Postitused: 10,893
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
138
Keegi võiks nüüd oma kogemusest kinnitada, kas kompressorkülmik huugab kuumal päeval kogu aeg või vahepeal puhkab ka? Voolutarve on ju töötsükli ajal antud, puhkeajal voolu ei peaks tarbitama. Ning öösel on kaunikesti jahe meil, enamasti. Sestap ma ei usu, et külmiku ööpäevane tegelik energiakulu on watt korda tund.
Peltier elementidega külmik ähib küll kogu päeva..
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui sellele kompressorkülmikule tagada piisav ventilatsioon ja kui kaup kapis on maha jahutatud etteantud temperatuurini siis ta kogu aeg ei käi. Peab päris pikki pause. Aga kui poest tood nänni juurde pead arvestama päris soliidse töötsükliga.
Samas, odavamad külmikud mida saab näiteks osta hästivarustatud autopoest kipuvad akut rohkem sööma kui originaalid.
NB. Antud hinnang on tehtud 24v veoauto külmikute baasil.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 7,008
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
(01-03-2019, 23:32 PM)Sax Kirjutas: hõõglamp on kiire lahendus (lisaks lollikindel, isegi lühise või teisest akust starteri andmise puhul ei lase suitsu välja (erinevalt takistist), väid lööb eredalt särama 
Siin kusagil eespool oli ülemõtlemisest juba juttu neh
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 183
Teemad: 4
Liitus: Apr 2004
Maine:
5
See pirnidega jändamine ei ole ikka päris hea. Pirni takistus on ikka nii suur et ühe aku pealt teist laadides ei saa see viimane ka nädalaga täis. Aga sa pane katsetuseks 2 akut pirnidega kokku ja saad voolud, pinged ära mõõta.
Postitused: 183
Teemad: 4
Liitus: Apr 2004
Maine:
5
Seda vist lihtsam mõõta kui arvutada. 2V on sul tühja aku laadimise algul aga peale mõnda aega laadimist langeb see pinge veelgi ja siis langeb ka vool.
Postitused: 1,194
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Asja aitab kompenseerida, kui 12V pirni asemel 24V oma ühendada järjestikku. Kunagi mingid katsetused said tehtud, küll hoopis teisel eesmärgil, aga samuti voolu stabiliseerimise mõttega. Külm niit sellises pirnis on palju väiksema takistusega, samas suuremal voolutugevusel piiras piisavalt maha, et miskit muud sulama ei läheks.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
02-03-2019, 15:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2019, 15:36 PM ja muutjaks oli
karvik.)
H4 pooltuli 55W andis sellised tulemused
3V 1,6A
2V 1,3A
1,5V 1,14A
1V 1,01A
0,5V 0,61A
0,2V 0,11A
0,05V 0,049A
Üle kolme voldi paraku ei saanud minna, sest mu toide hetkel ei kandnud rohkem.
3V juures peab pirn olema juba kindlasti avatud ruumis. Läks üsna kuumaks. Kui kusagile tekis sisse mähkida, siis ilmselt saab sooja rohkem kui vaja.
Külma pirni takistus on kusagil 0,2 oomi ümber.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 183
Teemad: 4
Liitus: Apr 2004
Maine:
5
Siis peab vist ikka üsna pikale reisile minema et aku enamvähemgi laetud saaks.