10-01-2019, 21:20 PM
Pole mina ütelnud, et saast on. Iga asi saab ükskord otsa. Kasutan vanu akusid ja vahetan välja, kui vaja. Minu autol ei ole sellist koormust akul, nagu pikalainemeestel. Nemad ju magavad autos ja gero töötab. Kui nemad välja praagivad, siis saan mina veel sõita.
Muidugi saab üks aku ennem otsa ja ühel akul siis üks purk. Miski pole täpselt võrdne. Siin aga pole ilmselt vahetamisest kasu. Mul vennas eluaegne rekkamees ütles, et vanasti ikka tõsteti akusid ringi (ühel akul oli suurem koormus), nüüd aga enam mitte.
Olen pikalt tegelenud akudega ja väike võimalus võib muidugi olla selle plusspoole aku ennetaval surmal. Nimelt olen pannud tähele, et plusspoole purkidele läheb alati rohkem dest vett sisse. Otsa pole aga plusspoole purgid märgatavalt saanud. Siit ka minu arvamine, et akusid pole vaja omavahel vahetada, aga võib. Mis aga kindel, plussplaadid saavad ennem otsa. Miinusplaadid sisuliselt ei saagi otsa.
Üks väike riugas oli ka autol sees. Juba algusest peale vajus õlirõhu näidik sooja mootori korral nulli. Ei muretsenud väga, kuna õlituli töötas normaalselt, st. ei põlenud sõidu ajal. Varusin juba uue õlirõhu anduri. Vahel tekitas ka kütusenäidik üllatusi. Narris mind umbes seieri paksuse erinevusega, erinevatel aegadel.
Võtsin nüüd asja ette. Selgus, et kui tuled põlema panna, siis näidud muutuvadki. Just armatuuri valgustitega mängides asi muutus. Pingutasin üle massijuhtmete kinnitused, liigutasin läbi pistikud. Ei miskit. Kui aga panin erijuhtmega otse massi peale, siis asi korras. Ilmselt ei leidnud üles õiget massijuhtme kinnitust. Läksin lihtsama vatupanu teed. Panin lisamassi veel juurde. Õlirõhk tõusis kohe kaks atti - nagu oleks mootori ära remontinud. Eks sõidud näitavad täpsemalt muutusi. Igaljuhul õlirõhu andur jäi vahetamata.
Muidugi saab üks aku ennem otsa ja ühel akul siis üks purk. Miski pole täpselt võrdne. Siin aga pole ilmselt vahetamisest kasu. Mul vennas eluaegne rekkamees ütles, et vanasti ikka tõsteti akusid ringi (ühel akul oli suurem koormus), nüüd aga enam mitte.
Olen pikalt tegelenud akudega ja väike võimalus võib muidugi olla selle plusspoole aku ennetaval surmal. Nimelt olen pannud tähele, et plusspoole purkidele läheb alati rohkem dest vett sisse. Otsa pole aga plusspoole purgid märgatavalt saanud. Siit ka minu arvamine, et akusid pole vaja omavahel vahetada, aga võib. Mis aga kindel, plussplaadid saavad ennem otsa. Miinusplaadid sisuliselt ei saagi otsa.
Üks väike riugas oli ka autol sees. Juba algusest peale vajus õlirõhu näidik sooja mootori korral nulli. Ei muretsenud väga, kuna õlituli töötas normaalselt, st. ei põlenud sõidu ajal. Varusin juba uue õlirõhu anduri. Vahel tekitas ka kütusenäidik üllatusi. Narris mind umbes seieri paksuse erinevusega, erinevatel aegadel.
Võtsin nüüd asja ette. Selgus, et kui tuled põlema panna, siis näidud muutuvadki. Just armatuuri valgustitega mängides asi muutus. Pingutasin üle massijuhtmete kinnitused, liigutasin läbi pistikud. Ei miskit. Kui aga panin erijuhtmega otse massi peale, siis asi korras. Ilmselt ei leidnud üles õiget massijuhtme kinnitust. Läksin lihtsama vatupanu teed. Panin lisamassi veel juurde. Õlirõhk tõusis kohe kaks atti - nagu oleks mootori ära remontinud. Eks sõidud näitavad täpsemalt muutusi. Igaljuhul õlirõhu andur jäi vahetamata.