Postitused: 1,834
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(14-03-2019, 15:05 PM)hobiautod Kirjutas: Koormus teljele ei tohi muutuda. Ehk võimsust võib suurendada mootori kaalu mitte .
Võib muutuda küll :
Sõidukile asendusmootori paigaldamisel on oluline jälgida, et uue asendusmootori massi tõttu ei ületataks lubatud teljekoormuseid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 1,834
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(15-03-2019, 16:26 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: (15-03-2019, 12:16 PM)ZIL 131 Kirjutas: Mul küün, kolm garaazi, abieluvoodi alune jne. kõiksugu "materjali" täis. Soetamisdokumente aga netu.
Tõestad ära,et võtsid voodi alt,tood tunnistajad jne. Kutsud veel naabrimehe ka appi...
Ütled et said naisega kaasavaraks ja dokumendiks on abielutunnistus. Ja seda et naise võtsidki rohkem juppide pärast... seda ei pea (kõva häälega) ütlema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 10,725
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Härrased, see karu pole mitte ainult laskmata, vaid pole kaitsealast veel väljunudki. Ootame valitsuse ja kooskõlastusringile saatmise öära. Praegune versioon on ju mustand, mitte eelnõu kooskõlastamiseks.
Ma ei usu, et seletuskirjast piisab. Ju tekib vajadus vähemalt suuremate sõlmede põlvnemist tõestada, kasvõi sobiva sõiduki OMlepingu alusel. Mis on meie masendavat vargustehulka arvestades ka mõistetav. Muidu kirjutaks ju suvaline suller täiesti ausate silmadega usutava seletuskirja, kuidas tal lihtsalt tuli säärane naine, kel üheksateist mahanühitud seerianumbriga Makita akudrelli kaasvaraks tuli.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(17-03-2019, 11:04 AM)ZIL 131 Kirjutas: (16-03-2019, 23:53 PM)Raivo Kirjutas: (16-03-2019, 23:38 PM)b-902 Kirjutas: Iseasi kuidas, millega ja kes seda teljekoormust mõõtma hakkab.
Sellest nüüd küll aru ei saanud. Nagu ülevaatuse uksest sisse sõidad, nii on teljekoormus koos veeretakistusega mõõdetud.
Lisaks sildade kokkujooksud (lahkujooksud)
Teljekoormus pole vist küll probleem. Kui nad sunnikud suudavad juba baani peal 90km/h pealt su teljekoormuse ära mõõta siis ukse peal pole see küll probleem.
Austrias on koht kus sõidad tanklast välja ja näitab sulle ära teljekoormuse, autokaalu ja isegi rehvirõhud ja mustri sügavused??. Maksad euro ja saad ka väljatrüki kui on soovi.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,612
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
27-08-2019, 11:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2019, 17:50 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
ksf ülevaatus.ee arvas, et automotos ei ole teemat veel käsitletud (ning uue teema tegemine on sobiv reklaamikanal?). Jätame sarnased jutud siiski kokku.
tubli, et
nn executive summary on tehtud. Kuigi seal puuduvad viited algtekstidele.
Mul praegu pilt segane ja korrastada ei jõua, aga:
- "määrus 42" (hakkas eile kehtima. On samas kuidagi lühenditele keskenduv?!?):
https://www.riigiteataja.ee/akt/123082019007
- ...ja lisaks TÜVd reguleeriv määrus (uuendatud koos oma lisadega juulis):
https://www.riigiteataja.ee/akt/119072019008?leiaKehtiv
kui kellelgi tervikpilt loodud, siis ma tervitan ülevaate andmist, mis seadusandlust täpselt sel suvel muudeti.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Suurim lubatud kaugtulelaternate arv M, N1 ja N2 kategooria sõidukil on 6 ning N3 kategooria sõidukil 10. Uudis on, et lubatud on ka paaritu arv laternaid.
Lõpuks ometi.Mul kastikal ees raua peal kolm tuld,Alles laupäeval peale puhumist hakkas mingi hüperaktiivne kordnik ähvardama,et saadab kordusülevaatusele ja kirjutab numbreid mida riigikassase kanda jne.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Kolmest keskmine ei põlegi,aga kuna Rootsist ostetud raud koos tuledega siis ühe tule eemaldamine muudaks välimuse jubedaks.
Üks kinnitus jääks tühjaks ja allesjäänud tuled liiga serva.Nüüd võib keskmist tuld nimetada mulaažiks ja minu arusaamise järgi kõik OK.
Postitused: 216
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
Kõik sõidukile paigaldatud valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed peavad olema töökorras, v.a laterna mulaaž. Mulaaži ei tohi olla ühendatud sõiduki elektrisüsteemi.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(28-08-2019, 20:10 PM)roosteuss Kirjutas: Kõik sõidukile paigaldatud valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed peavad olema töökorras, v.a laterna mulaaž. Mulaaži ei tohi olla ühendatud sõiduki elektrisüsteemi.
See kõlab nagu anekdoot
Kui ma õigesti siit nüüd aru saan, siis latern mis ei ole ühendatud elektrisüsteemi on mulaaž, aga kui mulaaži elektrisüsteemi ühendad, saab sellest latern, mida samas ei tohi teha, sest laternat ei tohi ise ühendada kuna see on mulaaž... Olenemata sellest kõigest, et meil on oma viis miljonit lehekülge reegleid millised, miks ja kunas mingid lambikesed põleda võivad. Kas äkki peaks ka mulaažide mulaažid ette ära reguleerima, sest praegune seadusandlus lubab mulaaži mulaaži auto elektrisüsteemi ühendada. Kas tõesti on tänapäeval nii kuradi raske luua seadust mis lihtne ja loogiline? Kui on juba kirjas lambikesed mis võivad põleda ja mis mitte, siis mille kuradi pärast on vaja hakata reguleerima lambikeste mulaaže mis nagunii ei põle ja kui põlevad, siis ei ole nad enam mulaažid vaid lambikesed mis põlevad? Oskab keegi öelda?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
Nagu eestis reguleerivad lastekasvatamist neiud kes lastest rohkem ei tea kui neid pildilt näinud siis autodust reguleerivad inimesed kes osakavad nendega heal juhul sõita.