(14-03-2019, 19:27 PM)muska77 Kirjutas: lihtsalt huvi pärast,et mis põhjusel?
Laiali kipuvad lendama.
Viimasena lendas rallis ja seal tuli tuppa ka.
Siis Smiltenes lendas bagil laiali ja jupid rahva sekka, Matsil on 2 hooratast laiali lennanud ja Tapal ka bagil üks.
Eks see tehnika ole kohati igivana ja oma tööhügieen ka muidugi.
Paljud sõidavad ilma sidurikoja põhjata ja eks seal lendab kive hooratta pihta või sõidetakse isegi millelegi otsa hoorattaga.
Võibolla on väntvõll maha kukkunud koos hoorattaga...
Muidugi see ka veel et tasakaalustusauke on mõnel rohkem kui juustus auke.
Meil siin tasakaalustamine on selle kohapealt ka problemaatiline et väntvõlli üksinda ei tasakaalustata vaid koos hoorattaga ja sinna on ju lihtsam auku puurida kui vändale.
Mis kontrollimisse puutub, siis ega meil ei suudetagi kontrollida asju mida silmaga ei näe.
Kui üks pidurituli ei põle seda kontrollitakse ja starti ei lasta aga asjad mis mootoris sees on kõrgem tase millele hammas ei hakka.
Avalik saladus on näiteks et käigukasti ülekandearve kontrollitakse sellise meetodiga mis näitab ehk kui ühe ringi kiiremaks teed.
Näiteks 3 käigu ülekandearv peab olema 1,71 aga kui võtta peedikombaini vahereduktorist sobivad hammasrattad saab ülekandearvuks 1,64 mis teeb kolmanda ja neljanda käigu vahe oluliselt väiksemaks andes sellega eelise.
Igatahes sellist lahendust on kontrollitud ja pole pretensioone olnud.