Postitused: 880
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
Maal garaažis oli kunagi üks väiksem õlivaba kompressor (mark oli vist ferrura vms) igapäeva kasutuses. Toimetas kuskil 8 aastat siis jäi hõredaks, see oli kuskil 6 aastat tagasi kui sai suurema vastu välja vahetatud. Tegelt on võimeline ka praegu töötama, ainult jube kaua läheb aega, et 8bar üles lööb. Võib öelda, et kestis päris hästi.
Postitused: 1,360
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
aga õlivabadega on siis kogemust? Käivitub külmaga hästi? Kumb rohkem tööriist on? Õliga või õlita?
Postitused: 304
Teemad: 5
Liitus: Oct 2013
Maine:
7
Esimene küsimus-mis tingimustes ja milleks kompressor vajalik on?
Postitused: 304
Teemad: 5
Liitus: Oct 2013
Maine:
7
Sellisel juhul õlivaba sobib-kuid mitte Scheppach.
Postitused: 1,360
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Ise vaatasin nende puulõhkujat, on teine Amazonis enimmüüdud ja rohkeid kiidusõnu pälvinud riist.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Kompressor on tavaline mootor, koos oma kolbide, saalte ja laagritega, ainult kõvasti vähem 'häid omadusi' nõudev õli jaoks. Kui kompressori õli ei tule -10 juures pudelist välja, siis visake see ahju alla, saate sooja vähemalt ja valage kompressorisse suvaline tänapäeva auto mootori jaoks mõeldud õli. Mineraal või täis sünt, valige mida hing ihkab või mida vanaisa soovitab. Kompressor on lihtsalt tükk lolli rauda, õli teemas ei ole tegelikult väga vaja üle mõelda selle raua libestamisel. Suure tõenäosusega töötab sama hästi nii käigukasti õli kui ka roolivõimu oma seal. Juhul kui mootor ei suuda seda külma õli ringi ajada, siis on tegemist nõrga mootoriga aga mitte tingimata sita õliga. Siiski, vastavalt õli omadustele ja mootori võimsusele, on tihtilugu kasulikum ahi soojas hoida kui maja kaitsmetega mängida.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 10,845
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Ilmselt pole "päris kompressoritega" muret ka. Minusugustel on 1f 1500 W ähkpuhkid mingite nirude kaablite otsas enamasti. Siis loeb iga pisike asi.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(02-03-2019, 22:09 PM)olli Kirjutas: Mitte et ma autoõli kasutamist kuidagi maha teeks, aga müügimehe jutt kompressoripoes oli umbes midagi sellist, et esiteks spets õli teeb kompressori tihedamaks (suureneb tootlikkus) ja teiseks spetsõli püsib paremini agregaadi sees (on kuidagi kleepuvam vms) ega kipu lahkuma koos pumbatava õhuga.
Eks müügimehed räägivadki igasugu jura tihtilugu. Küsi neilt järgmine kord kui õli lähed ostma, et kas nende poolt müüdavate kompressorite silindrite seinad on siis tõesti nii ebakvaliteetsed, et sinna on vaja paksu kleepuvat õli või tavotti tihendamiseks. Kui auto mootor, mis töötab oma nelja või kaheksa silindriga, keskmiselt mingi 2000-4000rpm juures, ning läbi 10 000 km läbimist ei ole vaja tilkagi õli juurde valada, siis miks sealt ei lähe õli sisselaskesse aga nende kompressorist läheb?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 6,973
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
https://www.soov.ee/10440116-kompressor/details.html
Päriskompressor sisuliselt aitäh eest müüki paisatud
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,545
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
Mul kruvikompressor on. Ja seal ka mingi spetsõli sees käib. Ei ole odav. Proovisin ka siis tavalist mootoriõli. Kui spetsjom õliga tuleb välja suht puhas kondensvesi paagist siis mootoriõliga tuleb ikka korralik emulsioon. Loomulikult pole mul see kruvi esimese nooruses. Aga midagi seal õlis teisiti on. Samas pisikese hiinaka sisse läks peale esimesi külmasid kunagi tavaline mootoriõli sisse ja töötab kui kulda. Savi kui külm on.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)