11-03-2019, 22:06 PM
Olen märganud,et kui ikka mingid kindada saagimisel käes,ei käi niipalju see vibra kätele. Palja käega on vahe tuntav. Õnneks ei pea ju iga päev saage peos hoidma vaid siis kui vaja on.
T.
T.
Tsitaat:aga kõige olulisem on sae kaal.
ja siis kerge käivitumine.
mootori maht või võimsus või muu sarnane on täiesti teisejärguline.
(11-03-2019, 23:18 PM)diesel Kirjutas: vibra ilmselt on täitsa oluline teema.
tõenäoliselt tasub arvestamist igal juhul.
aga kõige olulisem on sae kaal.
ja siis kerge käivitumine.
mootori maht või võimsus või muu sarnane on täiesti teisejärguline.
(11-03-2019, 23:04 PM)raulp Kirjutas: Ise olen korra selle legendaarse 254-ga kokku puutunud. Naabrimehel nimelt see on olemas ja tahtsin siis lihtsalt korra käima panna ja ühest palgist paar küpsist lõigata, et aimu saada, mis asjaga tegemist on. Halb asi oli vähemalt tema mudelil see, et polnud dekompressiooni nuppu. Sikutasin oma 20 korda, nii et pulsi tõmbas täitsa üles ja isegi higi sain lahti, kuid käima ikka ei läinud. Mingi süüte viga oli. Kahjuks jäigi hääl kuulmata. Eks ta kaalu poolest juba tänapäevaste saagidega võrreldes natuke raske võitu kipub olema, sellepärast eriti ei õhkaks tema järele isegi kui uue ja pakendis saaks.
Mugavusele mõeldes oleks ikkagi tarvis 2 saagi, üks väike 40-45 cm3 ja teine siis juba üle 60cm3 saag. Ma ootan praegu müüki stihlilt esimest sissepritsega mudelit 500i. 80cm3, kaal 6.3 kg ja võimsus 5kw. Selle hind aga tõotab tulla üpris kirves, ma pakun, et vähemalt 1300 euri kanti.
(12-03-2019, 12:46 PM)maisalup Kirjutas: Ma ei mõista, nahhui teil on vaja seda saepuru toota?? Mida annab teile 1.5 või 1.6 keti soon? Minu ümbruses kasutavad kõik profid 1.3 ketti, sest neile on oluline kütusekulu ja lõike kiirus mitte õhtuks kokku kraabitav saepuru kogus....
(12-03-2019, 01:04 AM)raulp Kirjutas:Tegelikult on päris hea tööriist, kerge ja võimas. Jämedat metsatööd pole sellega teinud, küll aga rannaniitusid kadakatest vabatahtlikult vabastanud eeskujulikul hulgal. Parimatel päevadel oli õues +33 ja saeketid hakkasid pidevalt välja venima, maha jooksma jne. Teritasid, pigutasid, saagisid, pingutasid ja pingutasid, kuni polnud enam midagi pingutada. Sae hooldajatelt tuli pärast info, et kergel sael samuti kallis Light juhtplaat, mis andiski kuumas järele ja hakkas trikitama. Hiljem asendati korralike raudsete juhtplaatidega ja probleemid lakkasid. Üks nüanss selle saega - sumbuti asub tavapäratus kohas, sae küljel. Korralikult madalalt lõigates tuleb kuum heitgaasi pilv kenasti näo juurde.Tsitaat:aga kõige olulisem on sae kaal.
ja siis kerge käivitumine.
mootori maht või võimsus või muu sarnane on täiesti teisejärguline.
https://www.farron.ee/mootorsaag-ms-201-c-m.html
Kaal 3,9 kg ja võimsust 1.8kw. Paraku hind on 669 euri. Hall-lepikus oleks see saag küll kunn.
(12-03-2019, 22:52 PM)speedsta Kirjutas: Jämedat metsatööd pole sellega teinud, küll aga rannaniitusid kadakatest vabatahtlikult vabastanud eeskujulikul hulgal.
(12-03-2019, 12:39 PM)diselist Kirjutas: ---
Saagi lüüakse käima, hoiad starteri käepidemest kinni ja lööd sae raskusega alla käima.On lihtsam kui maas tõmmata selg küürus, nagu mõned teevad.Ja tahavadki nii teha....vaba maa .vaba valik
(12-03-2019, 23:31 PM)hulgus Kirjutas: ... näiteks minu ms250 omab lolli kommet tugevalt tagasi lüüa ja seda on isegi põlve all s--t käivitada. dekompressi pole. Nööre läheb aasta tagant.Mul vanem mudel ms025 ja sel pole läinud ühtegi nööri ega löö tagasi, lihtsalt viimasel ajal on käivitumine sitemaks läinud või ise nõrgemaks, igatahes sai eelmine aasta odavalt Dolmar ostetud, võimsam ja käivitub paremini, nn kiirstart peal, mida küll ei taju.