13-05-2004, 08:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2004, 17:16 PM ja muutjaks oli
pppp.)
MIs vahe on M400 ja 401-l kuna need väljalaske aastad olid jne...
Postitused: 691
Teemad: 58
Liitus: Nov 2003
Maine:
1
m400 oli käigukang põrandal m401 juba roolijuures...
Aga mis väljalaske aastad neil on ?
Postitused: 2,220
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
13-05-2004, 09:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2004, 09:37 AM ja muutjaks oli
pppp.)
Raamatu Sõiduautod Moskvitš andmetel:
M400: 1947...1954
M401: 1954...1956
ega kellegil seda Sõiduautod Moskvitš raamatut ole müüa?Soovitavalt eesti k
Postitused: 2,220
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Lihtsalt FYI: Selles raamatus pole peale tehniliste andmete ning väikse jutu mossede ajaloost 400/401 kohta suurt rohkem midagi kirjas.
huvitab just 400/401 andmed ja nende kohta tahax mingit raamatud.
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
13-05-2004, 18:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2004, 22:18 PM ja muutjaks oli
ints.)
Raamatud: \"Avtomobil MOSKVIŠ\" instruktsia po uhodu. 1955(ka varasemad aastad see 55.a oma on kaheksas trükk)venekeelne!
\"Amatöörautojuhi käsiraamat\" E.Anton 1957.358.lk. (kolmas trükk,seega sobivad ka varasemad kuid need on õhemad)eestikeelne,
\"Autode Ehitus\"V:I:Anohhin,1953.a.520.lk. eestikeelne,
\"Katalog zapaznnõh tšastei\"avtomobilja MOSKVITŠ 1954.a.165.lk.(teine täiendatud trükk ,M 401 kohta .) venekeelne.
Saadaval loetelust(siin seal raamatu antikvariaatides)eestikeelseid asju ja \"...instruktsia po...\" aga varuosa kataloogi suht raske leida.
Erinevused M 400 M 401
Rool Rool ja pulgad Rooli pulgad mettallist.
kaetud sama materj.
Genekas: Mootori peal. Mootori vaskul küljel
Kindalaekad: Üks kaanega, Mõlemad laekad kaanega.
juhipoolne ilma kaaneta.
Jahutus 2 laba. 4 laba.
ventilaator:
Akukast : Väljaulatuv alus. Süvend torpeed
(tulemüüris)plekis
Käsipidur : Keset põrandat Vasakul armatuuri all
Käigukang: Põrandal. Roolisambal
Kindlasti on veel erinevusi aga need peaks olema esimeste M 400 ja viimaste M 401 kindlad erinevused,kas aga selliste tunnustega M 400 säilind on ... raske öelda sest vene ajal mixiti päris hoolega.
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
400 kang ikka põrandal ja käsipidur kardaanitunnelist paremal pool. 401 kang rooli peal ja käsipidur vasakul nagu öeldud.
Mis erinevusi siis mootori poole pealt veel: uurides kodus kolme M400/401 mootorit, selgus, et 400-xxxxxxxxxxxx koodiga olevatel plokikaanel on see osa, kuhu küünlad sisse keeratakse, väikese (umbes 20 kraadise) nurga all, aga 401 plokikaas on pealt tasane. Minu valduses olevatel mootoritel on kõigil küünlad veidi viltu,kuid kodanik Oldmoped mainis Kurtnas, et osadel pidavat ka küünlad otse sees olema.
Kui nii, siis huvitaks, et kas 400 või 401 omal ja mis aastatel selline kaan oli?
Lisaks on 401 veepump erinev 400 omast ja 401-l ka teine karburaator.
Ning kui minna päris mootori sisse, siis 400 ja 401-l on erinevusi ka nukakraadides ja väntvõlli mõõtudes. Kui kedagi täpsemad andmed nuka ja vända kohta huvitavad, siis järgmisel nädalal võin vaadata.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
nii, nüüd väike mõtete laialivalgumine mul...kere numbrit vaadates on M400-420 ja ehitusaasta 1950 seega peaks mul olema M400, aga enamus tunnuseid viitab 401-le(käigukang, käsipidur...jne) et kumb mul on\'s? mingi kahevahepealne hübriid?
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Lauri_s Kirjutas:nii, nüüd väike mõtete laialivalgumine mul...kere numbrit vaadates on M400-420 ja ehitusaasta 1950 seega peaks mul olema M400, aga enamus tunnuseid viitab 401-le(käigukang, käsipidur...jne) et kumb mul on\'s? mingi kahevahepealne hübriid?
Sa uuri auto põhja armatuuri alt. Äkki on kunagi käsipidur ja käigukang 401 juppide suurema kättesaadavuse tõttu mujale viidud. Põrandal peaks aga sel juhul olema keevituslapid mis peaksid selgesti näha olema.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Oli veel Moskva 800-ndaks juubeliks tehtud m400
mudel,millel olid natuke teistsugused näidikud(tornid,visnurk,800 let põhjal),kapoti vasakul küljel oli \"moskvits\"kirja asemel vapi moodi märk,istmete ja uste polstrid olid lillelised.Neid tehti 1947a. kevad,suvi,sügis vist ja kui palju ning mis kere numbrist alates tahaks isegi teada.Näidikud ja polstrid viitavad sellele et minu valduses on vähemalt üks selline vrakk.
Võin saata pilte 400 mis mul endal on käigukang on põrandal jah koos käsipiduriga iffoniff@hot.ee
Postitused: 14
Teemad: 0
Liitus: Dec 2014
Maine:
0
Tagumised amortid olid erinevad , ilukilpid erinevad , ninaplekki ilulistit ka erinevad, siis signaal oli erinevatel kohadel , rehvidel erinev protektor , erinev armatuurilaud, erinev valgustus süsteem , erinevad õhufiltrid , erinevad alus kummimattid . Ühe sõnaga nendel oli päris palju siukest erinevust .