25-03-2019, 22:28 PM
Ma võtaks vb pigem börsist stihl 361. Sellel piisavalt kw, et suuremaid puid närida ja hind ka mõistlik
(26-03-2019, 07:58 AM)pannkook Kirjutas: aga see vrõnn vrõnn? Miks see siis ikkagi vajalik on?
(26-03-2019, 08:20 AM)Kivipurustaja Kirjutas: Jah.Kunagi isegi õpetati,et jämedat puud saagides umbes iga kümne sekundi järel gaas maha lasta ja siis uuesti anda.
(26-03-2019, 08:20 AM)Kivipurustaja Kirjutas: Jah.Kunagi isegi õpetati,et jämedat puud saagides umbes iga kümne sekundi järel gaas maha lasta ja siis uuesti anda.Väidetavalt pidada vahelduvad pöörded õlitust parandama nagu eelpool mainit. Mul käe sees iga kord enne seiskamist paar korda pöörded põhja lasta. Soovitati, lükkab saepuru ja sodi ketilt ja tähikute vahelt minema. Korda paar on märjalt kinnikülmunud puru pärast pidanud lahti võtma, veotähik kinni ja kett ei liigu.
(26-03-2019, 10:05 AM)Daff Kirjutas: Kui kuni12500 pöördeni on põlemitemperatuur ca 400 kraadi siis sealt ülespoole hakkab see tõusma ja on 13500 juures juba 800 kraadi. XP suudab seda tunduvalt madalamale suruda.Siiski ja eelkõige sõltub mistahes mootori soojakarakteristik süüte ajastusest igal pöördel. See õli mängib vähe rolli, kui üldse mängib. Õigemini mängib siis rolli, kui tundmatutest kõntsadest ise segu teed. Mootorsaag ja trimmerid/võsakad on kõik põhimõtteliselt võidusõidumootorid ja nende elushoidmise põhimõtted on täpselt samad. Ning kõik algab ja lõppeb bensiiniga ehk kütusega!
(26-03-2019, 10:41 AM)PlyVal64 Kirjutas:(26-03-2019, 10:05 AM)Daff Kirjutas: Kui kuni12500 pöördeni on põlemitemperatuur ca 400 kraadi siis sealt ülespoole hakkab see tõusma ja on 13500 juures juba 800 kraadi. XP suudab seda tunduvalt madalamale suruda.Siiski ja eelkõige sõltub mistahes mootori soojakarakteristik süüte ajastusest igal pöördel. See õli mängib vähe rolli, kui üldse mängib. Õigemini mängib siis rolli, kui tundmatutest kõntsadest ise segu teed. Mootorsaag ja trimmerid/võsakad on kõik põhimõtteliselt võidusõidumootorid ja nende elushoidmise põhimõtted on täpselt samad. Ning kõik algab ja lõppeb bensiiniga ehk kütusega!
(26-03-2019, 10:59 AM)Daff Kirjutas:Eks see XP hind 17€/l räägib ka midagi - nõus. Ja kui saab seda segada tõeliselt kvaliteetse solgivaba mootoribensiiniga, võiks sada pädeva kokteili. Aga ei ole see 98 ka mingi puhas kraam, samasugune solk, lihtsalt piiritust vähem sees. Ehk võtta tuleks Aspeni racing-bens (Eesti rallikrossis kohustuslik, kui spetsbensuga sõidad) ja seda segada XP'ga, siis juba hakkab 2-taktilise võidusõidumootori kütuse moodi looma. Aga vana hea "gastorka" elik riitsinusõli teeb "sarnast" tööd! Aspen+ (RON98) või AspenR (RON102) maksab jäme 5€/l.(26-03-2019, 10:41 AM)PlyVal64 Kirjutas:(26-03-2019, 10:05 AM)Daff Kirjutas: Kui kuni12500 pöördeni on põlemitemperatuur ca 400 kraadi siis sealt ülespoole hakkab see tõusma ja on 13500 juures juba 800 kraadi. XP suudab seda tunduvalt madalamale suruda.Siiski ja eelkõige sõltub mistahes mootori soojakarakteristik süüte ajastusest igal pöördel. See õli mängib vähe rolli, kui üldse mängib. Õigemini mängib siis rolli, kui tundmatutest kõntsadest ise segu teed. Mootorsaag ja trimmerid/võsakad on kõik põhimõtteliselt võidusõidumootorid ja nende elushoidmise põhimõtted on täpselt samad. Ning kõik algab ja lõppeb bensiiniga ehk kütusega!
Seda juttu pole ma ise välja mõelnud. See eelnev on Husqu saekoolitust teinud lektori sõnadest oma sõnadega ümberjutustus.
Ja see peab paikka. Annab tunda kenasti kui suvel lõikad.
Nüüd tuleb muidugi mängu veel solkkütus mis nullib osa efekti ära aga koostöös 98 töötab kenasti.
(26-03-2019, 13:07 PM)raulp Kirjutas: 572 vs 462 valik on küll minu arvates suhteliselt lihtne, 462 on 0.8 kg kergem, 0.1 kw võimsam ja 300 eurot odavam.
(26-03-2019, 21:16 PM)ak75 Kirjutas: Mis neist Dolmaritest-Makitadest arvata? Kasutab keegi siinsetest?Eestis ja üldse siinpool vähemtuntud, sest me lihtsalt oleme Rootsi/Saksa mõjusfääris aastasadu ja suisa tuhandeid olnud. Ksf"maisalup kasutab ja julgeb ka promoda.
(26-03-2019, 21:44 PM)ak75 Kirjutas: Makita=Dolmar? Vahe vaid värvis ja korpuses?
(26-03-2019, 21:45 PM)PlyVal64 Kirjutas:ka mina kasutan, ma ma muidugi väga väike kasutaja aga kiidan. Sain makservi sooduskampaania ajal poole hinnaga ... nagu ma aru olen saanud, siis makita bensuriistad toodetakse dolmari tehases ja dolmari elektririistad makitas(26-03-2019, 21:16 PM)ak75 Kirjutas: Mis neist Dolmaritest-Makitadest arvata? Kasutab keegi siinsetest?... Ksf"maisalup kasutab ja julgeb ka promoda.
... aga Dolmari/Makita puhul paistab see, et kui proovib, siis jääbki soovima. ...