Mõistusevastased manöövrid liikluses

Justnimelt see kordnik üksinda pühapäeval otsustas kinni pidada kõik autod ja käskis tagasipöörata .
Vasta

Kui tulla lauluväljaku mäest alla siis parem on busside rida. Hiljem saab sealt sooritada ka parempöörde pirita poole. Ma sain noomituse seal kui olin reastunud vahetult peale lauluka külgmisi nii öelda teenindus väravaid sinna busside reale. Kosteti,et nii vara ei tohi reastuda sinna,et alles mõnikümmend meetrit eene pööret võin reastuda. Otseselt mingile seadusele nagu ei viidatud. Aga ega ma vaidlema ka hakanud. Aga äkki on kusagil isegi see vahemaa ära reguleeritud.
Vasta

Vahemaa peab olema mõistlik.
Vasta

Kas see bussirada mis on arvatavasti pidevjoonega enne ristmikku mitte ei lähe katkendlikuks. 
Hollandis märganud,et rivistuvad bussireale parempöördeks kui joon läheb mingi50-60m enne ristmikku katkendlikuks. Pidevjoon on nende jaoks nagu müür. Sealt üle ei ronita.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kunagi keegi seletas aga ma ei mäleta kes ja kui pädev ta oli aga meelde jäi et bussirajal ei tohi mööda sõita esimesest pöörde kohast. St. bussirajale võid suunduda vaid selleks et esimesest ristist ära pöörata. Kui see aga asub kaugel siis mingeid meetreid meelde ei jäänud.

Samas kui nad tahaks võiks hulgi võtta rajalt maha liiklejaid kes tulevad Kristiine keskuse eest läbi ja linna suunas lähevad sest seal võetakse Suur Ameerika tänavale suundumiseks bussirajale juba enne tankla pööret ja enne Tehnika tn. pööret. Ja reaalselt takistatakse bussi/trolli liiklust. 
See lauluväljaku juhtum on selle kõrval täiesti mõttetu norimine kuna seal polegi ju võimalik bussi takistada.
Vasta

Veski kunagi, kui need bussirajad tulid, ajas siinsamas asja peeneks- lubatud kiirused, suunatule näitamised jne. Päris pikk maa tuli seda võimalikku bussirajal sõitmist. Ei viitsi otsida.

Kristiine keskuse ees Mustaka poole minek on sama jama, parem rida on Endlas jätkajaid ja Tulikasse pöörajaid täis juba Tehnika algusest saati (mis on hirmpikk ristmik). Keskmist rida mööda jõuab neist kõigist rahulikult mööda ja peale Madara risti saab kenasti paremale, kui tee laiemaks läheb.
Vasta

(26-03-2019, 12:55 PM)MeelisV Kirjutas:  Kunagi keegi seletas aga ma ei mäleta kes ja kui pädev ta oli aga meelde jäi et bussirajal ei tohi mööda sõita esimesest pöörde kohast. St. bussirajale võid suunduda vaid selleks et esimesest ristist ära pöörata. Kui see aga asub kaugel siis mingeid meetreid meelde ei jäänud.
See täpselt nii peakski olema. Just millalgi oli sellesisuline kas saade või asi - ju me nägime sama saadet. Igal juhul keegi autoriteet seletas lahti. Ja (parem)pöörde koht on avalik legaalne sisse/ära pööramise koht, suvaline värav sinna alla ei kuulu. Mingeid meetreid pole ja Politsei ei tohi ka takistusi teha. Sest nii ei sega liikleja mitte kuidagi ühistransporti, pigem võib peatuses seisev buss/troll autojuhti "segada", nagu näiteks Paldiski maanteelt Tulbisse keerates Big Grin  See on ju üks vanemaid, kui mitte kõige vanem, BUS-rada kilulinnas ning juba eelmisel sajandil Tulbi vanas saunas kontorit omades sai seda kasutatud.

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

Nojah....
Korraldas seal korraliku kaose ...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(26-03-2019, 13:27 PM)hobiautod Kirjutas:  Nojah....
Korraldas seal korraliku kaose ...

Oбычный безмозглый милиционер...

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

Vot ma ise ka nagu teadsin,et esimese ristini tohib minna. Laulukalt alla tulles polegi enne võimalus paremale pöörata kui seal all suurel ristmikul.  No on paar hoovi. Aga ega nendega ju vaidlema ei hakka. Pärast jääd millegi ikka süüdi Smile
Vasta

Lasin akna alla ja kodanik kordnik tundis huvi, et kas mul on mingi probleem. 
Esitasingi siis selle eelpool toodud küsimuse: et kas ma ei tohi Bus rida kasutada esimese parempöördeni. 
Ta ütles: Keelumärk ja ei tohi.
Keelumärk kehtis ju muutsuunalisele mitte bus reale. 

Kui muutsuunaliiklusega sõiduraja kohal süttib punane rist või muutsuunaliiklusega foor ei tööta, siis seda sõidurada kasutada ei tohi ning tuleb viivitamatult reastuda ümber parempoolsele ühissõidukirajale ja pöörata esimesest ristmikust paremale.

Ega ma ei virisegi. Lihtsalt omal ja ka äkki teistel põnev teada. Sest see tropp mille see kordnik tekitas oli päris korralik.
Ja üldse kas kordnik tohib üksinda sedasi korraldada peatada jne...
Vasta

(26-03-2019, 14:03 PM)wagoneer Kirjutas:  Vot ma ise ka nagu teadsin,et esimese ristini tohib minna. Laulukalt alla tulles polegi enne võimalus paremale pöörata kui seal all suurel ristmikul.  No on paar hoovi. Aga ega nendega ju vaidlema ei hakka. Pärast jääd millegi ikka süüdi Smile

Seal võib vaielda selle üle, sest Lauluväljak on avalik koht (nagu ka parklad) ja sinna pööramise õigus on kõigil ehk tegu on kaudselt ristmikuga. Erahoov ei ole avalik ja see ei lähe arvesse. Nii väidetakse olevat Seadusandja mõte Liiklusseaduses. Kui liikluskorraldaja ei taha lubada parempööret, nagu on Endlas keelatud see Sõprusele, siis pannakse ka vastavad märgid välja. Ristmik on aga pööramine keelatud - seega eraautol sinna asja pole. Mõiste "vahetult enne" ei ole kuidagi aja ega teepikkusega seotud, see ongi "vahetult". 

Mis aga puudutab nüüd Gonsiori lõppu: 
Tsitaat:ühissõidukirajale, mis on pärisuunalise sõidutee pärisuunavööndi serval ega ole muust sõiduteest pidevjoonega eraldatud...

Kas seal mitte ei ole pidevjoon??? Kui seal ON pidevjoon, siis sinna sõita ei tohi ja mingit parempööret ei saagi tekkida! Ma pole ise roolis sinna jõudnudki, ainult kõrval olnud.

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

3 aasta pärast tulevatel autodel hakkab gaasipedaal värisema kui kiirust ületada: https://forte.delfi.ee/news/auto/euroopa...d=85732499
Ja: "Euroopa Liit on seadnud eesmärgiks jõuda aastaks 2050 tulemuseni, kus liikluses hukkub null inimest."
 Rolleyes
Vasta

(27-03-2019, 22:58 PM)veix__ Kirjutas:  3 aasta pärast tulevatel autodel hakkab gaasipedaal värisema kui kiirust ületada: https://forte.delfi.ee/news/auto/euroopa...d=85732499
Ja: "Euroopa Liit on seadnud eesmärgiks jõuda aastaks 2050 tulemuseni, kus liikluses hukkub null inimest."
 Rolleyes
kas varemostetud autodega ikka sõita tohib?
Vasta

Plaan on tõsta trahvid nii kõrgeks, et jalg hakkab ise värisema, kui kiirus üle läheb.
Nii võib vana autoga ka sõita.
Vasta

Euroopa liit soovib järgmisest aastast, kõigile liikluses osalevatele autodele kohustuslikulks teha, rooli sisse paigaldatava 9mm makarovi koos tutipluti ja gepsu ja andmete edastusega kontrollorganitele.  Kohe kui tutipluti leiab liikluseeskirjade rikkumise juhi poolt või saadavad oma negatiivse arvamuse tutiplutile teised liikluses osalevad nördinud tutiplutid, käib pauk rooli sees, ning läbi 9mm kuuli ja autosse laiali pritsivate ajude, on üks liiklushuligaan vähem liikluses. Esimesed vabatahtlikud registreerijad saavad makarovi tasuta, ülejäänud peavad selle välja ostma või rentima. Esimesed 1000 esindusse jõudjat, saavad taha istmetele suunatud ja kummidega peatugedele kinnituvad makarovi maketid täiesti tasuta paketiga kaasa...

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(28-03-2019, 02:07 AM)honkomees Kirjutas:  kas varemostetud autodega ikka sõita tohib?


Jah, nii kaua kui need kestavad... aga "nad" ju teevad kõik selleks, et ei kestaks ja peaks võimalikult kiiresti uue auto ostma.  Cool Esiteks auto detailide tootmisel ressursi täpne "ajastamine", tehnoülevaatuse nõuded, kütuse solkimine... ei välistaks ka võimalust, et ühel hetkel üle X aasta vanustele autodele mingi soolane maks selga lajatatakse, sest need on ju nii keskkonda saastavad vms. Rolleyes
Vasta

(21-03-2019, 12:15 PM)v6sa Kirjutas:  Ja, nagu mopedistidel tavaks, ei tunne ka liiklusreegleid. Mopeedautost on lubatud pideva joone kohal mööduda. Ohutussaar muidugi on paha, aga parandagu kohalikud mind - kas mainitud kohas mitte pole ristuv tee pikalt näha?

Ehk ma ei näe küll põhjust, miks peaks parimal juhul kümneid tonne kaaluv krusa pidurdama ja kiirendama ainult seepärast, et liikuv šikaan tühjal teel eraldussaare kohal ette jäi.
Pane siis viide kah seadusele, kus see kirjas on. Mul vanast ajast meeles, et takistusest või <30km/h sõidukist võib mööduda kus iganes, aga äkki ongi uuel ajal uued kombed.
Vasta

Tänan tähelepanu juhtimast lüngale seaduse tundmises. Sad  Tuleb tõdeda, et olen järjepidevalt pannud (ja kavatsen ka edaspidi panna) toime räigeid LS rikkumisi, möödudes ohutult ka pidevjoone kohal mopeedautodest ja aeglastest traktoritest.

LS ei ole enam mingit erandit: pidevjoon (eriti topeltpidev) on sein, millest lubab läbi minna vaid töötav kollane või sinine vilkur takistusel või politseiametniku käsk:

§ 55.  Möödasõidu, möödumise ja ümberpõike erand

  Aeglaselt liikuvast või seisvast sisselülitatud kollase vilkuriga teel töötavast hooldussõidukist või seisvast sisselülitatud sinise vilkuriga alarmsõidukist võib mööduda, mööda sõita või ümber põigata teisi liiklejaid või teel töötavaid inimesi ohustamata vastavalt olukorrale kas paremalt või vasakult, sealjuures on lubatud ületada möödasõitu keelavat teekattemärgist.
Vasta

(02-04-2019, 17:43 PM)maaks Kirjutas:  
(21-03-2019, 12:15 PM)v6sa Kirjutas:  Ja, nagu mopedistidel tavaks, ei tunne ka liiklusreegleid. Mopeedautost on lubatud pideva joone kohal mööduda. Ohutussaar muidugi on paha, aga parandagu kohalikud mind - kas mainitud kohas mitte pole ristuv tee pikalt näha?

Ehk ma ei näe küll põhjust, miks peaks parimal juhul kümneid tonne kaaluv krusa pidurdama ja kiirendama ainult seepärast, et liikuv šikaan tühjal teel eraldussaare kohal ette jäi.
Pane siis viide kah seadusele, kus see kirjas on. Mul vanast ajast meeles, et takistusest või <30km/h sõidukist võib mööduda kus iganes, aga äkki ongi uuel ajal uued kombed.
Liiklusseaduse § 55 - Aeglaselt liikuvast või seisvast sisselülitatud kollase vilkuriga teel töötavast hooldussõidukist või seisvast sisselülitatud sinise vilkuriga alarmsõidukist võib mööduda, mööda sõita või ümber põigata teisi liiklejaid või teel töötavaid inimesi ohustamata vastavalt olukorrale kas paremalt või vasakult, sealjuures on lubatud ületada möödasõitu keelavat teekattemärgist. 

Mopeedauto ei ole eelneva paragrahvi reguleerimisala. 

Liiklusmärkide ja teekattemärgiste määruse § 9 lg 1 p 31 - märk 352 „Möödasõidu keeld” keelab mööda sõita, välja arvatud möödasõit üksikust sõidukist, mille sõidukiirus ei ületa 30 km/h. 

Antud kaasuses näha olev eraldussaar koosneb teekattemärgistusest 915 kuni 917 ning ülalviidatud määruse § 25 lg 6 kohaselt tähistavad need sõitmiseks keelatud ala. Ja siin ei mängi enam rolli eesliikuva sõiduki kiirus ega nähtavus. 

Kahtlemata ebameeldiv olukord, kuid selliseid olukordi, kus ees liigub aeglane sõiduk, tuleb ikka ette. Ka lihtne talupojamõistus võiks sellisel juhul anda signaali, et vähendan kiirust ning leian sobiva ehk lubatud koha möödasõiduks. Kahtlemata on liiklus kõigi selle osalejate koostöö, kuid liikluses osaleda on õigus siiski kõigil. Kiirus tulebki valida vastavalt ettenähtud piirkiirusele või teeoludele. 

Liiklusseaduse § 50 lg 7 keelab põhjendamatult aeglae sõiduga teisi liiklejaid takistada. Liiklusseaduse § 53 lg 4 näeb ette - kui sõidutee laius, kulg või seisund koos tiheda vastassuunaliiklusega ei võimalda ohutult mööda sõita aeglasest, suurest või piiratud sõidukiirusega sõidukist, peab sellise sõiduki juht vähendama kiirust ning vajaduse korral hoidma esimesel võimalusel võimalikult tee äärde, et tema taha kogunenud sõidukid pääseksid ohutult mööda.

Soovin ohutut, rahulikku ja üksteisega arvestavat liiklemist
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne