Veoautosport

Ega kellegil mõnda vana gaz rallika turvakaart üle pole? 
Gaz 51, 52, 53 veokaid võib ka pakkuda... kevad läheneb taas...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Jätkan oma joruga siis - 14.07.toimus lätis Madonas 4x4 offroad ringraja KV teine etapp. Üht-teist minu kaamerasilma läbi.



[Pilt: WkKVyu0t6Jef_h9JQb_E4iUhzsw7KgRVXjBvcuNm...80-h720-no]
Vasta

Järgmine video siis "kannatuste rajast" ehk 4x4 offroad ringraja KV kolmas etapp veokatele.



[Pilt: XX0mI10vYK0tPm-0GYXEBCEt9CQP652bplHEiRTE...80-h720-no]
Vasta

Jätkuks siis videomix selle hooaja veoka ja bagikrossist.
https://youtu.be/5aYo-N1fkfg

[Pilt: c08727lK0b9OVoSZfdUtVMheLis6r01IkNcqR9lQ...80-h720-no]
Vasta
Photo 

Selle hooaja nädalatagune ja viimane võistlus siis - mehed ja masinad mudas. Paistab et see "kõiksevägevam" on ka suur autospordisõber või lihtsalt kalender klappis aga sel nädalavahetusel oleks juba jama olnud...  Sad
https://youtu.be/0pg5bTIP2_o

[Pilt: ppEZ-0nXZo4PLg2Lduhn6bK0fULYZ4u1IMyL7cK2...80-h720-no]
Vasta

Vägev, need mehed on ikke väääääga segased peast Big Grin

Eino
Vasta

Panen oma pildid ka siia näha.

https://www.flickr.com/photos/140921303@...4867616378


Peale veokate muud masinad ka seal, aga vast ei sega. Smile

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta

Kas rattareduktorid on keelatud?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ma küll reeglitest palju ei tea, aga ilmselt ei ole.
 Näiteks sellel silmadega punasel mersu märgiga masinal on kindlasti reduktoritega rattad ja mitmel väiksema klassi masinal olid ka.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta

Veokaklassi autod on peaaegu kõik erineva kabiini ja mootoriga Gaz-66ned. Unimogi vist loetakse liiga väikseks veoka klassi või ei kannata sild suurt ratast?
Vasta

See mersu märgiga isend ongi unimogi aluse peale ehitatud. Aga kahjuks uuest aastast see vist veoka klassis ei sõida kuna tuleb min. kaalu piiran.

Eino
Vasta

Aru ma ei saa miks neid veokaid läbi mudaaugu vintsitakse.   
https://www.youtube.com/watch?v=RNtZb4vWNLA
Vasta

(31-10-2018, 19:03 PM)vanapagan Kirjutas:  Aru ma ei saa miks neid veokaid läbi mudaaugu vintsitakse.   
https://www.youtube.com/watch?v=RNtZb4vWNLA

No minu arust on see lühikeses mudavannis suplemine palju igavam nii sõitjatele kui pealtvaatajatele.Masin jääb kinni ja ongi kõik  Sad Meite sarjas on võimalusi ikka rohkem kuidas uuesti liikuma saada.
https://youtu.be/o5NlzbSsb7Y
Vasta

Imelik,et veel igasugused rohelised puukallistajad kohale pole jõudnud.Sõidate äkki mõnest konnast üle või midagi.
Kuskilt käis läbi uudis,et driftimehed juba võeti ette.Mootor pidi töötama liiga kõrgetel pööretel ja et rehvide kulutamine
tossu saatel on eesmärk WinkSelline asi ei saa lubatav olla.
https://youtu.be/o5NlzbSsb7Y
Vasta

Teatavasti ei või sel aastal enam veoautoga krossi sõita malmist hoorattaga ja kui see tuleb kellelegi üllatusena või tahab niisama terashooratast siis võiks märku anda sest toorikuid on vaja juurde tellida ja mida rohkem seda soodsam.
Mõni näide ka 
[Pilt: 0112000943ea1cb.jpg][Pilt: 011200094904c0d.jpg]
Mõni tahab raskemat mõni kergemat.
[Pilt: 011200094542b78.jpg]
Vasta

Huvita, kes ja kuidas seda kontrollima hakkab? Siiani pole suudetud silindri läbimõõtu ega kolvikäiku kontrollida.
Vasta

Teatavasti ei või sel aastal enam veoautoga krossi sõita malmist hoorattaga.

lihtsalt huvi pärast,et mis põhjusel?
Vasta

(14-03-2019, 19:27 PM)muska77 Kirjutas:  lihtsalt huvi pärast,et mis põhjusel?

Laiali kipuvad lendama.
Viimasena lendas rallis ja seal tuli tuppa ka.
Siis Smiltenes lendas bagil laiali ja jupid rahva sekka, Matsil on 2 hooratast laiali lennanud ja Tapal ka bagil üks.
Eks see tehnika ole kohati igivana ja oma tööhügieen ka muidugi.
Paljud sõidavad ilma sidurikoja põhjata ja eks seal lendab kive hooratta pihta või sõidetakse isegi millelegi otsa hoorattaga.
Võibolla on väntvõll maha kukkunud koos hoorattaga...
Muidugi see ka veel et tasakaalustusauke on mõnel rohkem kui juustus auke.
Meil siin tasakaalustamine on selle kohapealt ka problemaatiline et väntvõlli üksinda ei tasakaalustata vaid koos hoorattaga ja sinna on ju lihtsam auku puurida kui vändale.
Mis kontrollimisse puutub, siis ega meil ei suudetagi kontrollida asju mida silmaga ei näe.
Kui üks pidurituli ei põle seda kontrollitakse ja starti ei lasta aga asjad mis mootoris sees on kõrgem tase millele hammas ei hakka.
Avalik saladus on näiteks et käigukasti ülekandearve kontrollitakse sellise meetodiga mis näitab ehk kui ühe ringi kiiremaks teed.
Näiteks 3 käigu ülekandearv peab olema 1,71 aga kui võtta peedikombaini vahereduktorist sobivad hammasrattad saab ülekandearvuks 1,64 mis teeb kolmanda ja neljanda käigu vahe oluliselt väiksemaks andes sellega eelise.
Igatahes sellist lahendust on kontrollitud ja pole pretensioone olnud.
Vasta

(14-03-2019, 20:43 PM)2715 Kirjutas:  selle kohapealt ka problemaatiline et väntvõlli üksinda ei tasakaalustata vaid koos hoorattaga ja sinna on ju lihtsam auku puurida kui vändale.
Millised metslased niimoodi mootorit ehitavad? Eriti veel võidusõiduks Sad
Kõigepealt ikka väntvõll, augud põskedes, siis hooratas ja siis sidurikorv.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Teoorias peaks see käima jah nii et kõigepealt väntvõll, siis hooratas, sidur ja rihmaratas.
Praktika aga on selline, et saates komplekti Karksi-Nuia millel hooratas on tasakaalus ja sidurikorv on tasakaalus siis tagasi saab ta ikka nõnda, et hooratas on auke täis lastud.
Hooratas aga oli tasakaalus sest on täpselt tehtud ja vastavas abinõus kontrollimisel jäi seisma igas asendis ning piisas 5 sendise asetamisest hammasvööle et see koht end alla keeras.
Korv oli eurose mündi jagu tasakaalust väljas ning sellel sai ka paar auku jämedamaks puuritud et tasakaalu saada.
Hea terasest hooratta rikkusid ära...
Muidugi need kes neid autosid ehitavad pole ka kõik väga teravad pliiatsid ja nii tuli peale tasakaalustamist meeletu vibratsioon ja aru ka ei saanud miks enne kui selgus, et pandi sidurile ka ketas(!)sisse ja loomulikult ka tsentrist välja.
Miks seda aga välja ei võetud...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 20 külali(st)ne