Webasto ühendamine
#41

Ma olen kasutanud boschi pumpasid.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#42

(03-03-2019, 22:34 PM)olli Kirjutas:  Mul thermo top C webastol vist tsirkulatsioonipump ära surnud. Alguses võtab suure hooga tule üles, 1-2 minutit käib, siis jääb seisma. Üks kerost tulev voolik on kuum, teine aga päris külm. Samas kui auto käib, siis töötab ilusti. Imelikku häält teeb ka, ragiseb justkui. Kuidas neil nende pumpadega lood on? Kipuvad surema? Ja kas tasub mingi vuffli vastu vahetada või pigem originaal?

pakun,et igasuguse vuffliga webasto keeldub töötamast.ja kirjelduse põhjal pump ei tööta jah.
Vasta
#43

(04-03-2019, 08:55 AM)muska71 Kirjutas:  
(03-03-2019, 22:34 PM)olli Kirjutas:  Mul thermo top C webastol vist tsirkulatsioonipump ära surnud. Alguses võtab suure hooga tule üles, 1-2 minutit käib, siis jääb seisma. Üks kerost tulev voolik on kuum, teine aga päris külm. Samas kui auto käib, siis töötab ilusti. Imelikku häält teeb ka, ragiseb justkui. Kuidas neil nende pumpadega lood on? Kipuvad surema? Ja kas tasub mingi vuffli vastu vahetada või pigem originaal?

pakun,et igasuguse vuffliga webasto keeldub töötamast.ja kirjelduse põhjal pump ei tööta jah.

Minu kasutada olev Eberspächeri "webasto" toimetab koos MB embleemiga pumbaga, pump lammutusest. Pumba ja kliima vahel veel VAG autodelt pärit lülitusrelee. Kaebuseid ei ole.


Vasta
#44

Tänud, siis tuleb uurima hakata! Ega muidu bosch pumbale mingit täpsemat viidet pole? Üks MB pump oli endal ka pikka aega riiulil aga sai hiljuti ühe teise projekti juures ära kasutatud. Eks uurin originaali hinda ka, aga jutud liiguvad, et see just odav kaup ei ole.
Vasta
#45

Eberi pump kirjutati mulle arvele kui 130+km.
Seda siis paar kuud tagasi.
Vasta
#46

(04-03-2019, 08:55 AM)muska71 Kirjutas:  pakun,et igasuguse vuffliga webasto keeldub töötamast...

Võtsin Fixusest miskit pumba ligi, Webosto pole vastu hakanud. Originaali polnud saarelt kohe saada ja otsustasin asenduse võtta. See oli neil kohal olemas.
Hinnad on muidugi kõvad mõlemal variandil.
Vasta
#47

(04-03-2019, 11:56 AM)olli Kirjutas:  Tänud, siis tuleb uurima hakata! Ega muidu bosch pumbale mingit täpsemat viidet pole? Üks MB pump oli endal ka pikka aega riiulil aga sai hiljuti ühe teise projekti juures ära kasutatud. Eks uurin originaali hinda ka, aga jutud liiguvad, et see just odav kaup ei ole.

http://ee5.shoproller.com/eelsoojendid/e...lsoojendid pakuvad ka pruugituid.
Vasta
#48

Tänud! Kellelgi on muidu head (lihtsat ja odavat) lahendust, millega jahutusvedeliku voolikuid ajutiselt sulgeda? VW manual näitab selliseid tööriistu, aga pole kusagil poes näinud midagi sellist. Pitskruviga olen proovinud, ei õnnestu hästi + võtavad palju ruumi.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta
#49

Mingi 15 a tagasi ostetud käsisae töölaua külge kinnitamise vahendid on umbes samad. Vist oli Riia toode. Äkki kellelgi üle jäänud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#50

Ise kasutanud ei ole aga tööriistapoodides müüakse selliseid tange:[Pilt: 1.jpg]
Ruumi võtavad ka muidugi palju Big Grin
Vasta
#51

(04-03-2019, 13:54 PM)olli Kirjutas:   Kellelgi on muidu head (lihtsat ja odavat) lahendust, millega jahutusvedeliku voolikuid ajutiselt sulgeda?...
Kaks väikse näpu jämust puupulka. Seod ühte otsapidi nööriga/traadiga kokku. Siis paned vooliku peale ja surud  kokku, nagu pähklitangid. Kokku surutud otsa seod traadi/nööriga kinni.
Niiviisi saab isegi soenduskraani "mängida".

   
Vasta
#52

(04-03-2019, 11:56 AM)olli Kirjutas:  Tänud, siis tuleb uurima hakata! Ega muidu bosch pumbale mingit täpsemat viidet pole? Üks MB pump oli endal ka pikka aega riiulil aga sai hiljuti ühe teise projekti juures ära kasutatud. Eks uurin originaali hinda ka, aga jutud liiguvad, et see just odav kaup ei ole.

Ladu kahekümne neljas on  näiteks minu autole sobivad Boschi kaubamärgiga tsirkulatsioonipumbad €44.- kuni €88.- 
Valikut seega on.
Vasta
#53

(04-03-2019, 13:54 PM)olli Kirjutas:  Tänud! Kellelgi on muidu head (lihtsat ja odavat) lahendust, millega jahutusvedeliku voolikuid ajutiselt sulgeda? VW manual näitab selliseid tööriistu, aga pole kusagil poes näinud midagi sellist. Pitskruviga olen proovinud, ei õnnestu hästi + võtavad palju ruumi.

Ülalpool sinised tangid on ideaalne lahendus. Tööjuures on KStoolsi, samad tangid, päris asjalikud.
Ma ise kasutan allpool olevaid lahendusi -
Aga aitab, kui sul on näiteks stoperrõnga tangid. Nendega vajutad kokku ja siis nipukaga/kaablisidemega tõmbad tagant, sarvedelt pinge peale. Ja es solista rohkem. Tavalised, pikemad näpitsad aitavad ka hädast välja, kui muidu ei saa, lihtsalt peab veidi hell olema nendega, või paned kummivooliku jupi otsa, et lõdvikule haiget ei tee.
Üks variant on veel lukustatavad kullinokad, millel pikad lõuad, sinna voolikujupid otsa ja töötab ka päris hästi.

Almost Again
Vasta
#54

Osadel laualampidel on ka lauaservakinnitus, mis lambist eraldi. Ilmselt sobiks seegi minipitskruviks. Ehk on töökojaski mõni selline kohtvalgustina kasutusel Wink

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#55

Kui puupulka vesta ei oska, siis polt ajab ka asja ära. Imekspandav, kuidas lihtsast asjast osatakse probleem tekitada Smile
Vasta
#56

https://avsk.ee/est/tooted/pitskruvid-ja...12815.html


[Pilt: l8segqsob89ibvcut31xzljw3uuap2wb9oppeidp...eerpn.jpeg]

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#57

(04-03-2019, 13:54 PM)olli Kirjutas:  Tänud! Kellelgi on muidu head (lihtsat ja odavat) lahendust, millega jahutusvedeliku voolikuid ajutiselt sulgeda?
Naelatangid ja kummiriba, lõikeosa on muidugi soovitav vähe ümaramaks lasta. NB! sobib ka pidurivoolikutele kui ei taha tervet süsteemi õhutama hakata.


Vasta
#58

(26-02-2019, 12:26 PM)pontu6 Kirjutas:  Kuna webasto ei ole kaugeltki keerulisem seadeldis autos, siis üht- teist annab seal kontrollida küll. Esiteks, et nii pluss kui miinus oleks ahju peal olemas. Edasi, et ahi üldse midagi teeks, on vaja käivitust. See peaks olema suuremas pistikus juhe nr 1. Pole küll sellesse eraldi kunagi süvenenud, kuid juhtimine peaks toimuma massiga. Seega, kui läbi kontroll lambi (mitte LEDi) sinna massi anda võiks midagi toimuda.
natuke targem ja teada see,et ahi ise korras ja viga auto elektris.kusagilt kere ja aku vahelt tuleb toide kaitsmetesse,aga + netu,tõümbasin juhtme pooleks ja otse akule ja ahi tegi häält.keila pakiautos rain testis ära ahju ja toimib.tal kohe spets juhtmestik ahjude testimiseks ja käivitamiseks peab olema see eraldi 2 juhtmega toide 12v peale ja kõrval suurde pistikusse ülemine rida parempoolne klemm mis peaks nr1 olema sinna pidavat + peale viia vaja olema.ka pulti läheb 3 juhet + ja - on puldi toide ja kolmas väljastab ahju sinna 1 klemmile toite ahju käivitamiseks.too nr1 juhe peaks must olema,hähemalt mul on ja karaini omal oli nii.homme peale tööd hakkan ahju uuesti peale panema ja katsun tööle saada.
Vasta
#59

Soojendusvooliku olen kokku pigistanud nii: otsisin ühe torujupi, vist oli MTZ tüüpi traktori hüdrosüsteemi toru, läbimõõt ca 10 mm. Sellest siis 10 cm jupp, poole pealt kokku painata ning teisele poole, kus harud jäävad, voolikuklamber peale. Toimis.
Ja voolik käis nende harude vahele...
Vasta
#60

uuematel masinatel kah webasto juba tehasest peal,AGA mingi lisasoojendi nime all ja käivitub koos mootori käivitumisega ja mingit taimerit-pulti toas pole ja asja mõte täitsa arusaamatu.oskab mõni targem kommenteerida saab seda ka ümber teha eelsoendiks?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne