Isetehtud matkaauto, "vanlife" ja kogemusi Eestis? Matkakas!

2000+ Transit igati hea valik, palju mõnusam sõita kui vanemaga. Peale rooste ei ole seal suurt midagi karta. Ise kasutan 2005.a. transitit ja 4 aastat tagasi ostes oli reealne läbisõit umbes 400k, ma olen umbes 130k juurde sõitnud ja umbkaudne remondikulu on 0.02€/km. 
 Kui raha on olemas siis tuleb lihtsalt peale passida millal mõni kobedam tuleb müüki ja siis kiirelt reageerida, tavaliselt hea hinna ja tehnilise seisuga masinad müüakse max 2 päevaga maha.

 Mõistlik oleks esiteks võtta rendist kaubik(50€) päevaks või kaheks ja siis on näha kui suurt vaja.

Ise olen kasutanud pikalt gaasigrilli koos "pliidiauguga", grillis liha ja potiga riisi vms.
Vasta

(15-03-2019, 17:33 PM)MeelisV Kirjutas:  
(15-03-2019, 16:55 PM)muska71 Kirjutas:  
(15-03-2019, 15:46 PM)MeelisV Kirjutas:  oi kuipalju on meil olemas autoga lähenetavaid rmk platse kus saab niimoodi väga lahedalt nädalavahetusel lõõgastuda

need ju kõik kenas looduses,metsas,mere-järve-jõe kallastel.linnas pole veel kohanud.

Ei saanud hetkel pihta.  Rolleyes
rmk platsid ongi ju AINULT looduses,mina linnades pole veel näinud.
Vasta

Mina soovitan igasugustest negatiivsetest kommentaaridest mitte välja teha ja lähemal ajal buss ära osta, suveks tehniliselt korda ja suve jooksul võimalikult palju ringi liikuda ilma suurema ehitamiseta et aru saada mida ja kuidas edaspidi teha. Järgmise talve saad ehitada. 

Raha ja aja kulu läheb alati kordades rohkem kui oskad ette arvata. Oma käru ehitamist alustades arvasin et ostan poest mõne tahvli vineeri ja kruvin paari nädalaga kokku. Raha läks veidi alla 2k ja aega täpselt 1 aasta  Big Grin

Olen ka mõne euroopa tripi "vannlaifinud" sõpradega kamba peale traficut rentides aga ööbisime üldiselt kämpinguplatsidel koos saksa pensionäridega kuna euroopas väga vaba loodust ei ole kuhu laager üles panna. Aga oma väikestele kogemustele tuginedes soovitaksin kindlasti valida või ehitada kuuti ka istmed. Eriti just kolmekohaliste kaubikute kõrvalistmed on väga ebamugavad ja tuhandete kilomeetrite kaupa seal küll istuda ei viitsiks. Erinevate renditraficutega olen korduvalt nii vahemere ääres kui Austria alpides käinud ja seda autot julgeks soovitada küll, väga mõnus sõita aga selle projekti jaoks jääb kardetavasti madalaks- lühikeseks.
Vasta

(15-03-2019, 17:31 PM)Jesper Kirjutas:  A kas mingi muu mark on märgatavalt teistest üle? Ei targuta, siiralt huvitab, mul on ka majapidamisest kuut puudu. Mis hakkaks sõitma max 10k aastas, seega väga kallist nagu ei taha...
Võta milline tahes, igaühel oma head ja vead. Mersu pole ammu enam Mersu ja keegi ei teagi, kus midagi toodetakse.
Olin ka vanasti prantsuse autode vihkaja - polnud proovinud, vaid kuulujutud/usk. Nüüd olen erinevaid proovinud ja ei ütle midagi paha - pigem vastupidi.

hp
Vasta

(15-03-2019, 14:27 PM)raul Kirjutas:  Näide ajakulule: oli vaja IKEA puidust köögi-tööpukile kaaslast samade välismõõtudega aga mõningaste modifikatsioonidega.
Tegin uue puidust puki, ilma ühegi kruvi liideseta - tuli igati uhke. Lõin huvi pärast ajakulu kokku - sain 60+ tundi...
Algne IKEA originaal maksis vist 69 euri - kas tasus ise teha?

Aga mis tunne oli kui valmis said? Kui ajast kahju kas järgmise teeksid kruvidega Smile?
Vasta

(15-03-2019, 14:01 PM)MeelisV Kirjutas:  sellel kes iganes siit teemast lõpuks omale stardiabi saab ja tahab saada 
lisaks mõnedele viimastele postitustele millega olen täiesti nõus lisan, et tuleb olla valmis ka selleks, et mingit materjali läheb vaja vähe aga müüakse palju 
mingit tööriista on vaja korraks aga kuskilt ei saa laenata jne.
tekivad sellised "ülekulud" kus tinglikult mõnekümne cm pärast pead ostma terve 3m jupi või ühe kapiukse tarvis terve vineeritahvli
ja kui isegi algses plaanis seda polnud ja pidi kindlasti materjalist välja tulema siis pisike näpuviga mõõtmisel või arvutustes või valmistamises tekitab olukorra kus viimane varu sai nüüd otsa ja just see jupike jäi puudu
tööd tehes satud olukorda kus edasi saad vaid mingi erilise tööriistaga mida sul ei ole nagu nt. see sama ülafrees  - mul kah ei olnud enne aga nüüd on Big Grin  
või tuleb osta mingi teine suurem toode, et sellelt saada vaid üks detail mida on just vaja kasutada ja ülejääk on kasutu

See on nüüd mulle väga südamelähedane teema, mis tekitab mus igapäevaselt süümekaid, ma ei taha ka ise tekitada prügi, jääke ja jube kahju ka kõigest heast kraamist, mis osad inimesed süümekateta ära viskavad. Sest pole ju kuskil hoida. Mina kasutaks hea meelga kellegi jääke. Miks inimesed ei jaga oma ülejääke, sest see on organiseerimata. Remontides kodu jääb ka ju üle, kellel on kelder ja kuur viivad sinna. Kõige hullem läheb otse prükki. Mõned raatsivad ja viitsivad maha müüa või ära anda tasuta fb gruppides ja ostas või nagu näen nüüd, siin foorumis ka kuulutused täitsa olemas. Kui mul läheb ülafreesi vaja, kas keegi palun laenaks mulle, kasvõi väikse tasu eest, minu pärast pole küll vaja maailma veel lisaks masinatega risustada, mida kasutan vaid korra. Võiks olla sellised kogukonna laod, kus inimesed viiavad asju, mida ei vaja, või siis laenamiskeskused, mis poleks ärid. See peaks olema tegelikult riiklikult juhitud teema arvestades meie kliima ja meie riigi jube viletsat prügimajanduse seisu. On asju, millel peaks olema võimalus pääseda tagasi ringlusse, enne kui satuvad prükki. Kõige jubedam on see vast ehitusfirmadel, kõik jäägid ja lammutusest tulevad asjad, kuidas mööbel aetakse lihtsalt masinasse. Aga kuhugi panna ei ole. Samas kõige jaoks tegelikult poleks vaja füüsilist keskkonda vaid sobiks ju täitsa virtuaalne süsteem, ja hea kui info liiguks, regatakse oma tööriistad või jäägid ära, asukoht, otsing, broneerimis süsteem, kontaktid, sümboolne kasutustasu. Ja samas kui selline omavahel suhtlev kogukond, kelle kontaktid oleks olemas, siis saaks ka lihtsalt jagatud excel tabeliga hakkama. 
Nii lahe on neid kogemusi lugeda, aga kogemused tulevad ainult ise tehes
Vasta

(15-03-2019, 14:39 PM)Jesper Kirjutas:  Mis puudutab kaubiku vastupidavust (sry, ma ei jõua enam järge pidada, kellele konkreetselt vastata), siis loomulikult on see ka risk, aga 6000km on sellisele keskmisele töökaubikule ju 1-2 kuu läbisõit, ehk ei midagi müstilist. Ega neid ka ju ei remondita iga kuu ja teeservad pole ülestõstetud kapottidega kaubikuid täis, pigem annavad noored naksud talda nii et oi-oi-oi. Ehk siis äkki see ei ole ikka nii suur risk, kui esmapilgul tundub, et peaks tingimata tutika liisima. Ostes teha tavaline rihmad-vedelikud-filtrid-rehvid ring ja lasta kellelgi üle vaadata ja küll ta koju toob. Mingi elementaarne pirni-jahutusvedeliku-piduriklotsi oskus võiks muidugi olla, aga see on iga sõidukiga samamoodi.

Seda muidugi ikka 2000+ tehnika puhul, mitte mingi 1986 vms Smile

Jesper sa räägid nii nagu mina mõtlen, kes sa oled  Smile nii hea on lugeda. Jahutusvedeliku, õli valamisega tuttav, pirnidest me ei räägi, pidurivedeliku valamisega ka, toru oli katki, kütuse käsipumba leidsin üles, kütuse äravoolu toru rannas katki sõitnud ja käepäraste vahenditega remondini liikunud. Aga, mis nende klotsidega on? Mul hakkasid ühed pikalt talvel seistes kohisema, aga sõiduga läks üle
Vasta

(15-03-2019, 19:41 PM)Thea Kirjutas:  See on nüüd mulle väga südamelähedane teema, mis tekitab mus igapäevaselt süümekaid, ma ei taha ka ise tekitada prügi, jääke ja jube kahju ka kõigest heast kraamist, mis osad inimesed süümekateta ära viskavad. Sest pole ju kuskil hoida. Mina kasutaks hea meelga kellegi jääke. Miks inimesed ei jaga oma ülejääke, sest see on organiseerimata. Remontides kodu jääb ka ju üle, kellel on kelder ja kuur viivad sinna. Kõige hullem läheb otse prükki. Mõned raatsivad ja viitsivad maha müüa või ära anda tasuta fb gruppides ja ostas või nagu näen nüüd, siin foorumis ka kuulutused täitsa olemas. Kui mul läheb ülafreesi vaja, kas keegi palun laenaks mulle, kasvõi väikse tasu eest, minu pärast pole küll vaja maailma veel lisaks masinatega risustada, mida kasutan vaid korra. Võiks olla sellised kogukonna laod, kus inimesed viiavad asju, mida ei vaja, või siis laenamiskeskused, mis poleks ärid. See peaks olema tegelikult riiklikult juhitud teema arvestades meie kliima ja meie riigi jube viletsat prügimajanduse seisu. On asju, millel peaks olema võimalus pääseda tagasi ringlusse, enne kui satuvad prükki. Kõige jubedam on see vast ehitusfirmadel, kõik jäägid ja lammutusest tulevad asjad, kuidas mööbel aetakse lihtsalt masinasse. Aga kuhugi panna ei ole. Samas kõige jaoks tegelikult poleks vaja füüsilist keskkonda vaid sobiks ju täitsa virtuaalne süsteem, ja hea kui info liiguks, regatakse oma tööriistad või jäägid ära, asukoht, otsing, broneerimis süsteem, kontaktid, sümboolne kasutustasu. Ja samas kui selline omavahel suhtlev kogukond, kelle kontaktid oleks olemas, siis saaks ka lihtsalt jagatud excel tabeliga hakkama. 
Nii lahe on neid kogemusi lugeda, aga kogemused tulevad ainult ise tehes

see on ju kõik äri ja tasuta ei tee tänapäeval küll keegi midagi,poes kaupadelgi 100+% juurdehindlus jne.sul on hea võimalus asi kätte võtta ja ära teha.
Vasta

(15-03-2019, 19:41 PM)Thea Kirjutas:  Võiks olla sellised kogukonna laod, kus inimesed viiavad asju, mida ei vaja, või siis laenamiskeskused, mis poleks ärid. See peaks olema tegelikult riiklikult juhitud teema arvestades meie kliima ja meie riigi jube viletsat prügimajanduse seisu. On asju, millel peaks olema võimalus pääseda tagasi ringlusse, enne kui satuvad prükki.
Kaupmehed hukkavad selle idee ära eos juba, ära unista!
Kaupmehed üritasid mulle eile müüa tolmuimeja torupikendust, 480mm, hind tühine 19,99  Big GrinBig Grin
Ma millegipärast ei ostnud...
Teemasse ka - ole hea ja ütle, kas oled see plika kes 11aastaselt võrril kolvi ära vahetas või see plika, kes lambipirni vahetuseks abimeest ei vaja?
On veel üks väga oluline asi. Kas Sul on koht, kuhu kaubik sisse mahub ja kasvõi impulssrežiimis kütta saab?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(15-03-2019, 18:07 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Aga oma väikestele kogemustele tuginedes soovitaksin kindlasti valida või ehitada kuuti ka istmed. Eriti just kolmekohaliste kaubikute kõrvalistmed on väga ebamugavad ja tuhandete kilomeetrite kaupa seal küll istuda ei viitsiks. Erinevate renditraficutega olen korduvalt nii vahemere ääres kui Austria alpides käinud ja seda autot julgeks soovitada küll, väga mõnus sõita aga selle projekti jaoks jääb kardetavasti madalaks- lühikeseks.

Kuna ma siiski pigem purjetan, on paar tiiru ka sõiduautoga ja ka seesinase trafikuga tulnud teha. Et purjeka/mootorjahini jõuda või tagasi tulla. JA ka kunagi bussireis Austriasse suusatama...
No ma ei arva siiski sellest suurt midagi, kui tegu pole ausa korraliku matkakaga. Trafikuga on sigahea sõita aga kõik muu on paljukesti paras ikaldus. Eesti piires on trafik ja madrats muidugi enam kui piisav. OK, Põhja-Poola ka veel kuidagi... Ja seda ma võin oma Zafiraga ka teha.
Rent rendiks ja mugavus mugavuseks. Puhas matkakas on ikka mõnusam aga kui raha ei taha palju kulutada ja eraldi autot pidada, siis selline Vito Westfalia on ju täitsa teema. See puhas "vanlife". Priimuse/pliidi ja veekanku võtad kaasa ja seikled. Kassett-peldik Naistele (kes niisama ei oska võsas käia) ei maksa ka midagi. Mingi autokülmiku viskad ka sisse. Paar samasugust aga kallimat Vitot on veel ja ongi kõik - järgmine ongi juba õige väike matkaauto! T4-põhised Multivanid arutu raha eest võib ära unustada, need liiguvad ju vaid gravitatsiooni mõjul üle 90 km/h... kui lennukist alla visata koos tiibklaveriga! 

Sai tehtud virtuaaltuur teemal "mida pakutakse müüa, kui tahaks 2019 suvel automatkata". Zafiral saab millalgi suvel ülevaatus ja seega vist ka elu otsa, mingi mõte on Preisimaale minna ja Sõbrale Stettinisse külla sõita ka. Mulle hakkas bussilaadne koledalt meeldima, mõnus maanteel ja mahub palju sisse. Seega mahtuniversaalkereline väikebuss. Proua mõistab vabalt metsaall pissil käia ja kuna igapäevanegi elamine on komfordivaba, siis juba tuult/vihma pidav on boonus  Big Grin
Vasta
Star 

Need, kes soovivad teemaalgatajale nõu anda, korraks juhin uuesti tähelepanu teemaalgatusele, milleks oli "soovin ise ehitada".
Külastajad, kes seda teemat loevad, neil on ehk muud eesmärgid. Aga otseselt mulle soovitada veelkord rentida masin või minna bookingu ja airbnbga rentida maamajake, see on veidi igav lugeda.
Loogiliselt võttes, kui inimesel on raha, siis ta ju teeb seda, mida tahab, ehk siis, kui ma tahaksin rentida, siis ma teeksin seda, mis mind praegu reaalselt takistaks rentimast või siis jumal hoia oma sõiduautoga telkima minemast. Ainult tahe. Jah ma võiksin looduses rendimajas olla, see oleks tore, aga seal olles ma unistaksin sellest, kuidas ma ehitama hakkan Smile 
Ma olen mõelnud seda teemat vist aastake nüüd. Ja panin konkreetselt nagu piduri peale, ütlesin, et oota ehk läheb üle, remondi oma korterit veidi veel.
Siin ma nüüd olen, tahaksin lugeda põnevaid projekte sellest, kuidas on ehitatud, soojustatud, päikesepaneele pandud, kas iseehitajad käivad kuskil koos oma matkakaubikuid ka näitamas üksteisele? Kas kuskil on mõni iseehitamisega seotud portaal? Kõigest sellest tahaks lugeda, kui mul vaid oleks nüüd üks kaubik võtta Smile


 
Põhiliselt kasutaksin seda kaubikut Eestis. Heal juhul Tatrad ja kunagi tahaks minna Norrasse aga kuidas ma ei tea veel.

Ma ei ole väga ekstreem, et nüüd lähen ja elangi nii ja tsivilisatsioonist välja, tegelikult võib olla iga nv käiks korra looduses. Ja suvel muusikafestivalidel. Muidu oleme käinud sõidautoga piknike pidamas, koogid kohvid termosega kaasas ja siis koju tagasi. Tahaks, et asjad oleks olemas, et ei peaks tassima sõiduautosse ja siis õhtul tuppa. Vb tahaks mõnusalt sooja minna korraks laua taga istuda kakaod juua. Pikali visata raamatut lugeda ja uuesti matkama minna. Käime jalutamas mereääres aastaringi nii jaanuaris, kui ka nüüd Aprillis vaat, et iga nv loodusesse. Aga reisimine saab ikka suvel toimuda kui puhkus on.
Mingit pikka reisi läbi Euroopa või veel hullem Venemaa ei kavatsenud esialgu ette võtta, aga kes teab vb mu pisik suureneb Smile nagu siin mainiti. Ma vihkan kuumust, seega kuhugi kaugele ma ei lähe. Pigem jah võib teemaks tulla küttesüsteem kunagi, kuna mulle meeldivad külmad kohad rohkem.
Mis puutub ajasse, seda mul on rohkem kui raha. Ja mulle pigem meeldib niipidi kui vastupidi Smile
Samuti meeldib elada laenuvabalt 
Ning mind huvitab uute asjade õppimine ja mulle meeldib puutöö, nii vähe kui ma seda teinud olen,
puu lõhn
Ja ma tahaksin ise teha nii palju kui võimalik Smile no kui ma ei saa ikka üldse hakkama, eks ma siis lasen targematel teha.
Kindlasti võtab aega ja vannun ja tüdinen, aga ikkagi ma tahaks sellist ilusat matka elamut Smile

Jah, ma näen ka, et head autod kaovad turult kiiresti, tõesti päeva mäng ja ikkagi ma ei julgeks veel ühtegi osta, nagu pole veel selge...
Aga tore oleks kui nüüd kuu jooksul leiaks ja läheks vaatama siis "rappeid ja laipasid" kui keegi tahab kaasa tulla siis Smile oleks tore
Vasta

(15-03-2019, 20:29 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(15-03-2019, 18:07 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Aga oma väikestele kogemustele tuginedes soovitaksin kindlasti valida või ehitada kuuti ka istmed
 selline Vito Westfalia on ju täitsa teema. See puhas "vanlife". Priimuse/pliidi ja veekanku võtad kaasa, Mingi autokülmiku viskad ka sisse. Paar samasugust aga kallimat Vitot on veel ja ongi kõik - järgmine ongi juba õige väike matkaauto! T4-põhised Multivanid arutu raha eest võib ära unustada, need liiguvad ju vaid gravitatsiooni mõjul üle 90 km/h... kui lennukist alla visata koos tiibklaveriga!  
 Proua mõistab vabalt metsaall pissil käia 

Vaatasin neid, täitsa nagu on ahvatlevad, mugavad, hea sõita, parkida, aga mulle ikkagi meeldiks kui ees oleks 3 istet, taga aga elamine. Kui nüüd külmik ja asjad ja koer sisse visata siis ikka natuke väike tundub.
Mul see, et kõrge peaks olema on ikka kinnisidee ja istmed, mis on koguaeg olemas, ka siis kui voodi on lahti oleks ideaal. Aga see variant, et kui voodi kokku panna saab diivani oleks ka ok.
Vasta

(15-03-2019, 20:19 PM)Marko Kirjutas:  
(15-03-2019, 19:41 PM)Thea Kirjutas:  Võiks olla sellised kogukonna laod, kus inimesed viiavad asju, mida ei vaja, või siis laenamiskeskused, mis poleks ärid. See peaks olema tegelikult riiklikult juhitud teema arvestades meie kliima ja meie riigi jube viletsat prügimajanduse seisu. On asju, millel peaks olema võimalus pääseda tagasi ringlusse, enne kui satuvad prükki.
Teemasse ka - ole hea ja ütle, kas oled see plika kes 11aastaselt võrril kolvi ära vahetas või see plika, kes lambipirni vahetuseks abimeest ei vaja?
On veel üks väga oluline asi. Kas Sul on koht, kuhu kaubik sisse mahub ja kasvõi impulssrežiimis kütta saab?
Kõik mu autod käivad ikka korraliku mehhaaniku juures, keda usaldan. Pirnid vahetan ise, akutrelliga saan hakkama, mulle meeldib lahendusi leida ja mulle meeldib asju taastada, korda teha. Plaanisin ehitada siis kui läheb soojaks ja probleemide korral leida lahendusi
Vasta

Kaubikul, millel on ees kolm kohta, on kõrval pink, mitte iste. Üle tunni aja seal kannatab istuda üksi ja õlut juues. Möönan - veidi utreerin, aga see ON hädalahendus.
Vasta

Kui on aega, tahtmine ja koht olemas kus teha  siis julget pealehakkamist.  
Nemad tegid ära
https://www.youtube.com/watch?v=tKVSErD5qgo
Vasta

Siinkohal soovitan soojalt minna ja proovida mõnda kaubikut millel see kolm istet ees on. Tavaliselt juhiiste on regullitav aga teised on 90-ne kraadise seljatoega ja mott. Mul vedeleb töökoja ees puksiir millel just nii on. Korra olin olude sunnil kõrval istmel istuma Põlvast Viimsisse ja oi bljaad mis asendeid ma seal lõpuks oma paigast ära seljaga võtsin. Isegi mu 14 aastane poeg virises terve Pärnu tee ja kahetses,et kaasa tuli.
Tule Viimsisse ja proovi. Saad aru mis räägitakse ja miks räägitakse. Sul on roolis mugav,aga teistel kõrval mitte ja suht varsti on kõigil tuju paha. Proovitud.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(15-03-2019, 21:55 PM)Telc Kirjutas:  Kaubikul, millel on ees kolm kohta, on kõrval pink, mitte iste. Üle tunni aja seal kannatab istuda üksi ja õlut juues. Möönan - veidi utreerin, aga see ON hädalahendus.

Vaidlen vastu - uuematel 3-istmelistel on esiistmed sama mugavad mis juhilgi aga siin teemas olevasse hinnaklassi need liikurid kahjuks ei mahu. Näit. Masteril millega töötan pole vahet kus istud, küll on keskel põlveruum natuke napp.
Isetegemine on tore aga seda saab rakendada teatud piirini, nii et endal ja teistel liiklejatel oleks see ohutu.  Ning baasliikurit ikka ise ei ehita, see tuleb osta - ning mida uuem seda parem. Vanem liikur mahuks ehk eelarvesse aga kaugele sellega ei purjeta, uuem aga nõuab paratamatult liisingut.
Samas tekib mu jaoks suur vastuolu taaskasutuse, süsinikuneutraalsuse, minimaalse rohelise jalajälje ning diiselkaubiku vahel - no ei sobi need kuidagi kokku... Ei oskagi midagi soovitada.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(15-03-2019, 19:16 PM)Thea Kirjutas:  
(15-03-2019, 14:27 PM)raul Kirjutas:  Näide ajakulule: oli vaja IKEA puidust köögi-tööpukile kaaslast samade välismõõtudega aga mõningaste modifikatsioonidega.
Tegin uue puidust puki, ilma ühegi kruvi liideseta - tuli igati uhke. Lõin huvi pärast ajakulu kokku - sain 60+ tundi...
Algne IKEA originaal maksis vist 69 euri - kas tasus ise teha?

Aga mis tunne oli kui valmis said? Kui ajast kahju kas järgmise teeksid kruvidega Smile?

Kindlasti mitte Smile Mulle meeldib tapp/biscuit/domino ühendus, kruvi kasutan siis kui tean et pean seda liidest hiljem kinni-lahti võtma.
Aga matkaautode sisu puhul meeldib see lahendus - vineer + alumiiniumproofil, näiteks: https://youtu.be/h5L6TZdy_y0
Ise võtaks aluseks kas selle pisikese Fiat Ducato Dethleffs: https://www.auto24.ee/used/2753462
või mersu w124/210 baseeruva kiirabi ja ehitaks minimaalse matkaka kuna võsa vahel sõites on väike auto parem ning kogu pere on harjunud telgis magama.
Vasta

(15-03-2019, 22:48 PM)raul Kirjutas:  Aga matkaautode sisu puhul meeldib see lahendus - vineer + alumiiniumproofil, näiteks: https://youtu.be/h5L6TZdy_y0
Ise võtaks aluseks kas selle pisikese Fiat Ducato Dethleffs: https://www.auto24.ee/used/2753462
või mersu w124/210 baseeruva kiirabi ja ehitaks minimaalse matkaka kuna võsa vahel sõites on väike auto parem ning kogu pere on harjunud telgis magama.
Seal videos on allaklapitav-voodi lahendus väga praktiline.
Hea nali on see, et seda Fiati on mulle siin juba 5 korda pakutud ja alles nüüd märkasin, et oktoobris ma käisin ja piilusin ja tegin telefoniga pilti, see parkis seal Kalevi kombinaadi kõrval. Mulle väga meeldivad retrod asjad. Aga millegi pärast see masin ei kutsu mind ja seal vist ainult 2 kohta sõiduajal. Aga selline naljaks naksitrallide tunne oleks sõita vist 
Tundub, et kaubiku kõrvalisted saavad siis probleemiks. Mis nendega siis teha? Kahekohaline ei sobi.

www.matkakas.kait.ee  kokkuvõte teemast
O: Calibra v6 velje kapsleid 2 on kadunud
Vasta

No saad osta kasutatud uuemad istmed,mis on regullitavad. Teed istmete kinnitused ümber ja voilaa. Enne peab muidugi veenduma,et valitud istmed ka laiuse poolest sisse mahuvad. Samas on need istmed suht defka värk. Mis omakorda ei tee nende soetamist odavaks.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne