GAZ 21 automaat 1960
#81

Pidasime siin värvitöökojaga läbirääkimisi esimeste aukude sulgemisest, aga lihtsat lahendust ei ole. Kõik muu materjal hakkab tulevikus kindlasti välja paistma.

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#82

Kui pole veel värv peal saab keevitada.
Tahaks juba kord näha autot või mootoratast mis saab selle 100% kätte.
Ise teen üht vene mootoratast juba 5 aastat ja olen ümber teinud juba 3 korda aga vähemaga ei leppi kui 100%
Vasta
#83

(27-02-2019, 21:49 PM)Qunts Kirjutas:  Tahaks juba kord näha autot või mootoratast mis saab selle 100% kätte.

Milles küsimus?
Vasta
#84

(27-02-2019, 21:49 PM)Qunts Kirjutas:  Kui pole veel värv peal saab keevitada.
Tahaks juba kord näha autot või mootoratast mis saab selle 100% kätte.
Ise teen üht vene mootoratast juba 5 aastat ja olen ümber teinud juba 3 korda aga vähemaga ei leppi kui 100%

Värv on peal! Üks mootorratas on ju 100%, käis siit foorumist ka läbi, aga ta oli ostmisest peale olnud oma puukastis ja võeti alles nüüd välja otse mustale nr. Midagi ei saanud ju valesti olla Smile . Ma arvan, et üle 50 aastast autot ei saa ka kõige suurema tahtmise juures 100%liseks.

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#85

(28-02-2019, 03:34 AM)stretch Kirjutas:  
(27-02-2019, 21:49 PM)Qunts Kirjutas:  Tahaks juba kord näha autot või mootoratast mis saab selle 100% kätte.

Milles küsimus?

Selle tsikli originaalsust on Jawa spetside ringis diskuteeritud, aga 100% originaal ta pole. 2 möödapanekut tunneb ära juba akti häguselt pildilt.
Akt ise on vigane ehitusaasta osas, JAWA 360 tootmine lõppes juulis 1974.
Vasta
#86

(28-02-2019, 10:35 AM)argo1974 Kirjutas:  
(28-02-2019, 03:34 AM)stretch Kirjutas:  
(27-02-2019, 21:49 PM)Qunts Kirjutas:  Tahaks juba kord näha autot või mootoratast mis saab selle 100% kätte.

Milles küsimus?

Selle tsikli originaalsust on Jawa spetside ringis diskuteeritud, aga 100% originaal ta pole. 2 möödapanekut tunneb ära juba akti häguselt pildilt.
Akt ise on vigane ehitusaasta osas, JAWA 360 tootmine lõppes juulis 1974.

Ja need 2 möödapanekut on?

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#87

Pisiasjad. Küünlapiipudel puuduvad raadiohäirete summutuse plekist katted (alates 04/1968) ja kütusevoolik peab olema PVC asemel must kummivoolik koos plekist torukesega. Varuosakataloog annab ühe torukese vooliku kraani poolses otsas, aga millegipärast tuli 360 viimasel paaril tootmisaastal tehasest torukesega vooliku mõlemas otsas.
Vasta
#88

No vot ja selliseid vigu leiab pakendist võetud masinal, siis nullist üles ehitatud üle 50 aasta masinal leiab alati midagi.

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#89

(28-02-2019, 21:21 PM)sven1 Kirjutas:  No vot ja selliseid vigu leiab pakendist võetud masinal, siis nullist üles ehitatud üle 50 aasta masinal leiab alati midagi.

Eks nad ole kõik kunagi pakendist võetud. 
Seoses pakendiga: sai vanamehega kunagi mingis sadamas käidud ja vana sebis seal tähtsa näoga ringi, mille tulemusena siis meie tulevase suvila krundile tekkis võrdlemisi kena putka, välismaa kirjad peal ja puha: nagu "nje kantovat" Smile või midagi sellist. Ega naabrid enne jumet näkku tagasi ei saanud kui vana ikka putkasse sisse näitas, et no autut netu, ainult karp on. Siis naabrid nagu väheke rahunesid maha. See oli kellegi õnneliku Soomest tagasi saadetud mosse pakend. Eks auto tiriti sadamas välja ja karp jäi maha. Väga korralik karp oli tolle aja kohta. Hööveldatud laud ja puha. Šablooniga miljon kirja-märki peal. Nemetskimi bukvami.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#90

Liistudega veel lõpliku otsust pole teinud. Aga ega muu seisma ei saa jääda. Loodan, et mais saab auto valmis.

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#91

(27-02-2019, 12:00 PM)MTJ juhataja Kirjutas:  Restaureerimise teoorias väärtustatakse kõrgelt omaniku/tellija nägemust, aga vanasõidukite puhul peetakse siiski tähtsamaks originaalsust. Igatahes II seerial tiibadel nooli ei olnud. Need tulid alles III seeriale.
Pole selle asja puhul sõna võtnud, ega midagi pole enda õigustuseks muud öelda, kui halvasti tehtud kodutöö. Selline projekt ja selline möödapanek. Aga sellest foorumist on ikka jube kasu selliste autode tegemisel. Kui palju asju on saadud veel sabast kinni. Eks see on poisi otsustada, kas leiab tahtmist ja vahendeid, need poritiivad ümber teha. Ma mõtlen esimesi. Tagumised jäävad nii, kui nii. Need on sinna sobitatud nende nooltega ja nende eemaldamisel jäävad sinna inetud praod. Vaevalt see õppetund kellelegi enam kasu toob, sest Volgade restaureerimine sellises mahus ja kvaliteedis pole enam majanduslikult mõtekas tegevus. Praegust hinda ja nõudlust ning tueviku väljavaadet, oma investeeritud kapital vähemalt tagasi saada on ainult 3 Vana Volga mudelil, mille puhul tasub käed õliseks teha. Need on 21G(vene), 21E ja 23. Ülejäänud jäävad sinna hobi valdkonda, mille puhul on mõtekas midagi ette võtta ülimalt hästi säilinud isendi korral, endale rõõmuks ja rahulduseks.
Vasta
#92

Nüüd kui neid vanu pilte volgadest kõvasti uuritud, selgus veel üks ahastus, et esimene põll ka valesti värvitud. [Pilt: icon_eek.gif]

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#93

Kas need nooled olid seal tagatiiva peal enne olemas või kuidas nad sinna üldse tekkisid ? Ma tegelt väga ei imestaks kui tava volgal polnud ja eksport mudelil olid.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#94

(01-03-2019, 23:57 PM)spitfire Kirjutas:  Kas need nooled olid seal tagatiiva peal enne olemas või kuidas nad sinna üldse tekkisid ? Ma tegelt väga ei imestaks kui tava volgal polnud ja eksport mudelil olid.

Sama mõte sähvatas peast läbi.
Kuidas saab tagatiiva iluliistude eemaldamine mingid praod jätta? Need ju tihendi asemel?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#95

(02-03-2019, 00:07 AM)Marko Kirjutas:  
(01-03-2019, 23:57 PM)spitfire Kirjutas:  Kas need nooled olid seal tagatiiva peal enne olemas või kuidas nad sinna üldse tekkisid ? Ma tegelt väga ei imestaks kui tava volgal polnud ja eksport mudelil olid.

Sama mõte sähvatas peast läbi.
Kuidas saab tagatiiva iluliistude eemaldamine mingid praod jätta? Need ju tihendi asemel?
 Iluliist on küllaltki paksu metallriba küljes kinni altpoolt poltidega ja see omakorda läbi poritiiva ja kere vaheliste poltidega selle kahe detaili vahel. Pluss kahel pool veel õhukesed kummiribad, mis välistavad metall, metalli vastu hõõrumist. Tegu küll üleliigse 3 mm-ga aga tõenäoliselt annab tagatulede juures selle asja ära rihtida. Vähemalt üritame, et kuskilt punnitama ei hakkaks. Esimesed poritiivad muidugi hullemad. Seal 7 auku reas. II seeria volgadel, neid iluliiste polnud. Segadusse ajaski see, et meie autole olid nad kunagi paigaldatud, tõenäoliselt edevusest. Eksport variantidel ka mitte.
Vasta
#96

(01-03-2019, 17:16 PM)sven1 Kirjutas:  Liistudega veel lõpliku otsust pole teinud. Aga ega muu seisma ei saa jääda. Loodan, et mais saab auto valmis.

Volgaklubist võib lugeda, et liistud lähevad ikkagi likvideerimisele?
Vasta
#97

Minul jällegi tekkib küsimus nendele pakendist välja võetud isentitega, et kas teatud aastakäikudel ei võidud kasutada selliseid liiste või juppe ?
Kui siis keegi komenteeris, et pakendist välja võetud isendil oli näiteks 2 viga originaaliga võrreldes siis mis allikaid on kasutatud, et just need juppid pidid olema just sellised ?
Minule tundub selline liistude kallal komenteerimine norimisene ja sooviksin kohe näha mingit kirjandust kust selline teave välja loetud !
Vasta
#98

Nõukaaegse tehnikaga on vahest ka selliseid toredaid juhtumeid, kus tehasest väljus täitaa ametlikult puuduliku või muudetud komplektsusega toodangut, sest vastavat osa polnud lihtsalt saada sel hetkel. 
Ja siis ei saaks tänapäeval  keegi öelda, et asi pole päris selline nagu ta oleks pidanud olema. 

Kohe hooga meenuvad näiteks esimesed VAZ2103, millele polnud õiget sisu veel saada ja tehti 2101 sisuga.
Või esimesed Estonia radioolad, mis olid raadiod, sest plaadimasinad polnud tulnud. 

Vastupidist küll vist väga ei juhtunud, et midagi oleks ülearu paigaldatud. Smile
Vasta
#99

(03-03-2019, 21:15 PM)TeeTL Kirjutas:  Vastupidist küll vist väga ei juhtunud, et midagi oleks ülearu paigaldatud. Smile

Panen sulle like! Big Grin 

Aga jah kuna ülearu midagi ei paigaldatud, siis tuleb augud kinni keevitada ja poritiivad uuesti värvida.
Samas sain ka eksperdilt informatsiooni pisivigade kohta mootoril. Volga mootor peab olema suuremas osas hõbedane, klapikambri kaan tumesinine ja vahetada tihend ja poldid, peenfiltrit ei tohi olla jne... Täpsemalt võite lugeda Volga foorumist. Kuna tegu on unikaalse ja haruldase autoga, siis ei saa jätte neid asju parandamata.

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

(03-03-2019, 21:39 PM)sven1 Kirjutas:  
(03-03-2019, 21:15 PM)TeeTL Kirjutas:   peenfiltrit ei tohi olla
Palun tõlget!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne