Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(18-11-2018, 10:52 AM)jurkman Kirjutas: Siinkohal au N Liidule, kes ei pannud diislipeldikut sõiduautole.
N Liidul polnud väike diislite vastu midagi. Lihtsalt ei oldud võimelised ise pihusteid ja kõrgsurve pumpasi tootma. Odavam oli lasta raffal bensiini põletada kui valuuta eest varuosi osta. Ning bensiin oli ju PLIIga, ning mootorid karburaatoritega- väga öko küll
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
võtke teemaks diiselmootoritega veneaegsed "massid-krassid-kamassid" ja kohemaid hakkab ksf! jurkman kiitma.
muidu aga täiesti mõttetu vaidlus. raha määrab, millega me sõidame. ja kui hetkel jääb rahal benssu üle ja diislit puudu, siis tuleb panna hall mass rohkem benssu kulutama.
mingi viie kuni kümne aasta pärast tuleb vastupidine teema. diislit hakkab üle jääma ja bensu vaadid tühjad ja kohemaid pannakse "rohelised" kisama ja hakatakse seadusi muutma.
toornaftast saab ikka ühtemoodi kõiki eri fraktsioone kütust. ei ole võimalik näiteks masuudi asemel benssu toota.
ja seepärast peab kogu toodangule ka tarbimine taga olema.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(18-11-2018, 13:01 PM)diesel Kirjutas: toornaftast saab ikka ühtemoodi kõiki eri fraktsioone kütust. ei ole võimalik näiteks masuudi asemel benssu toota.
ja seepärast peab kogu toodangule ka tarbimine taga olema.
Siit hakkabki teema tegelikult peale - nafta krakkimise esmaseks saaduseks (kui räägime bens vs. diisel) ongi just bensiin kui kergem fraktsioon. Kui tahta ainult diislit saada siis miskipärast saab enne ikka bensiini kätte ja edasisel krakkimisel juba diiselkütuse. Kahjuks ei saa vastupidi et kuumutame diisli välja ja jätame bensiini tootmata. Ja seda esmast bensiini jääb ikka üle isegi kui võtta suund ainult diiselmootorite peale ehk bensiinimootorid ära keelata. Maha seda bensiini ei vala, ära põletada tundub ka raiskamine - õnneks leidus keegi kodanik Otto kes vastava mootori välja mõtles kuhu siis seda ülejäävat bensiini kallata. Ja muidugi sooja tänutundega meenutame veneaegseid metsaveo Zil-e mis 100l/100-le bensiini võtsid ning natuke ehk vähem garaazis seistes...
Tänu neile saavad diislimehed oma padadele tule alla teha ja veereda kaaskodanike närvikava rikkuma. Nagu ma isegi....
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 759
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
19-11-2018, 01:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2018, 01:07 AM ja muutjaks oli
Meelis2.
Muutmise põhjus: Täiendus
)
Uutel bensukatel või diislitel pole ju mingit vahet, kõrvaga enam ei erista kumb mootor on, soojaks lähevad mõlemad samakiiresti. Kuna tööl olid täisteenusrendi autod toimus kogu firmas autode vahetus ühe päevaga, enamus mehi tahtis järgmisel tankimisel uute diislite paaki benssu niristada, mõnel ka õnnestus....
Aga vanematel...Tegime eelmisel aastal paar päeva tööd ühes maatanklas. Igast 10 -st seal käinud autost 9 olid diislid, kusjuures millegipärast keegi auto mootorit ei seisanud isegi kui putkas sees veerand tundi sabas oma hot-dogi ootas. Ja tankimine oli vaatamisväärsus omaette- enamus ostis erimärgistusega diislit ja tankis selle korrektselt pagassist võetud kanistrisse ja siis sõitis minema. Ja see ving ja diislimöla hakkas juba poole päevaga nii närvidele et pidime hakkama diselistidele märkusi tegema et võiks oma masuudipressid vahepeal seisma jätta. Aga vot ei jäetud, ilmselt olid enamusel käivitamisega raskused. Kõrvaltvaadates ei saanud küll aru kuidas selline kogus sellise vinguga autosid on suutnud legaalselt ülevaatuse läbida.
Siit järeldus- eestlased on lihtsalt diisliusku.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Küsimus... kui panna bensukas ja diisel kõrvuti tööle, mõlemasse autosse roolijoodik (sest see on eriti in praegu), ja mõlemi auto töötava mootori sumpsi toru ühendada salongiga, siis kummas autos olev isik (roolijoodik) enne maha kärvab?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Kahte ühesuguse tervisega joodikut on raske leida. Seega üks neist kärvab ikka ennem.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(19-11-2018, 02:24 AM)viplala Kirjutas: Küsimus... kui panna bensukas ja diisel kõrvuti tööle, mõlemasse autosse roolijoodik (sest see on eriti in praegu), ja mõlemi auto töötava mootori sumpsi toru ühendada salongiga, siis kummas autos olev isik (roolijoodik) enne maha kärvab?
Niimoodi ei oska öeldagi aga kinnises garaazis läheks töötava mootoriga Zillis ennem mees kasti kui Mazis olija üldse magama suudaks jääda
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
See diisli ving pole mujal üldse mingi teema. Nii Itaalias, Saksas kui ka lõunamaades olen mitmete diislitega sõitnud - mõnel isegi summuti toru üles otsinud ja vaadanud mis sealt välja tuleb - no tuleb ikka pannkoogi ja poslamasla lõhna ei mingit vingu.
Täitsa tavaline regular tangitav diiselkütus on olnud. Ma kahtlustaks rohkem meie tanklates müüdavat vedelikku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Kui pole saladus, siis mille komplektiga tegu?