Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Lõppeks sõltub kõik sellest, mitu korda ja millistel tingimustel läbi torude ajada.
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
(20-07-2017, 18:30 PM)mossepower Kirjutas: Nagu seal kirjaski on siis naftapurskamisest on asi üsna kaugel. Selle lehmasitagaasi vabrikuga hakatakse poolvägisi ja pealemakstes tegelema kuna EL nõuab 10 % taastuvenergiaallikate kasutamist ning arvatavasti see on kõige odavam tee. Samas vene gaasi hind oleks ikka odavam ning need kes on Tartus prügila gaasi peal sõitvate busside taga juhtunud sõitma (öäk hais) kujutavad vast lehamsitagaasi ette. Aga nagu näha on kirjas, et seda lehmagaasi on plaanis kasutada põllumajanduses ja kaevandustes, nii et ridade vahel on juba kirjas et haisu tõttu see linnaliiklusesse autodesse ikka ei sobi.
Roheliste ja innovaativsete energiaallikate kasutuselevõtt on muidugi tervitatav ja arendav, aga mulle tundub et seal tehakse asja lihtsalt asja tegemise enda pärast. Oleks lehmasitagaasi kogumine tasuv (mõtekas) tegevus siis oleks see juba ammu laialt kasutusel iga pool meil ja üle maailma teada tuntud rohelise energiaallikana.
Gaasiga, mida kasutatakse täna Eestis valdavalt autodel(LPG), on sama teema nagu ka bensiiniga, põhimõtteliselt on need samad produktid. Süütega sisepõlemismootor käib põhimõtteliselt ju igasuguste aurude peal, põhiline et konsentratsioon on piisav põlemiseks. Sellel niinimetatud "gaasil" on sees kurat-teab-mida, kannatab seda vedelal kujul igat pidi solkida (täpselt nagu bensiini). Balloonigaasi üldiselt väga ei solgita aga ka balloonide seest on igast toredaid üllatusi saadud.
Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Lisan ka oma panuse siia taasavastatud vanasse teemasse. 9 kuud tagasi sai (LPG) gaasiseade peale 2,4L sissepritsega pickupile. Tänaseks päevaks on sõidetud üle 10000km ja 2/3 seadmete ja paigalduse hinnast on tasa teenitud. Natuke lahjem minek on gaasiga aga eriti ei häiri (gaasiseadet väljalülitav turbo-nupp ju olemas). Tankimas peab käima poole harvem ja kokkuhoid >6EUR/100km kohta.
Seega miks mitte osta gaasipressi, kui akutrell liiga kallis? Parem ikka kui masuudipressid, mille järel ei kannata kibeda haisu tõttu sõita isegi autoga, tsiklist rääkimata.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 2,491
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
15-01-2019, 01:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2019, 01:42 AM ja muutjaks oli
DevilDeVille.)
(14-01-2019, 20:40 PM)isandpauk Kirjutas: Seega miks mitte osta gaasipressi, kui akutrell liiga kallis? Parem ikka kui masuudipressid, mille järel ei kannata kibeda haisu tõttu sõita isegi autoga, tsiklist rääkimata.
Selles haisvate logisejate võtmes olen nõus. Isegi "moodsate" gaasiseadmete järelpaigalduse osas. Aga eelistatuim variant oleks muidugi puugaasigeneraatoriga vanakooli mikistani kastiauto. Seda siis kuni hetkeni, mil meie kõigetublimad ja kõigetargemad poliitsotsiopaadid otsustavad keskkonnamöla saatel needki maksualla keerata
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(15-01-2019, 01:41 AM)DevilDeVille Kirjutas: Aga eelistatuim variant oleks muidugi puugaasigeneraatoriga vanakooli mikistani kastiauto. Seda siis kuni hetkeni, mil meie kõigetublimad ja kõigetargemad poliitsotsiopaadid otsustavad keskkonnamöla saatel needki maksualla keerata
Selle pärast ei tasugi taoliseid projekte avalikult promoda. Nagu meie elu on näidanud, piisab mõnest taolisest avalikku huvi kergitanud projektist ning hoobilt hakkab mõnel ametnikul lõug vihast värisema ja mentidele antakse karm käsk taoline isetegevus kiirelt maha suruda. Igaks juhuks võetakse vastu veel paar keelavat seadust, avatakse vastav koputusliin ausatele kodanikele ning koolitatakse narkokoerad ümber puugaasi peale.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 350
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Sellised teemad on tegijate rõõmuks ja vaimuerksuse hoidmiseks,sõitma neid ei lubata kunagi,vähemalt rahuajal.Aetakse juba ju kummimillimeeter ka pooleks,jne.
Postitused: 1,486
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Meil Prangli saarel on gaasi puurauk, kust pidevalt veidi immitseb. Olen ammu mõelnud, et kui teha ballooni täiteagregaat akvalangi täitepumbast, saaks sisuliselt tasuta sõita. Selle pumba saaks veel automootori enda pealt rihmaga käima panna...
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(15-01-2019, 01:41 AM)DevilDeVille Kirjutas: (14-01-2019, 20:40 PM)isandpauk Kirjutas: Seega miks mitte osta gaasipressi, kui akutrell liiga kallis? Parem ikka kui masuudipressid, mille järel ei kannata kibeda haisu tõttu sõita isegi autoga, tsiklist rääkimata.
Selles haisvate logisejate võtmes olen nõus. Isegi "moodsate" gaasiseadmete järelpaigalduse osas. Aga eelistatuim variant oleks muidugi puugaasigeneraatoriga vanakooli mikistani kastiauto. Seda siis kuni hetkeni, mil meie kõigetublimad ja kõigetargemad poliitsotsiopaadid otsustavad keskkonnamöla saatel needki maksualla keerata
Pole miskist maksu vajagi - auto toitesüsteemi ümberehitamine on keelatud juba praegu (v.a. koonusfilter).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 126
Teemad: 3
Liitus: Nov 2014
Maine:
3
Käisin just oma Grand Voyageriga 3,3l ja 4wd hoolduses. Kurtsin muret, et kas 17l maanteel ja 25l linnas on äkki liiga palju. Öeldi, et on OK kulu.
Mul muidugi pole õrna aimugi palju ta bensiini rüüpama peaks, sest ostes oli ta juba gaasiseadmega ja bensiini tarbimist pole spetsiaalselt mõõtnud.
2 wd maanteekulu pidi olema 10l (bensiini) kandis, kui sinna lisada 4wd siis ta ei tohiks üle 12l olla.
Selles mõttes on hea auto, et sõites tundub kiirus suurem, kui tegikult on ja normaalne sõidukiirus ongi 90km/h kandis (ja sedagi seeetõttu et ei jääks teistele jalgu)
Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Lasin paigaldada 2018 a Tucsonile 5 põlvkonn alpg seadme.Momendil kulu kusagil7-8 ringi.Võtab ma mingi osa bensiini töö käigus pihustite jahutamiseks.siiani probleeme ei ole ja mineku vahet küll ei tunneta
Postitused: 1,348
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
mis maksis?
Mis mootor tol on? Ühed pidid sööma vaid kalleid seadmeid.
Postitused: 1,488
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
Ma puht uudishimust uuriks,et mis sellise niigi ökopilli(1,6) gaasiseadme tasuvusaeg on? 2000.- eest saab päris palju kütet osta.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,794
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
2000 eest saad 1500 liitrit benssu, see on sellise pilliga umbes 20000km sõitu. Mõnel kulub aasta, teisel pool selle täis sõitmiseks. Ise olen vaadanud, et kui plaan on ikkagi üle paari aasta sõita, siis peab kohe peale ostu gaasika peale panema. Igal juhul tasub ära. Hiljem on näiteks bensuröövleid kergem müüa ja jooksevkulud on tunduvalt väiksemad. Tihtipeale õnnestub janust masinat ostes nii ehk naa hinnast vähemalt seadme jagu alla kaubelda, otsest kahjumit nagu ei tekigi. Kõik on suhteline.
Postitused: 1,488
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
No bensujanusema puhul jah. Aga 1,6 pole ju seda. Gaasi ju tarbib rohkem kui bentsu. Ehk reaalselt huvitaks palju see tasuvus aeg oleks kilometraazilt sellise pisimootori juures. Ega gaas ka tasuta pole ja sealgi ju seade hooldust vajab. Mis omakorda liigutab tasuvusaega jälle.
Jätame V8 pillid ja V6 pillid välja hetkel.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)