõt ca 23 cm.

https://soov-ee.postimees.ee/9078092-kom...tails.html

ehk saate kaubale?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

kellegil vene ajast vedelemas pöördlülitit millel kang püsti ja keerates ühele poole käivitus mootor ühte pidi ja keerates teisele poole muutis faasi ja käis mootor teist pidi.

(14-11-2018, 09:16 AM)muska71 Kirjutas:  kellegil vene ajast vedelemas pöördlülitit millel kang püsti ja keerates ühele poole käivitus mootor ühte pidi ja keerates teisele poole muutis faasi ja käis mootor teist pidi.

Mõni aeg tagasi oli osta.ee-s "letikaup" hinnad ühekohalised, nüüd defitsiit. Märksõna revers lüliti.


(11-11-2018, 22:54 PM)grahv Kirjutas:  Tere.

Äkki on keegi lammutanud veneagset kompressorit või plaanib seda teha.Lisan pildi millist masinat mõtlen. Mure selles, et sebisin endale ühe ,täpsemalt suurema osa sellest ja oleks vaja mõningaid puuduvaid vidinaid. Nimelt oleks vaja ühte ratast, õhu filtri jalga, kärutamise sanga ja jube vahva oleks kui saaks ka sellerihmarataste ümber käiva plekk kopsiku. Ratta läbimõõt ca 23 cm.

Ma sain ühe sellise kompressori endale. Mul läheb kasutusse kompressori pea, tõenäoliselt ka mootor. Üle on kogu see paakide, rataste ja sanga osa. Katteplekki pakkuda pole. Tegemist on muidu samasuguse, aga vanema tüübiga. Rattad ei ole kummibandaaziga vaid plekist pressitud. Lahti võetud, ootab tulevikku (loe rauahunnikusse tõstmist)

Tänan vastuste eest. Tervet kompressorit lisaks vist väga osta ei tahaks esialgu. Üritan Puuduvad jupid saada Pärnumaalt. Esialgu :Smile Sanga juba lasin väänata. Seega puudu veel ratas, Katte plekk ja õhufiltri jalg. Envir, kus kandis asud?

Keegi punnsilmset Scorpat ei lammuta? Oleks vaja ühtteist(tagaistmete kinnitusi,tagaistmete külgpatju nahast sedaankerele ja el.istmete juhtmestikku/pistikuid)

Kui kellegil juhtub üle olema UAZ kardaani, mille nuudiosa on viisakas, siis olen huvitatud. Võiks olla esisilla oma, aga läheb niikuinii lõikamisele, seega pikkus pole määrav.
Asun Harjumaal, aga kui müüja on nõus pakiautomaati kasutama, siis pole asukoht oluline (lühike kardaan peaks mahtuma ära sinna?).
Siim

Generaator SDMO 7500T vajab uut karburaatorit. Vanal oli peal kirjas 117A
B&S mootoriga.
Võib vajada remonti, kuid peab olema terve korpusega.

(20-11-2018, 23:02 PM)tõnn Kirjutas:  Generaator SDMO 7500T vajab uut karburaatorit. Vanal oli peal kirjas 117A
B&S mootoriga.
Võib vajada remonti, kuid peab olema terve korpusega.

https://www.ebay.com/itm/New-Carburetor-...1506014233 ?

Tsitaat:
tõnn Kirjutas: Kirjutas:Generaator SDMO 7500T vajab uut karburaatorit. Vanal oli peal kirjas 117A
B&S mootoriga.
Võib vajada remonti, kuid peab olema terve korpusega.

https://www.ebay.com/itm/New-Carburetor-...1506014233 ?
Kas Honda GX-il ja B&S on samad?

Kahjuks minu b&s mootoril on teistsugune.

Midagi sellist
https://www.aliexpress.com/premium/71539...isViewCP=y

Õhkõrn lootus, aga vast keegi on viinud NL aegse kõige tavalisema töökoja 40t hüdropressi Kuusakoski või kavatseb viia, siis oleksin huvitatud selle hüdrosilindrist. Nimelt sain pressi OKC 1671m poolelt teelt kätte ja tõin omale. Aga silinder olla lõhki surutud ja lännu. Silindri diameeter 20 cm e ümbermõõt 63 cm. Ka Gaz 93 tõstesilinder oli mäletamist mööda u nii jäme ja aitaks mu välja.

(21-11-2018, 17:09 PM)pen.skar Kirjutas:  Õhkõrn lootus, aga vast keegi on viinud NL aegse kõige tavalisema töökoja 40t hüdropressi Kuusakoski või kavatseb viia, siis oleksin huvitatud selle hüdrosilindrist. Nimelt sain pressi OKC 1671m poolelt teelt kätte ja tõin omale. Aga silinder olla lõhki surutud ja lännu. Silindri diameeter 20 cm e ümbermõõt 63 cm. Ka Gaz 93 tõstesilinder oli mäletamist mööda u nii jäme ja aitaks mu välja.

Õigem on uus silinder teha,originaal on surnult sündinud,ma ei ole ühtegi mitte tilkuvat näinud.

    Press õieti, maa 90 kraadi...
Vast on Viljandi taaskasutuses E0 3322 hüdrosilinder alles, kuu tagasi oli kindlasti. Mu pressi esimene ülesanne saaks olema taarapunktist tagasilükatud õllepurkide silindriliseks või kandilisse olekusse viimine. Ise peaaegu ei tarbi, aga ikka koguneb mitteaktsepteeritavaid... Selleks pika käiguga Eo silinder hea. Siis vast teenib Poola hüdrokomplekti välja, kus jagajad, manomeeter, käsipump, silinder  kõik olemas.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne