(21-02-2019, 07:55 AM)pannkook Kirjutas: selle sama tõmbereleed otsingi just, kuna see enam ei toimi.
Soovitus: Kui olete ainult "Komplekteerija- asendaja" siis otsige- ostke uus jaelu on lill. Kui aga restaureerija,diagnostik, lukksepp, kes tahab õppida-areneda, siis tasub kuulata selle ala tõeliste spetsialistide soovitusi.
Nagu ametnik Võsa juba mainis, on tõmbereleel 2 mähist. Mõlemad saavad oma + 12 volti ühe ja samaklemmi pealt. Miinuse aga saavad eraldi kohtadest. Tõmbemähis saab oma miinuse läbi starteri harjade ja kui starter käivitub, muutub see miinus plussiks tänu nende jämedate mutrialuste klemmide lühistamise tõttu. Samas jääb pendiksit ja lülitit edasi hoidma hoidemähis, mis võtab tunduvalt vähem voolu, kui tõmbemähis.
Kontrollimiseks tuleb tõmberelee see 8 mm klemm mutri alt puhastada ja kontrollid a mähise korrasolekut, mis ühendatakse starterisse minevale jämeda juhtme külge.
Kui midagi jäi segaseks, lugege uuesti ja aeglaselt mitu korda.
Parimat h2rra
Ps. Kõik 4 harja peavad olema korralikult kontaktis ankru kollektoriga.