05-12-2018, 16:45 PM
Eks see lisaväljund selle mootoriks teeb.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
(05-12-2018, 09:35 AM)oltsberg Kirjutas:(04-12-2018, 20:00 PM)YYYY Kirjutas: ...Pääsenud Juhanson ja Arak on seda korduvalt väitnud, kuid millegipärast on see vähe kajastust pälvinud...Tegelikult on kogu selle loo juures päris mitmeid asju, mille puhul pole eriti jõuliselt "trummi taotud". Seevastu on levinud igasugu kõmu.
Kas siin foorumis pole juhuslikult mõnda Estonia-teemat? On kogunenud terve hulk rumala külamehe mõtteid, mida võiks teistega jagada. Kipper.ee-s on pikk, põhjalik ja täitsa asjalik arutelu olemas, aga merekauge inimesena ei taha sinna kontot teha.
(06-12-2018, 19:41 PM)ronny25 Kirjutas: Tänud. Ju uurin hüdra poodidest. Täpselt ei mäleta, aga vist oli tavaline tolline torukeere
(07-12-2018, 11:44 AM)hulgus Kirjutas: Kuna on tunne, et katlakütmisega aitan kaasa ülemaailmsele kliima soojenemisele oleks soov omandada korstna termomeeter. Aga... andur peaks olema vähemalt 25cm pikk, et ulatuks läbi 2 kivi laiusest korstnaseinast.var.2 mingi juhtmega versioon.
Ehk on kellelgi silma jäänud? või mõni muu lahend.
(07-12-2018, 15:24 PM)viplala Kirjutas:ok,aga kuhu need pistikud suskan?(07-12-2018, 11:44 AM)hulgus Kirjutas: Kuna on tunne, et katlakütmisega aitan kaasa ülemaailmsele kliima soojenemisele oleks soov omandada korstna termomeeter. Aga... andur peaks olema vähemalt 25cm pikk, et ulatuks läbi 2 kivi laiusest korstnaseinast.var.2 mingi juhtmega versioon.
Ehk on kellelgi silma jäänud? või mõni muu lahend.
https://www.aliexpress.com/item/1pc-K-Ty...28403.html
https://www.aliexpress.com/item/FTARP08-...44552.html
(07-12-2018, 16:45 PM)muska71 Kirjutas: ok,aga kuhu need pistikud suskan?
(07-12-2018, 15:44 PM)olli Kirjutas: ...
Muidu, miks otse suitsutoru külge ei saa paigaldada (nagu minul) kui korsten nõnda jäme on?
(09-12-2018, 19:11 PM)muska71 Kirjutas: pidurisadulatel juhthülsi vahetades tuleb avad üle puurida?probleem selles,et ostsin margipõhise komplekti.kinni roostetanud hülss välja ja samasse auku uus ei mahu sisse.auto tuli hooldusest esindusest ja arvel kirjas alumised hülsid kinni,eile siis kui uued olemas hakkasin lammutama ja juhipoolne oli jah alumine kergelt kinni ja liikuma hakkas peos võtmega keerates ja lasin ka 40wd vahele.parem pool,aga nii ülemine kui alumine korralikult kinni,lahti sain kui huiovina kruustangide vahele ja siis suure narrega ühtepidi nats ja teistpidi nats jõuga keerates ja vussu vahele lastes samal ajal. https://www.ladu24.ee/toyota-varuosad/av...ren-seinsa
(13-12-2018, 11:25 AM)weix1 Kirjutas: Kes tegeleks Pärnu kandis sellise pisikese tööga nagu veneagsete jõulutulede remont?
Puht nostalgiline väärtus, kahjuks sel pühadehooajal keeldus valgust sisse võtmast.
Võib anda ka nõu, kuidas ise viga üles leida.