Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Hästi ei usu et selle puhuri võimsus 800W on ja isegi kui oleks siis kust see 60A pidevat toidet võetakse? Ja kui oleks geneka poolt selline võimsus võtta siis läbi nende pildilolevate peenikeste juhtmete see vool küll ei mahu. Salongi soojendamiseks vajalikku võimsust võiks mõõta kilovattides, kuivad gerodki hakkavad kahest kilovatist...
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(03-02-2019, 13:50 PM)PSV Kirjutas: Panin esiklaasile puhuma umbes sellise puhuri . Et hingeõhk klaasi uduseks ei ajaks. Küll peale mõningast sõitu sai ta välja võetud, kuna pildus sädemeid. Nimelt hakkasid soojendustraadid sees rappumisega kokku käima. Ehk sellist tüüpi sinna masinasse ei sobi, muidu jõudis klaasi puhta hoida küll. Omal kaks mõtet, kas korralik autonoomne diiselsoojendi akukasti tõsta või tuua lihtsalt metalltoru väljalaskekollektori külge kinnitatuna aknani puhuma, salongi ventikas teises otsas. Kallima variandi puhul ei oska lihtsalt seda suurt sooja tuppa tahta, sest niiehknaa on uks enamuse ajast lahti.
Kui uks enamuse ajast lahti siis piisab kui tood tolmuimeja toruga jahutusõhu esiaknale. Mootoripoolsesse otsa teed lehtri mingist suva "moosipurgist" ja teise otsa paneb mosse armatuurist pärit õhusuunamis lehtri. Piisab. Aken kipub udutama just peale käivitamist või kui peale rähklemist putkasse istud ja ukse kinni paned.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,595
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Noorematel ei soovita sumpsi pealt sooja võtta, veel vähem sinna midagi kinni keevitada. Pärast on tõusmisega probleemid

, ei mitte sellel, ikka isendal. Ohutu on ainult vedelik soojakandjaks panna.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 422
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Sooja saamiseks tuleb valmistada silindrite vastu plekist õhupüüdja koos toru otsikuga ning voolikuga suunad sund vent. õhu kabiini. Kui sul kuskil kütuse ja õli lekked siis naudid ka seda. Korras traktoris aga võid igasuguse pakasega särgi väel sõita.
Postitused: 5,315
Teemad: 74
Liitus: Oct 2011
Maine:
132
Õliradikas ehk salongi toppida kuhugi?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(04-02-2019, 23:59 PM)mlsluik Kirjutas: Õliradikas ehk salongi toppida kuhugi?
Õli pealt saab väga head sooja. Tegin 25 õlikütte. Sai venemaalt tellitud uuetüübi LTZ reduktsiooniklapp kus küljes lisaväljavõte soojenduse tarvis. Talvel kraan salongi peale ja voilaa. See vigur istub 40 ka külge. Ainult, et kuhu sa ise mahud kui radika salongi paned.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(05-02-2019, 05:42 AM)Daff Kirjutas: (04-02-2019, 23:59 PM)mlsluik Kirjutas: Õliradikas ehk salongi toppida kuhugi?
Ainult, et kuhu sa ise mahud kui radika salongi paned.
Kui aku kuhugile mujale toimetada, saab puhuri ja radika aku asemele panna, läbi esiseina puhuma.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 35
Teemad: 0
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Seal tundub,et kõik sektsioonid juba kasutusel.
Postitused: 184
Teemad: 12
Liitus: Jan 2005
Maine:
3
10-02-2019, 14:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2019, 14:02 PM ja muutjaks oli
PSV.)
Nende parempoolsete alla panedki. U on tehtud, kuna polnud korralikke punne panna ja see hoiab ära õli tilkumise. Mul on sahk nende alt toodud nurgaga liite abil, siis saab põranda juurest läbi. Teine võimalus on panna olemasolul vasaku ukse juures ette minevate väljundite juurde, mis originaalis olemas on ja tagant pimedaks või kiirliide lahti selleks ajaks.