Mercedes Benz W638/W639 Vito - Tunnelibussid

Taga on töötuled olemas, eks mingi hetk, kui rohkem aega, siis panen ette lisakaugtuledeks mõned seekerid. Üleüldse esimesed orginaaltuled või ka millegi parema vastu vahetada. Ledbari esialgu ei paneks...  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kevad käes ja enne suuremaid rännakuid sai ka siis suverehvid alla, AMG veljed on siis eelmise sinise vito pärandus. Jõudsin ka korra juba mõtsaveeren põhja peale kinni jääda, vahekast on jube madalal neil vitodel. 

[Pilt: 0112022657802e8.jpg]
[Pilt: 0112022639ecc39.jpg]


[Pilt: 01120226796f5ba.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Miks ta ametlikes paberites tagaveolise manuaalina elab? Kindlustus tundub ka puudu olevat.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Noo näedsa, foorumist kasu ka, kindlustuse olin tõesti unustanud, tegin nüüd sõidupealt ära. Aga see manuaali ja tagaveo värk läheb meie legendaarse autoregistri kapsaaeda...    Rolleyes Big Grin

Kuna ei käigukasti tüüp ega vedavate sildade arv tehnopassis ei kajastu, siis nii ta kahe silma vahele kunagi jäi ja ega keegi pole viitsinud seda muuta ka. Eks kui rohkem aega, siis lähen maanteametisse on tõde ja õigust nõudma...  Wink Cool

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Mul söbral on chevy van, passis nelivedune, samal ajal kui see kunagi pole olnud midagi muud kui tagaveoline. Ülevaatusel see samas ei tundu kedagi huvitavat
Eks sealt arkist tuleb kulda ikka rohkelt, isegi käinud seal erinevate autodega nende vigu parandamas.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(24-03-2019, 23:35 PM)Aspelund Kirjutas:  Miks ta ametlikes paberites tagaveolise manuaalina elab?
A.

Maanteeameti klassika. Mul oli samuti tavaline C200 w203 aastaid, passi järgi automaat, aga manuaal. Huvitav, et tehnoülevaatusel ei huvitand mitte kedagi see kordagi.
Vasta

Ma pole mingi MNT ameti fänn aga nende kapsa aeda kas saab koguaeg sitta loopida? Niipalju kui mina olen neid autosid reganud,siis alatai pärast passi kätte andmaist öeldakse,et loe andmed üle ja kas on õiged,juu siis ei viitsi te neid andmeid passis kontrollida.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(25-03-2019, 08:11 AM)hundu615 Kirjutas:  Ma pole mingi MNT ameti fänn aga nende kapsa aeda kas saab koguaeg sitta loopida? Niipalju kui mina olen neid autosid reganud,siis alatai pärast passi kätte andmaist öeldakse,et loe andmed üle ja kas on õiged,juu siis ei viitsi te neid andmeid passis kontrollida.

Võta nüüd auto tehniline pass kätte, loe see läbi vasakult paremale, paremalt vasakule, alt üles ja ülevalt alla ning siis räägi meile ka, mis seal on käigukasti tüübi ja vedavate sildade kohta kirjas...      Või ka kohe vastuse kirjutada, mitte kui midagi pole seal kontrollida sest neid andmeid tehnopassis ei kajastu. Neid näed ainult mnt lehelt ja sinna sa ju ei lähe andmeid üle vaatama?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(25-03-2019, 08:16 AM)mlsluik Kirjutas:  
(25-03-2019, 08:11 AM)hundu615 Kirjutas:  Ma pole mingi MNT ameti fänn aga nende kapsa aeda kas saab koguaeg sitta loopida? Niipalju kui mina olen neid autosid reganud,siis alatai pärast passi kätte andmaist öeldakse,et loe andmed üle ja kas on õiged,juu siis ei viitsi te neid andmeid passis kontrollida.

Võta nüüd auto tehniline pass kätte, loe see läbi vasakult paremale, paremalt vasakule, alt üles ja ülevalt alla ning siis räägi meile ka, mis seal on käigukasti tüübi ja vedavate sildade kohta kirjas...      Või ka kohe vastuse kirjutada, mitte kui midagi pole seal kontrollida sest neid andmeid tehnopassis ei kajastu. Neid näed ainult mnt lehelt ja sinna sa ju ei lähe andmeid üle vaatama?

Telgi kokku:2
Veotelgi: 2

Minu auto "uues" passis on küll kirjas. Või on vahepeal (5a) mingi muudatus toimunud ja pole neid lahtreid enam?
Vasta

Palju õnne uue bussi puhul

Kummaline , ise kirusid mingi aeg tagasi,et 4x4 Vitod ja Sprinterid on saast, esidiffer väike nagu rusikas Rolleyes
Vasta

(25-03-2019, 09:36 AM)twist Kirjutas:  Minu auto "uues" passis on küll kirjas. Või on vahepeal (5a) mingi muudatus toimunud ja pole neid lahtreid enam?


Ei tea millal see muutus, aga üsna pikka aega juba pole eraldi veotelgi märgitud. Ainult lahter L Telgi kokku _2
(25-03-2019, 10:16 AM)AsTroSS Kirjutas:  Palju õnne uue bussi puhul

Kummaline , ise kirusid mingi aeg tagasi,et 4x4 Vitod ja Sprinterid on saast, esidiffer väike nagu rusikas Rolleyes

Siinkohal pole midagi muutunud, nelikveolisena on endiselt täis saast ja maastikuvõimetu. Aga kuna hea hinnaga tuli kätte ja masina ajalugu on tuttav, siis pikalt ei pidanud mõtlema.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(25-03-2019, 10:34 AM)mlsluik Kirjutas:  
(25-03-2019, 09:36 AM)twist Kirjutas:  Minu auto "uues" passis on küll kirjas. Või on vahepeal (5a) mingi muudatus toimunud ja pole neid lahtreid enam?


Ei tea millal see muutus, aga üsna pikka aega juba pole eraldi veotelgi märgitud. Ainult lahter L Telgi kokku _2

Mul 2016 lõpus antud passis on küll L lahtri järel teine lahter - veotelgi 2. Samas 2001 a passis pole telgede arvu üldse, ainult lahtrid rehvimõõtudele esi-, keskmisel ja tagateljel
Vasta

(25-03-2019, 10:34 AM)mlsluik Kirjutas:  
(25-03-2019, 09:36 AM)twist Kirjutas:  Minu auto "uues" passis on küll kirjas. Või on vahepeal (5a) mingi muudatus toimunud ja pole neid lahtreid enam?


Ei tea millal see muutus, aga üsna pikka aega juba pole eraldi veotelgi märgitud. Ainult lahter L Telgi kokku _2
Vastan enda küsimusele.
Septembris 2016 on tehtud akti lisasse muudatus:
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/102...lisa1.pdf#
Vasta

06.11.2015 passis kirjas veotelgede arv veel.08.12.2016 passis enam mitte.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Jäi koos "paadiga" pildile...

[Pilt: 011202554719d3b.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tänane päev on tegus olnud, käisin ka maanteeameti büroos oma tõde ja õigust taga ajamas.  Õhtuks sai igatahes asja korda ning nüüd on vito tüüpiks N1G ehk maastikusuutlik veoauto, nelikvedu ja automaatkast, täpselt nii nagu see buss tehase uksest välja veeres. Mina olen rahul. 

[Pilt: 0112031065bb665.jpg]


Toksisin seal mnt töökojas telefoni ja vaatasin siis juba üle mis varustus sel bussil uuena oli. 
[Pilt: 01120310690171d.jpg]

[Pilt: 0112031071efe21.jpg]

Homme saab buss lisavarustust juurde, ära sai tellitud Bosali kärukonks, täna ostsin püsikiiruse hoidja ning sisse läheb 2 din 6" ekraaniga pioneeri multimeediakeskus. Sellele 2DIN makile oleks veel sinna ümber seda rakist vaja, seda pole hetkel veel leidnud.  

Siis oleks veel vaja ette laibaraudu, neid pole ka leidnud sobivaid. Kui saan ette normaalsed rauad, siis lähevad külge seekeri led kaugtuled. Kui rohkem aega, tuleb ka vints ette paigaldada.  Tegemist jagub. Taha kongi tuleb veel riiulid teha.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Eile siis väike hooldus, katlas uus paslõõbin, 5W-30 Castol,  uus petrooli-ja luftfilter, kärukonks jne. Kärukonksu juhtmed jäid ajapuudusel paigaldamata kuna pistik asub kusagil termokongi seina sees... Big Grin Toungue    Seega tuleb vist uued juhtmed ja relee vedada.  

Väike vahapesu ka I'le täpiks.

[Pilt: 011203200556db6.jpg]
[Pilt: 011203200728919.jpg]


Kui kellegile W639 esimesed rauad silma jäävad, siis neist ära ei ütleks.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Silberauto pani vahepeal näiteks püsikiiruse hoidja toimima, toimib nii kiiruse piiraja kui püsikiiruse hoidjana. Igati oodatud lisa igatahes... 
Mersule iseloomuliku varda otsas otseloomulikult Big Grin  Toungue

[Pilt: 011206179387b9a.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(03-05-2019, 19:37 PM)Rumal küsimus, aga kas Silber paigaldab ka seisusoojenduse kui seda tehases pole paigaldatud. Muidugi hind on ka oluline faktor. mlsluik Kirjutas:  Silberauto pani vahepeal näiteks püsikiiruse hoidja toimima, toimib nii kiiruse piiraja kui püsikiiruse hoidjana. Igati oodatud lisa igatahes... 
Mersule iseloomuliku varda otsas otseloomulikult Big Grin  Toungue

[Pilt: 011206179387b9a.jpg]
Vasta

Mersu püsikiirushoidja on see, mida kõik teised tootjad peaksid vaatama ja õppust võtma. Ma pole kunagi aru saanud, mille kuradi pärast on vaja toppida viiskümmendkaks idiootset pisikest nupukest rooli peale või rooli taha, või prantslaste moodi kuhugi armatuuri, kui kõike saab juhtida ühe pisikese kangikesega, mille kasutamine on ka vanaemale esimesest korrast selge. 

Okei, Volvo on ka päris hästi püsika juhtimisega hakkama saanud, aga Aasias ei saada vist siiani aru, milleks seda vidinat vaja on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne