Tere,kuna sain ka traktori T-16mg omanikuks,siis tekkis palju küsimusi targematelt,nimelt kas tal käib gaasi hooval kuskil vedru,mis seda hooba pingul hojaks,kuna pöördeid on kehva reguleerida selle hoovaga,tundub nagu oleks suur lõtk sees või midagi.
Samas plaanin teha õlivahetuse,sest ei tea millal viimati sellel õli vahetati,kuigi tunnilugejal seisab 600 tundi ees,väidetavalt õige,plaaniks midagi paremat panna kui kamazi õli,äi vahetas ka oma T-25 -l vene õli kaasaegsema õli vastu,pesi mootori naftaga seest korra läbi ja uus õli sisse,siiani pole probleemi olnud,aga ei tea kas julgeb enda T-16 ga sama teha.
Mina paneks kamaz'iga edasi ja vahetaks 100....150 tunni järel, mis on hobitraktoristile kord aastas. Ja Kamaz'i õli ongi omasuguste seas omamoodi premium klass. Osta on teda ka mõnus - väikse raha eest saab terve hunniku. Neid õli jutte on siin foorumis väga palju. Loe ja kujunda oma arvamus.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2018, 23:31 PM ja muutjaks oli Paksumaksu.
Muutmise põhjus: Minu viga
)
Mure ikka selle tühikäigu pööretega,kui käsi gaasi hoova liiga alla lükkad siis hakkab traktor välja surema,samas kui tahta,et traktor töötaks siis on pöördrd ikka nats kõrged,T-25 on kuidagi parem see käsi gaas,saab suht madalaks pöördeid panna,või on probleem ikka selle vedruga mis selle kõrgsurve pumbas on või selles hoovas mis kabiini põhjast jookseb käsigaasist pumbani.
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2018, 15:47 PM ja muutjaks oli aavu.)
Tsitaat:kuna pöördeid on kehva reguleerida selle hoovaga,tundub nagu oleks suur lõtk sees või midagi.
Võta kahe näpukesega selle koha pealt kinni. Siis liiguta seda hooba edasi-tagasi hästi kergelt. Kui tuntav lõtk on üle poole millimeetri, siis otsi remonditöökoda, mis selle lõtku ära kaotaks. Ise sa ilmselt nii keeruka remondiga hakkama ei saa.
Ah-jaa, unustasin, et kindlasti kindad kätte, muidu küünealused rikud ära.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Mis mudelilt see pilt pärineb? T-16M igatahes on õlipaak (ja loomulikult ka täitepunn) juhi parema talla all. Mugavam on asjatada, kui gaas põhja vajutada.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2020, 22:32 PM ja muutjaks oli aavu.)
(07-03-2019, 12:36 PM)v6sa Kirjutas: Mis mudelilt see pilt pärineb? T-16M igatahes on õlipaak (ja loomulikult ka täitepunn) juhi parema talla all. Mugavam on asjatada, kui gaas põhja vajutada.
(16-09-2020, 21:46 PM)saarrand Kirjutas: Mis vahe on T16 M ja T16MG tähisega traktoril? On neid veel erineva tähistusega?
16M on modenisatsii
16MG modernisatsii gidraulitseskii (ehk hüdraulikarooliga, nigu ennist mainitud)
oli õnn või õnnetus 1991a. üks tuttuus enam-vähem "karbist" välja võtta...
..suurt vahet pole, väiksed muutused "disainis" toimusid pidevalt - taburet toise fassongiga ja käigukangi nupp teistmoodi... ;-)
(23-09-2020, 09:12 AM)deeremees Kirjutas: Pilt aastast 2013. Naabrimehe T-16MG-U1. Rippsüsteem on ise tehtud talle.
Kust selline jutt tuleb, et see rippsüsteem ise tehtud? Keegi kõva mees poetaga meenutas oma pohmase peaga, et tegi 30a midagi ainulaadset?
Kunagi oli jutt, et tehase toode. - pole ka seda.
Tegu Tartus ESTRES toodetud t16m(G) traktorile mõeldud rippsüsteemiga. Sai seda lisavarustusena osta.
Mõni aasta tagasi oli üks kollane selline ka müügis. Neid rohkem kui 1 tehtud.
Heal juhul "ise tehtud" kvalifitseerub "ise paigaldatud" alla
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.