03-02-2019, 11:36 AM
Õue peal 13 autot, st registris. Aga sõidan oma sõidud hoopis Norras rekkaga 10 000 +/- km kuus. Eesti liiklus on viimastel aastatel tänu minule oluliselt halvenenud.
(02-02-2019, 17:21 PM)karlarnold Kirjutas: Samal statistikaameti lehe abil õnnestus mul koostada selline graafik registris olevate sõiduautode kohta:Mäletamistmööda oli 1996a lõpus registris alla 600 000 sõiduki (kõik sõidukid, kaasa arvatud bussid, veoautod, mootorrattad jt). Eelmine aasta oli see number miskine üle 700 000. Ega see juurde registreeritud autod nüüd ei tähenda, et sõidukeid tuleb kogu aeg nimetatud suurusjärgus juurde. Enam vähem samas suurusjärgus kantakse neid registrist ka maha, erinevalt niipalju, et juurde pannakse neid natuke rohkem kui maha võetakse aga see number on vaid marginaalne. Samas on väga palju sõidukeid, mis on registris kuid ei ole aastaid omanud ÜV ja kindlustust, kindlasti on nende hulgas palju ka n.n. surnuid hingesid. Kusagilt jooksis mõni aasta tagasi läbi, et ÜV ja kindlustust omavaid sõidukeid on üle 300 000. See 100 000 lisandumine viimase 5 aastaga on selge hülgemöla.
Alates aastast 1994 ei kajasta statistilised andmed sõidukeid, mida ei ole aastaid tehniliselt kontrollitud. Autoregistri andmebaasi korrastamisel jäeti välja 1. juuliks 2001 ümberregistreerimata autod.
Andmed pärinevad liiklusregistrist, mida praegu haldab Maanteeamet.
Ennetades järgmist postitust, kumbki asjasse segatud asutustest ei ole poliitiliselt mõjutatav numbrite osas, need on reaalsed read andmebaasis.
Minu teada sisaldab siiski ka neid "registrikanne peatatud", mille puudub ülevaatus ja kindlustus.
(03-02-2019, 12:28 PM)Raivo Kirjutas: https://jarvateataja.postimees.ee/651408...des-kraavi
Tunduvad üsna sarnased: https://www.kummiproff.ee/rehvid/175-60r...118320581/
Mis tuletas meelde ... läksin kuuri alla vaatama:
M+S
(03-02-2019, 19:51 PM)MadDriver Kirjutas: Loen ja mõtlen...
Kuidas on Teie arvates olukord noorte peredega, kus nii mehel kui ka naisel on load. Alguses on jah heal juhul üks auto kahe peale, aga mõne aja pärast suureneb autode arv ilma elanikkonna arvu muutust arvestamata.
(03-02-2019, 21:03 PM)diesel Kirjutas: ja siis tulevad lapselapsed ja nende lapsed ja ...Tulevad, tulevad... ka minejaid on, enamasti tulijatest isegi rohkemgi.
aga te kirjutage või helistage ministrile.
paluge kohe jämedam maks panna sest ilmselgelt on varsti miljon autot korraga liikluses.
(05-02-2019, 23:26 PM)spitfire Kirjutas: "Eestis on tänaseks sõiduautosid kokku 725 944, millest peatatud registrikandega on enam kui 120 000. Seega peaks meie riigi teedel ringi liikuma umbkaudu 600 000 sõiduautot."
Kas seda ei suudeta või ei taheta vaadata kui paljudel neist ÜV + kindlustus on ? Kunagi nagu kõrva jäänud number, et kindlustatud sõidukeid on kõigest 300 tuhhi.
(16-03-2019, 23:30 PM)hobiautod Kirjutas: Vaatasin korra ka ùhe Peugeot 205 gti tehnilisse passi. Ja hea, et vaatasin. Passis kirjas 13 ja 14 tolli. Ja Gti nimetus puudub samuti. Kuigi juba tehasest tuli 15 tollistega. Kas núúd ennem ùlevaatust oleks mòistlik kùlastada Maanteeametit ja paluda passis òiged mòòdud ja òige nimetus sisestada vòi loota sellele, et ùlevaatus punktis on mòistlikud inimesed.
(16-03-2019, 23:30 PM)hobiautod Kirjutas: Vaatasin korra ka ùhe Peugeot 205 gti tehnilisse passi. Ja hea, et vaatasin. Passis kirjas 13 ja 14 tolli. Ja Gti nimetus puudub samuti. Kuigi juba tehasest tuli 15 tollistega. Kas núúd ennem ùlevaatust oleks mòistlik kùlastada Maanteeametit ja paluda passis òiged mòòdud ja òige nimetus sisestada vòi loota sellele, et ùlevaatus punktis on mòistlikud inimesed.
(16-03-2019, 19:58 PM)13piisab Kirjutas: ...mis räägib asjast punktis 5.2.3 ning ütleb, et ohtlik viga on selline:
1) Rehvi mõõtmed, paigutus,
koormustaluvus, tüübikinnitusmärk
või kiiruskategooria ei vasta nõuetele
ning mõjutab liiklusohutust.
ilmselgelt on jäetud kontrollijale vähemalt määruselisa koostades otsustusõigus selle "ning mõjutab liiklusohutust" viitega. Mis on mõistlik.
küsimus on, kas leidub "mõtlemis- ja otsustusvõimelisi ülevaatuspunkte" ning millised need täpsemalt Tallinnas on?
(16-03-2019, 19:58 PM)13piisab Kirjutas: ...Aga just see juhendmaterjal on ülevaatajatele saabunud: lubatud on ainult passi kantud rehvimõõdud. Kõik muud asendused on LRB tehnoosakonna "ekspertide" arvates saatanast. Kui passis (ega ka elektroonsetes andmetes) mõõte pole, siis lähevad käiku bensuluuk ja uksepost.
ma loodan, et muidugi punktid ei ole saanud täiendavat instruktaazhi, mis ütleb, et liiklusohutuse mõjutamise hindamine ei kuulu nende pädevusse ning lugegu aga numbreid ja unustagu muu...
...