Nädalavahetusel tekkis Viljandi Folgi ja külla tulnud sõprade kõrvalt ka veidi aega, et proovida pruuni varuosaauto tehnika kõlbulikust.
Esimesed märgid väga positiivsed ei olnud, radikas ei paistnud jahutusvedelikku olevat, samuti näitas õlivarras vaid väga minimaalset õlikogust mootoris. Vett läks radikasse juurde siiski vaid pool liitrit, veidi õli tõi ka selle taseme normaalseni.
Isa Zigulilt laenatud aku keris ka õlisurve piisavalt kõrgeks, et tuli ära kustuks, kuid käima masinat starterist ei saanud. 15 meetrit venitamist kõie otsas andis aga tulemusi ning aparaat võttis elu sisse
Summutist tulev substants meenutas esialgu küll rohkem diislisuitsu, kuid 10 minutit kohapeal käimist kaotas selle.
Mootori hääl oli igati normaalne, veidi oli küll klapiklõbinat, kuid selle saab loodetavasti reguleerimisega eemaldada. Läbi paistavad olevat klapisääretihendid, sest korduvkäivitamistel viskas summutist veidi suitsu. Sõiduproovide ajal suitsu aga ei olnud, seega pole silindrid väga kulunud.
Muu tehnikapool tundus olevat korras, käigud läksid normaalselt sisse/välja. Ei tööta ohutuled.
Kere aga on muidugi omaette teema, igatahes väga huvitav on istuda juhi kohal ja näha sealt mõlemat esimest ratast
Kere olukorrale viitab ka see, et transpordi käigus Viljandist remondipaika, oli pori pritsinud klaasid seestpoolt!!!! pori täis. Tundub, et ainus koht, kus roostet ja auke pole, on katus
Niipalju siis sellest nädalavahetusest. Igatahes päris mõnus oli maavaldustes veidi ringi täristada.
Aspelund
PS Masinal oli peal ka uus aku, mil vanust nii kaks aastat. Arvestades, et auto ise on seisnud ligi aasta, on ta veel päris kasutuskõlblik
A.