Postitused: 3,247
Teemad: 18
Liitus: Apr 2012
Maine:
27
kuna mina lapsest peale elanud koos hobustega, algul oli isal ametihobune - meierei hobune, hiljem omale ostetud ja viimane, leedu raskeveohobune, lõppes ca 1996-1997, siis olen hobusega metsategu teinud kuni selle ajani. Meie küll vedasime enamasti pikka palki välja ühekaupa järel, vahel harva nii 1,5m küttepuud reel ka, aga seda sai vähe peale panna ja ainult tasasel maal. Läbivus üle prahi ja jõupuudust ei täheldanud, kuni ise langetasid-laasisid, järkasid hobu puhkas ja pärast vedas koju. Ennem oli masuurikal energiat ülejäägiga, tükkis ulakusi ree ees tegema.
Postitused: 10,738
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
21-02-2019, 22:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2019, 22:18 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Ehk nad panevad poolekslõigatud ZILi raamile tiisli ja nimetavad seda metsaveohaagiseks?
Pildi järgi ei tundu nii hull torn. Aga ma oma käega seda katsunud ei ole... Kui pealtnägija nii väidab, ju siis on torn.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(21-02-2019, 22:10 PM)2715 Kirjutas: Igatahes balansiiridega saab koorma 30cm madalamale teha mis on ebatasasel maal väga suur asi.
Kas balansiiridega sildu on ka olemas läbi kardaaani veo, millest analoogset ehitada kannataks nii hinna kui tugevuse suhtes?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Mis mõttes kas on balansiiridega sildu kardaani veoga?Kuidas siis teisiti?Kõik metsa traktorid veavad enda sildu taga kardaaniga.Kui ei ole rummumootoreid või hüdromootorid kohe seal rataste taga.Ma olen sääraseid sillist tehtud kärusid paar tükki teinud.Ühega vedasin ikka mitmed aastad metsa.Kuigi mina alustasin valest,tegin 157 sildadest raamist käru.Hiljem läks 131 sild alla.Tollel hetkel kui see tehtud sai oli ikka öö ja päev tavalise käruga.Kui muidu pidi russi kasti remontima korra aastas ja ka pooltelgi korra aastas vahetama ,siis pärast seda käru polnud enam vaja.Töötab küll,kuigi omad hädad on.Kui koormad suured siis kipub silla otsasid ära murdma koos rattaga.Suhteliselt suured laagrid on seal aga kõik muu on õhuke.Norm koormad,5tihu kolmest,10 tihu palki,vaikselt toimetades toimib .Aga ,ajad muutuvad ja inimesed lähevad mugavamaks.On paremaid asju ja ka palju kallimaid.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(21-02-2019, 23:04 PM)uko Kirjutas: Mis mõttes kas on balansiiridega sildu kardaani veoga?Kuidas siis teisiti?
Kuigi mina alustasin valest,tegin 157 sildadest raamist käru.Hiljem läks 131 sild alla.
Ma pidasin ka hinda silmas nokitseja jaoks, mitte ainult balansiiri kasutust. Aga see selleks.. Mis 157 sillal ja raamil valesti oli? Kas tugevusvaru on ka halvem kui 131 omadel?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(22-02-2019, 00:33 AM)2715 Kirjutas: Üldse oli väga õnnestunud aparaat Belarusiga tirimiseks.
Kas see oli läbri hüdroveo ja kui, siis mis pump seda vedas, kas jvv otsas eraldi olev?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
157 sillad töötavad teisipidi,kahe kardaaniline vahekast ,ja poolteljed gaz51 sisuliselt.Vot need ei kannata.131 on ikka tugev tükk.131raami keevitab seestpoolt plaadiga kinni ja esialgu ajab asja ära.Tõsisema kasutuse korral laguneb küll mõne aasta möödudes laiali.
Aga see eespool olev 6tuhandene junn on ju täitsa tegija kui kõpitseda.Tõstuk tundub küll hea pikkusega,ilmselt töötab ka.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Weimeri tehtud.
Käru Rootsis aga tõstuk Tartus.
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(22-02-2019, 00:33 AM)2715 Kirjutas: Mis torni puutub siis .... vs
Teine pilt on moonutatud ju....
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.